Partyflock
 
Forumonderwerp · 746996
wie is r dit jaar al na n feest geweest en hoe zat t met de controle van de id-kaart/paspoort??

wil weleens weten of ze nou echt gem. 30.000 man controleren op id-kaart/paspoort?!
Mij controleren ze nooit, maar mensen die wat kleiner of jonger zijn vragen ze vaak we..
ene keer controleren ze niet, de andere keer weer wel! ik heb m altijd bij me ben toch oud genoeg ;P
Gewoon altijd meenemen :)
nou mn vriend gaat mee en die is dus nog geen 18...!!

zou k*t zijn als we daar zouden staan met twee kaartjes en niet binnen kunnen!
als je er jong uit ziet en geen 18 jaar bent kan je beter geen ID meenemen of je id niet laten zien
Fake Id? Werkt ook hoor :)
Bij mij iig altijd wel.. Heb nu niet meer nodig :)
In 5 jaar nog nooit gecontroleert!Ook nog nooit iemand meegemaakt die hem moest laten zien.
maar idd het is verplicht tegenwoordig om hem bij te hebben duss..
:D
ga alweer wat jaartjes en eigenlijk nog nooit moeten laten zien zeker niet op grote feesten, alleen in hemkade enzo is het wel streng geworden alleen heb hem nog nooit hoeven laten zien eigenlijk
 
Ik zie het nog wel gebeuren dat de politite een razia gaat houden betreffende ID's, bij de uitgang van een feestje ofzo. Heb je dan een kopie bij, dan kost je dat € 50,-
klopt....die razziaas zijn inmiddels berucht. Bij de HMH stonden ze ook de laatste tijd wel erg vaak. Ook qua drugs enzo :no:

Bij de Jaarbeurs heb ik het nog nooit meegemaakt eigelijk, maar ja...je weet het tegenwoordig nooit. Die gasten moeten toch een x bedrag aan boetes binnenslepen per jaar en wat is er dan makkelijker om bij een groot feest te gaan controleren op identiteit of drugs?

Kunnen ze geen echte boeven gaan vangen?
Ze zijn echt strenger geworden. Zeker als je je uiterlijk niet mee hebt (klein, jong gezicht, dat soort dingen) wordt je er al snel uitgepikt. Ik was zelf geweigerd bij Thunderdome 2004, omdat ik domweg niet wist dat het 18+ was (ben 17) Dan baal je wel even hard. :(
 
Ik heb altijd fake ID bij je weet, no badda dang! :-)

Genoeg bois in de buurt die die voor lage prijs maken ;-)

Ik ken veel mensen die dat doen, want uitsmijters trappen er toch altijd in (y)
:vaag: hoe kan het dat je dat niet wist???

Staat toch ook op je kaartje van thunderdome 18+ 8)
laatste aanpassing
grazy hoe kan het dat je dat niet wist???

Staat toch ook op je kaartje van thunderdome 18+ veryhappy

Mijn vriendin had kaartjes voor me gehaald, zij was er van overtuigd dat dat geen probleem was. Was ook mijn eerste grote feest, dus ik ging er maar van uit dat zij het wel wist. Niet dus... :P
ben ook niet gecontroleerd

en id meenemen komt goed ;)
 
Scheen dat er op X-Qlusive Pavo wel goed werd gecontroleerd maar mocht zelf gewoon doorlopen zonder iets te laten zien.
Nog geen 18 :O dan mag je nog helemaal niet naar feesten :[

alleen masters of hardcore daar mag je heen als je 17 of ouder bent dacht ik :P
Nog geen 18 dan mag je nog helemaal niet naar feesten



maar ik ga wel :[
:O

Ach ja regels zijn er om gebroken te worden toch :devil:
hemkade controleren ze heel streng rest heb ik nog nie veel meegemaakt dat ze id vroegen
hemkade kom ik altijd binnen nooit gezeik O:)
vaste hemkade bende he dan maakt t niet uit hoe oud je bent :P
eheh ja das waar ;)
 
nou ik was in een tent geweest met carnaval, en toen ut heel druk was moest eg iedereen zich legitimeren..vink op zich wel goed, maar later op de avond liepen er wel blagen van onder de 16 :S dus ja..
ja we hebben al n kaartje en ik ga ook al 3 jaar na feesten mar ben nu samen met joey en hij is nog geen 18 mar we willen wel samen feesten natuurlijk dus zitten ff mee die id-kaart shitzooi
Een keer controle gehad toen ik naar Sensation ging en ik was nog 17, toen gaf ik een andere geboortedatum op...
En afgelopen keer bij X-Qlusive Pavo, toen stond ik er ook al 15 min voordat het open ging en kregen die securety mensen les hoe ze mensen moesten fouieren... Toen moest ik m'n id kaart laten zien en toen ik net m'n kaartje had ingelverd nog 'n keer... Maar als het drukker is controleren ze me nooit!

Kep ook wel een jong snoetje voor iemand van 19 dus zullen ze mij ook er eerder uit pakken...

(Woensdag ging is sigaretten en kraslootjes halen, zegt de dame achter de kassa ook voor m'n id kaart GRRRR MAar scheen laatst boete gehad te hebben van 450 euro en de 2de keer dat ze betrapt worden 2000 euro.. dus snapte het wel ;-) Maar toch voel je je even voor schut :-p!!!)

Groetjes,
Suzanne.
ik heb t dus nog nooit hoeven te laten zien terwijl ik al op veel feesten ben geweest!

ben met mn vriend na qlimax geweest toen geen problemen en nu na veel zeuren gaan we toch na in qontrol mar hij is bang dat ie nou nie binnenkomt mar wil toch meegaan voor mij..!

vink echt heel lief mar zou me echt schuldig voelen als ie nie binnen kwam!
laatste aanpassing