albumelement: Mijn maat Fonzie, klein goedkoop blond sletje, en ik 4 maart 2010 14:27hahaha.. echt weer iets voor caris he..Bekijk bij bron
Carisalbumelement: 25 29 januari 2010 14:01Misschien stiet er gewoen de verkierdje foto bee???Bekijk bij bron
albumelement: 25 18 januari 2010 20:47Uitspraak van Caris op maandag 15 juni 2009 om 13:15:▶Verstand, links het minste, en rechts t meiste. hmm volgens mig berusj det op een misverstand tis altiet angers um Carisbeertje en PaulBekijk bij bron
--=ruffryder=--albumelement: Met Maurice, Ralph en Kirsten 16 januari 2010 18:43Uitspraak van Caris op woensdag 6 augustus 2008 om 08:45:▶Ja, alleen jammer dat jij er op staat heerlijk Bekijk bij bron
Carisalbumelement: Mijn maat Bertje en ik 27 september 2009 15:15Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 september 2009 om 22:07:▶the energy werk ik Dat is leuk zeg Bekijk bij bron
<_Paul V_>albumelement: 25 19 juli 2009 15:12Uitspraak van Caris op maandag 15 juni 2009 om 13:15:▶Verstand, links het minste, en rechts t meiste. I fully agree Mr. Caris himself!Bekijk bij bron
GrizZzalbumelement: Mijn maat Fonzie en ik in Bulgarije 15 juli 2009 19:30Uitspraak van verwijderd op zondag 22 maart 2009 om 15:34:▶heey ben jij vorig jaar ook in bulgarije geweest? Nee, Photoshop!Bekijk bij bron
Carisalbumelement: 25 15 juni 2009 13:15Verstand, links het minste, en rechts t meiste. Bekijk bij bron
albumelement: Mijn maat Fonzie en ik in Bulgarije 22 maart 2009 15:34heey ben jij vorig jaar ook in bulgarije geweest? Bekijk bij bron
Carisalbumelement: Mijn maat Roeg en ik, paar jaar geleden 24 december 2008 15:57BFFL!!!!!!!!Bekijk bij bron
--=ruffryder=--albumelement: Mijn maat Roeg en ik, paar jaar geleden 5 december 2008 19:26Bekijk bij bron
albumelement: Mijn maat Roeg en ik, paar jaar geleden 29 november 2008 18:14Carisbeertje & Ruffie Bekijk bij bron