Deze flock is om lekker slap in te lullen, fredcore te promoten en euhm...je moet natuurlijk een bepaalde voorliefde hebben voor BUSSUM E.O. 
Leden
uitgebreid · beknopt
| Flockonderwerp | # | Opener | Laatste | Tijd |
|---|---|---|---|---|
Waar heb je jou 1e feessie gevierd? ![]() | 7 | nlchellynl | 2006-10-06 18:38 | |
Wat was je leukste feesie ooit??? ![]() | 5 | 2006-08-17 13:37 | ||
Ik ken alleen mah saaie mensen op 't net! ![]() | 105 | miss crazy psycho | 2006-07-25 07:09 | |
Kampioenen oleej oleeej ![]() | 24 | DJ ISOLATER | 2006-06-26 17:53 |





Gesloten











