Partyflock

Forumonderwerp · 764440
vanavond zal er door probleemwijken een groot deel van de uitzending besteed worden aan de rellen n.a.v de dood van een fcdb supporter.......ook is er hevige commotie onstaan doordat een bewoner toegeeft dat hij heeft gezeten voor t misbruik van kinderen (het gerucht gaat dat hij waarschijnlijk na/tijdens de uitzending ... door sommigen mensen ff duidelijk wordt gemaakt dat hij niet meer welkom is in onze stad!!!!!!!) en zo hoort het ook ......
:smoke:

vanavond effe matrixxen????;)

Tsja waar het om draait is dat mijn dorpsgenoten mee zouden werken aan de reportage onder 1 voorwaarde:

-Dat men (SBS) aan zou tonen dat Rombouts 2 mensen zwart betaalde-

Dit om hem een lesje te leren vanwege zijn schandalig beleid. Pfff hij zegt dat hij alles onder controle heeft, maar als er op de hambaken (en in nog wel een aantal andere wijken) bijv geen mensen in de avond meer op straat durven, omdat de de cultuur daar echt Asociaal is... Hoe erg is het dan?

Hiermee beschuldig ik hierin niet eens de zwarte meerderheid daar... MAAR HET KL@TE BELEID van Rombouts waardoor dat voortvloeit.

De stad moet er netjes (lees: op het overdreven af)uitzien, kunst en cultuur wordt veel te veel geld aan uitgegeven

Terwijl zijn eigen zoon aan de drugs is... Ik zit echt te wachten totdat ze bij hem al het huisraad eruit knikkeren thuis!
laatste aanpassing

vanavond effe matrixxen????;)

Ligt aan bepaalde omstandigheden ;)
wat dan????

vertel

omdat die bosschebollen de hele dag niks anders doen dan slap ouwehoeren..
Door de problemen in Den bosch word de uitzending van donderdag geschrapt!!1

nou lekker dan, komt mijn buurtje en dan schrappen ze de uitzending, omdat de betonbuurt niet asiociaal genoeg is hahahaha!Wat een humor die gasten :vaag:

Daar gaat je tv debuut Ray :(.
:cry: jahhhhhh shitzooi snik snik
lekker kut. muggie zou er in komen :yes: dat had ik niet willen missen. woon jij daar ray =

:D

hehe
woon jij daar ray =

Uncle Rai woont ertegenaan zeg maar ;)

Het is geen XX geworden, lekker me mandje in nu, morgevroeg weer helemaal fris het mannetje :jaja:

Overigens, alles is stil.. ;)
laatste aanpassing
mmm wist ik nooit fruitbuurt ?

niet zo mn nest in, morgen niet fit.. :S

maar goed begint te wennen :D

als ge niet naar de matrixx gaat kan je beter ergens anders ONtopic gaan praten UK, no offence verder :)Daar zijn forums toch voor bedoeld??

En inderdaad was het idd rustig vannacht ;)
laatste aanpassing

nou he....

hjet is eg rustig

kom je net thuis kev
ben niet thuis ben bij een vriend

Hemkade was beter om te verlaten :X

zit je nu bij je vriend op de pc???

je ben eg verslaafd man haha
klopt ben zwaar naar de kloteeeeeeeeeee, maar me meisie gaat er nu op

mzzl

:vaag:

:bier:

ltrzz bloemmetje kom is????

De herhaling is geschrapt Ray, de andere uitzending niet vlgs mij....
SBS ziet af van uitzending Probleemwijken
AMSTERDAM (ANP) - SBS heeft besloten de herhaling van het programma Probleemwijken, over de Graafsewijk in Den Bosch niet uit te zenden. De herhaling stond voor woensdagavond op SBS 6 geprogrammeerd.

In een verklaring liet SBS Broadcasting zaterdag weten nog wel achter deze aflevering van Probleemwijken te staan. SBS blijft van mening dat de onlusten die ontstonden in de Graafsewijk na de uitzending van donderdagavond, op geen enkele wijze de televisiezender kan worden aangerekend.

SBS wil met het afzien van de herhaling het risico vermijden bij te dragen aan een eventuele escalatie van die situatie in Den Bosch. Ook de compilatie van de serie Probleemwijken die aanstaande donderdagavond wordt uitgezonden, zal geen beelden van de Graafsewijk bevatten.

UTRECHT - De Utrechtse Betonbuurt is voor SBS6 niet asociaal genoeg. Daarom past deze buurt niet in de serie Probleemwijken.

De geplande uitzending van komende donderdag is geschrapt. De problemenwaren te minimaal om de titel Probleemwijk te rechtvaardigen. Het besluit tot het schrappen van de Betonbuurt-uitzending is volgens SBS6 eerder deze week genomen.En niet naar aanleiding van de commotie in Den Bosch rond de uitzending van afgelopen donderdag, benadrukt de woordvoerder. Buurtbewoners gooiden daar ruiten in van een woning en vernielden huisraad van een man dievertelde dat hij seks had gehad met een minderjarige stiefdochter.
laatste aanpassing
Was dit nu het einde van SBS probleemwijken?????
Ik vrees van wel, want Betonbuurt zou aflevering 7 zijn en de laatste in deze series!!Hmmmmm zou het zwak vinden als ze die laatste nu ook niet meer uitzenden :yes:
Ja maarja, als het saai is hoeven ze het ook niet uit te zenden...
Dat is waar, maar die opnames zijn allang gemaakt, dus waarom komen ze nu ineens met het besluit om deze te schrappen???Beetje vreemd of niet...
Nou misschien wel. Maar ik zie het anders, met de voorgaande afleveringen hebben de kijkers wel een hoge verwachting, helemaal omdat het nu breeduit in de media is geweest... Dus als je dan een saaie aflevering er achteraan doet.. tja...

Maar je kan ook zo denken: als het toch de laatste is maakt het ook niet uit :-) Mensen onthouden toch alleen het leukste...
SBS poept hem voor de publike opinie :S
Ach er zaten afleveringen tussen die ik ook niet echt interessant vond waaronder Scheveningen en Eindhoven!!

Daarintegen was Oosterpark wel weer leuk maar ja ieder z'n eigen smaak!
Ze hebben er al 6 uitgezonden dus kan die laatste er ook wel bij maar ze zijn bang dat ook hiet de boel kort en klein wordt geslagen vandaar dat die uitzending van de buis word gehaald ;)
Tja, weet niet of daar aanleiding voor is in die uitzending, maar je hebt nu wel kans dat sensatie beluste mensen denken: wat ze in den bosch kunnen, kunnen wij beter :-D

dus ik zeg.... uitzenden die hap :-D
Nou betonbuurt zijn zat dingen gebeurd hoor :yes:
Zou er in de nacht als een vrouwelijke schone niet graag doorheen willen lopen;)
Van mij mogen ze die laatste ook gewoon uitzenden hoor......komen Johnny en ik wel ff reltoerist spelen bij jullie rai ;)
:o

(y)
Maar ja als er meestal was loos is daaro dan staat het er ook zo vol:9
Zou het jammer vinden als ze die laatste uitzending nu ineens schrappen :cry:
laatste aanpassing
Ach en anders ga je er toch gewoon met zijn alleen lopen rellen.....kom je misschien niet bij probleemwijken, maar wel op alle journaals ;)

:x

oosterpark de gekste
jammer dat de 7de niet wordt uit gezonden
oosterpark de gekste
jammer dat de 7de niet wordt uit gezonden

Dat is toch al uitgezonden???

nee hoor
ze hebben in groningen nog een steeg gevonden waar ze nergens naar kijken!!!!!!

he een foto van me groep

best een gezellig wijkie ben er dit weekend nog geweest:D:D:D

en in appelscha allemaal joden getver

appelscha joden ??????
meer info lange f

uhm.... nee

lange f dan toch niet