Partyflock
 
Flockonderwerp · 26539
324x bekeken
 
Waarschuw beheerder
hier kun je alles kwijt over thunderdome nog 2 weken wachten en dan kunnen wij weer ouderwets loszz gaan :bounce: hebben wij er al een beetje zin an!!??
Waarschuw beheerder
weet nog niet of ik ga;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga helaas niet..:/
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is een feest dat ik boycot :yes:
 
Waarschuw beheerder
jah jij wel maar dit is nog het enige hardcore feest waar ik mij kan vermaken en hard gaan zullen wij :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook zeker niet! :)
 
Waarschuw beheerder
i know kerel u gaat zekerzz naar de poema ofnie!
Waarschuw beheerder
Zekers weer aanwezig. (Y)
 
Waarschuw beheerder
goed bezig knul ! weer bacos zuipenofnie :P
 
Waarschuw beheerder
ik ga liever naar PADEMONIUM!!!

(K)
 
Waarschuw beheerder
je kan naar allebij :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
kan helaas niet:(
 
Waarschuw beheerder
mmmmmmm ja of nee ik heb nog geen idee
 
Waarschuw beheerder
gewoon gaan !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 20:07:
jah jij wel maar dit is nog het enige hardcore feest waar ik mij kan vermaken en hard gaan zullen wij


inderdaad, weet zeker dat ik aanwezig ben, heb gehoord dat ze nu iemand speciaal hebben gezet op de thunderdome feesten om hier nieuwe leven in te blazen, dus hoop dat ik wat meer/beters kan verwachten dan vorig jaar! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 20:56:
weer bacos zuipenofnie


Ik hou het wel weer gewoon aan het bier. :)
Ofniedan Nils.. :9
 
Waarschuw beheerder
ik ben deze keer niet van de partij kerel...:NO:
noise suppressor weer:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tis op fietsafstand, dus ik ga wel effe kijken.. maar goed, dat doe ik elk jaar daar al :P
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
neee man ik kan kruipend naar huis after in huize pieck mazzels
 
Waarschuw beheerder
Ik ga ook niet helaas. Ben wel nieuwsgierig hoe het dit jaar gaat worden.

Maar moet dan al Sinterklaas vieren, eerst bij daan z'n oma en daarna bij zijn ouders.........
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
word wel weer feest ouderwets uit jeplaatje gaan :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas helaas, ben er weer is niet bij, ben er zo aan toe om is lekker los te gaan :D:yes:
 
Waarschuw beheerder
jah idd was je volgende party ijg tijd niet gezienjoh :(
Waarschuw beheerder
hardcore?? nope ben ik niet bij.
 
Waarschuw beheerder
jazekerzz kan mijn afkomst niet laten zitten dus nu nog 1 keer per jaar thunderdome :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Dit, nee dit is een feestje waar ik ABSOLUUT gewoon helemaal niet heen moet. ik kan namelijk wel wat beters
verzinnen bart O:)
 
Waarschuw beheerder
jah zoals ?? :)
 
Waarschuw beheerder
Aanwezig vanavond, spreek je in de jaarbeurs!!!!!
 
Waarschuw beheerder
Het was een top feest echt geweldig genoten :D
Waarschuw beheerder
was super he kerel :D volgend jaar weer? ;)

:flower:
 
Waarschuw beheerder
hey chantal jazekerzz volgend jaar weer van de party :D was gezellig met jullie (Y)
Waarschuw beheerder
was zker gezellig :D:D .. (Y) al bijgekomen ? ;)
 
Waarschuw beheerder
uhmmmm jah opzich wel alleen kon vanacht niet slapen :S druk te maker .nl
 
Waarschuw beheerder
was wel gezellig feesje of niet bartje(Y)
ik heb me wel vermaakt...
jij ook?
 
Waarschuw beheerder
jah kerel was zeer gezellig leuk weer even de oude kamper garde gezien en gesproken te hebben :D

greetz
 
Waarschuw beheerder
Het was een super feestje he :P lekker knallen.
 
Waarschuw beheerder
echt kerel in mijn top 3 thunderdome staat deze
Waarschuw beheerder
Was zeker een super editie.