Maiiiiii 11 november 2007 19:07Uitspraak van (f)..Yuliya op woensdag 19 september 2007 om 20:55:▶Dnakje Dnakje
(f)..Yuliya 26 november 2007 21:44Jaaa mai.. Ik zie al helemaal voor me hoe je zat te lachen toen je t zag
:.:M v/d K:.::bounce: 25 februari 2008 22:01Vette poster man!!! Die wil k ook wel aan de muur hebben hangen hehelaatste aanpassing 25 februari 2008 22:02
(f)..Yuliya 26 februari 2008 12:36Uitspraak van :.:M v/d K:.: op maandag 25 februari 2008 om 22:01:▶Vette poster man!!! Die wil k ook wel aan de muur hebben hangen hehe Moet je ff in de winkel kijken! Ik weet niet of ze hem nog verkopen