| Betreft: | evenement: X-Factor, woensdag 4 mei 2005 om 21:00 |
Tot vanavond !
Was weer gezellig. Timmetjuh wat was je weer bezig met die flugel etc. man
Whahaha heerlijk avondje weer 
Whahaha 
Tja we hadden al zoiets van we blijven mooi hier beneden 
leuk feesie weer in de Rockefeller 
(nja Feest van Sjaan
)
D-Spirit draaide TOP!
Vince ook uiteraard, als vond ik hem minder als anders... of lag dat aan mij
Outblast matig
Partyraiser
man van de avond! super setje als gewoonlijk
JDA
wat een saaie set draaide hij weer zeg
1 vraagje aan de X-factor crew: Waarom Partyraiser als eenerlaatst en JDA als laatst???!!!
eerst een super hoog tempo en lekkere rag nummers en daarna JDA met zo'n standaard setje
k snap em niet...
(nja Feest van Sjaan
D-Spirit draaide TOP!
Vince ook uiteraard, als vond ik hem minder als anders... of lag dat aan mij
Outblast matig
Partyraiser
JDA
1 vraagje aan de X-factor crew: Waarom Partyraiser als eenerlaatst en JDA als laatst???!!!
eerst een super hoog tempo en lekkere rag nummers en daarna JDA met zo'n standaard setje
jammer?ik vond wel echt wel beter dat het
eindelijk wel een keertje mocht
eindelijk wel een keertje mocht
Van wie mocht dat eindelijk een keertje ? Volgens mij mag pogo helemaal niet en ik heb het ook liever niet.
Het is asociaal en je stoort er heel veel andere mensen mee die gewoon gebruik maken van de vierkante meter om te hakkuh en niemand aanraken.
een geslaagt feestje op een paar kleine puntjes na
veel te druk....
maarja als nog heb ik me zekers vermaakt zoals altijd bij X_factor toppie mensen ga zo door !!!!!
en ja zus pogo oke
zolang ze mij maar met rust laten whehehehehee het gaat mij afentoe iets te hard maar toopie hoor ik vindt het best zolang er maar nx gebeurt toch?!!!!
nou tot gauwww
veel te druk....
maarja als nog heb ik me zekers vermaakt zoals altijd bij X_factor toppie mensen ga zo door !!!!!
en ja zus pogo oke
nou tot gauwww
geen respect voor de andere mensen in de zaal
Ja zo komt het inderdaad wel over ja
Ik zie je niet als een zeikerd hoor. Je geeft inderdaad je mening en dat doe ik ook en anderen ook. Maar daarom zitten we toch ook op een forum in een topic te discussieren 
daarom we zijn hier om te discussieren, maar om ff verder te gaan,
ik geef 2 goede argumenten waarom pogo niet geoorloofd is op een hc-feest:
1. je valt er andere mensen mee lastig, die niet van pogo houden (oftewel het overgrote deel van de mensen op een hc-feest)
2. het neemt veel ruimte in beslag en op veel kleine feestjes is die er al zo weinig
geef nou eens één (goed) argument waarom pogo wel geoorloofd zou zijn op een hc-feest?
ik geef 2 goede argumenten waarom pogo niet geoorloofd is op een hc-feest:
1. je valt er andere mensen mee lastig, die niet van pogo houden (oftewel het overgrote deel van de mensen op een hc-feest)
2. het neemt veel ruimte in beslag en op veel kleine feestjes is die er al zo weinig
geef nou eens één (goed) argument waarom pogo wel geoorloofd zou zijn op een hc-feest?
Uitspraak van masterxess op donderdag 5 mei 2005 om 18:14:Ja...uhm...laten we effe ophouden met die onzin
Iedereen gewoon lekker hakkuh!!!
Tja
Bedankt weer voor een lekker feestje
laatste aanpassing
omdat niet iedereen van hakkuh hou
dus dan maar andere mensen lastig vallen?
oftewel, dit getuigd van weinig respect voor je mede feestgangers...
heej Xess, kun je me nou ff vertellen waarom JDA afsloot en niet Partyraiser? (oftewel van snoeiharde hardcore/darkcore naar melodieuze hardcore/partycore)
ik ben niet lastig gevallen hoor, maar ik zie/weet dat veel mensen zich dr aan ergeren als er pogo is...
ik erger me dr niet echt aan, maar ik vind het gewoon onzin dat een paar van die tjappies de halve dansvloer voor zich opeisen en dat mensen die helemaal niet van pogo houden dr ook nog eens last van hebben.
ik erger me dr niet echt aan, maar ik vind het gewoon onzin dat een paar van die tjappies de halve dansvloer voor zich opeisen en dat mensen die helemaal niet van pogo houden dr ook nog eens last van hebben.
laatste aanpassing
Ja ik vond ook dat ze een grote bek hadden.
Wordt 4 keer iets van gezegd tegen 1 persoon en die gaat er gewoon mee door keer op keer.
Is gewoon irritant, helemaal als andere mensen zich er dan mee moeten bemoeien en denken dat ze veel "stoeahder" zijn dan de rest
Je weet wel proberen ruzie uit te lokken ofzo.
Hey Petra wat is een distroefie pols?
Ik dacht dat je je pols gebroken had
Wordt 4 keer iets van gezegd tegen 1 persoon en die gaat er gewoon mee door keer op keer.
Is gewoon irritant, helemaal als andere mensen zich er dan mee moeten bemoeien en denken dat ze veel "stoeahder" zijn dan de rest
Je weet wel proberen ruzie uit te lokken ofzo.
Hey Petra wat is een distroefie pols?
Ik dacht dat je je pols gebroken had
Whahaha doe niet raarrrrrrrrr