Prins*albumelement: denstoer 31 juli 2011 17:31Nou dan zal ik jou eens wat vertellen ik zit nu ook ruig te doen op Partyflock! En waarom?? Omdat het kan!Bekijk bij bron
r0biinalbumelement: denstoer 14 juli 2011 16:16Hallo koning ceesje hows life? Ik zit lekker weer een keer te bikkelen op partyflock ik doe dat gewoon, omdat het kan!Bekijk bij bron
Geisserbaldadiusolovichalbumelement: denstoer 5 oktober 2010 12:57STILLL ik ben de koningBekijk bij bron
Geisserbaldadiusolovichalbumelement: denstoer 6 mei 2010 11:25roekoe roekoe voel u zelf gegroet door geissie de opperduifBekijk bij bron
Geisserbaldadiusolovichalbumelement: denstoer 27 april 2010 15:40 sorry ik kon mij weer eens niet inhoudenBekijk bij bron
Prins*albumelement: denstoer 24 april 2010 21:07ehm Gijs wat deed jij gisteren in het anna frank plantsoen? Ze hebben je gefotografeerd Bekijk bij bron
Geisserbaldadiusolovichalbumelement: denstoer 21 april 2010 11:18optieven eikel.. ook jij krijgt watsen totsen en beuken.. ook al vraag je er niet om Bekijk bij bron
Prins*albumelement: denstoer 18 april 2010 17:24Ehm voordat jij gaat beuken hoor jij eerst toestemming te vragen aan mij, de Koning van het zuidenBekijk bij bron
Geisserbaldadiusolovichalbumelement: denstoer 15 april 2010 14:19smoel houwe reubin ik beuk je op je oog da witte heBekijk bij bron
Geisserbaldadiusolovichalbumelement: denstoer 14 april 2010 08:59shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit zeg jullie gaan tuh furBekijk bij bron