Partyflock

Forumonderwerp · 744826
Iedere week zijn er verschillende dingen te doen en er komen vaak dezelfde mensen en nu zit iedereen in het reclametopic met elkaar te kletsen dus ik stel voor dat we het centraal gaan houden :D

Linda had hetzelfde idee ook al O:)
Mag ik mee doen?

:[

als ik jouw mopshondje krijg...
Ghehe, tuurlijk niet!

Dit topic loopt echt goed :P
maandag outblast ;)

ADHD :D

Duurt nog zo langggg :(

huh??

wie gaan dr allemaal naar hardcore haring happen vanavond? of donderdag pullen vullen (zuipen voor 10euro) ?
ik denk alle 2 niet:P

Haring happen

Pullen vullen misschien wel.
Ligt eraan hoe druk ik het vrijdag krijg.

ik ben net naar haring happen geweest.. was kei gezellig:D morgen pullen vullen :bier: en vrijdag ben ik er denk ik ook wel..:P maar zaterdag kan ik niet..:P anders was ik wel gegaan:P

haahhah jij bent een die hard ;)
nee ik moet weer gewoon werken vandaag en morgen duss voor mij vrijdag weer voor t eerst :jaja:

Vanavond waarschijnlijk ook ja :)
Gister was er ook wel een leuk sfeertje ;)
Alleen kun je donderdag niet echt met een vrijdag vergelijken..
Ik ben nog nooit op vrijdag geweest :$

Ben er vanavond toch ook niet, dus tja dat stuk meubilair moeten jullie missen 8)

Darkcore damage is daar toch vrijdag?!
Jup is vrijdag, maar ik heb na 1,5 week zo'n beetje non-stop gefeest te hebben ff zin in een weekend rust.

Als ik beter ben dan ban ik er misschien wel bij.
Moet alleen tot 0.00 werken :S
Dus zou ik rond 1 uur daar zijn..
hmm.. KUT
dat schiet dus ook niet echt op.

oh w8.. vrijdag.. tot 4 uur..
is te doen..

van bob los was nie bepaalt druk.. gas op die lolly wel.. maar da was nie leuk meer zo druk was het.. maar ja.. alles komt goed he.. donderdag,vrijdag,zaterdag ben ik er weer..:D jullie ook?:P
alleen zaterdag ben ik er

ik ben dr zaterdag zeker en vrijdag misschien ligt eraan of we dan nog in staat zijn nog te komen :P
ben dus alle 2 de dagen niet geweest

ikke allebei wel
al had ik vrijdag beter thuis kunnen blijven hhaha