Partyflock
 

Waarom krijg ik geen kostenindicatie voor mijn aangevraagd promobericht?

Dit kan een aantal redenen hebben:

  1. De aanvraag is niet verzonden. Heb je bij het versturen in het groen de mededeling gezien dat de aanvraag verstuurd is? Alleen dan is de verwerking correct. Heb je deze melding niet gekregen? Vraag dan je promo nogmaals aan.
  2. Open niet zelf steeds de promo. Op het moment dat jij als contactpersoon bezig bent met de promo is deze gedurende 10 minuten gelockt en kunnen wij er niet mee aan de gang. Zorg dat alle gegevens correct zijn en bezoek dan de promo-pagina niet meer, zodat de promo vrijgegeven wordt en wij een indicatie kunnen maken en mailen.
  3. Kostendindicaties worden per e-mail verzonden. Zorg dus dat je inbox niet vol zit en controleer ook je junkmail folder voor de zekerheid!

Hoe kan ik adverteren op Partyflock?
Hoe kan ik promotieberichten versturen?
Waarom krijg ik geen kostenindicatie voor mijn aangevraagd promobericht?