Statistieken
| 522 | · | leden |
| 6 | · | locaties |
| 1 | · | opstapplaats |
| 43 | · | feesten |
| 43 | · | in het verleden |
| 2789 | · | bezoekers |
| 1597 | · | unieke bezoekers |
| 2 | · | organisaties |
53 opmerkingen
Cker waal Thoear is gwn te vet!
Uitspraak van Rik met ck op dinsdag 11 september 2007 om 16:35:En vooral de manderscheidtsingel he...! woutje...!
en vooral ja
Kelpen is beater

thoear is sexy
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 13:08:haha itter
doa kumt nog geine gooie hondj vanaaf
Nea de hunj zeen behuerlik kut doa joah
Thoear is the best
De philips van horne is tof!
Thorn why not??
Thorn is the bom!
Thoear!
Thorn is the bom!
Thoear!





















![[M] it-chell](/images/user/907472_395429.jpg)