die van reaal waren vroeger leuk. goeiedag kenk ff vanguuuuuuuh. maar hoort dit topic niet bij tv e.d. en ik denk dat als je daar kijkt er wel een paar tpopics zijn over leuke reclame
Hij is al een tijd niet meer op t.v. geweest, maar is toch altijd bijgebleven...volgens mij is ie van melkunie..
Er zijn verschillende filmpjes van geweest ..je had er een met een koe die dan het zwembad in springt.. NOG ZO GEZEGD GEEN BOMMETJE!!!
en er was er ook 1 dat hij rondreed op een driewieler MIJN VADER ZEGT ALTIJD...
Geweldige reclame...
laatste aanpassing
Ook een leuke is van sultana...
dat die Belg in z'n auto olleke popkes gaan bekijken op de
boulevard gaat bekijken!!
Van de Rollo reclame met die olifant en zo'n jochie erin.
Die olifant word gepest door dat jochie en later als die jongen groot is dan komen ze elkaar weer tegen en mept die olifant die man keihard met zijn slurf.
Schitterend gewoon
delta loyd meende ik met die oranje op luchtverende kar die ff link komen doen bij een groepje negers met hun te foute muziek en natuurlijk de hoofdjes die meegaan op die te blij you can win if you want plaat
Die van Rolo, met die olifant...
En die van de gouden gids, met die haai...
En die van even apeldoorn bellen met dat hondje en die rode knop...
Die van die gozer, die bij de kapper zit. En dan zegt ie dat het wel korter mag en die kapper dan zo reageert van:" DUH".... Weet eigenlijk niet meer van wat dat was...
reclames van centraal beheer zijn altijd
vooral die ene van dat die bob marley figuur strepen gaat trekken over zon berg weggetje, en dan bijna van de berg afdenderd dies echt
en dan dat muziekje der bij: tadadada tiediediediedie lalalala tiediediediedie
Ik vind die van calvé echt super.. met dat kleine kereltje in dat grasveld dattie staat te juichen. Astie met zijn kontje staat te schudden, vind ik zo schattig..!! En die van Calvé met Advocaat vind ik ook erg leuk, vooral dat slisje van dat jongetje als hij zegt: geschopt...
Douwe Egberts met die twee omaatjes zeker de leukste!!
Met die koeien...ze hadden toen meerdere spotjes.
In die motor met zijspan...en de welbekende..Ik zei nog zo, geen bommetje!! Dan springt die koe in het zwembad.
Die reclames vond ik altijd wel goed!!
HAMSTERUUUUUHHH!!!!!! echt waar elke keer lig ik weer in een deuk!
Kussss RYLtje
donateur
enig idee hoe hard we reden?
230....
Maar U reed niet harder dan 110....
EGG WEL
en die ene reclame dat een gemeentewerker met een hogedrukspuit een voorbijlopende zakenman natspuit, maar het mooiste van die hele reclame is als ie hem nog even naspuit haha
euh uit de ouwe doos die van duo penottie 2 kleuren in een pottie in die wije broek samen geweldig en calve pinderkaas wordt je groot en sterk van en schaatser