Partyflock

Forumonderwerp · 740007

Regiseren kon Theo van Gogh zeker, misschien ook wel het enigste wat ie goed kon doen. Dit heeft hij zeker bewezen door de film 06-05.

1 van de weinige nederlandse film die mijn aandacht tot het eind heeft weten vast tehouden. Aangepaste realiteit gebaseerd op de moord van P. Fortuyn. Een doordacht complot die menig kijker aan het denken zou kunnen zetten over gebeurtenissen als deze. Het mooie van deze film is dat het daadwerkelijk zo gegaan zou kunnen zijn.

De hele moord op P. Fortuyn is goed gereconstrueerd en de spanning werd nog meer opgevoerd als daarbij journaalberichten van de desbtreffende dag worden afgespeeld. Dat is trouwens niet het enigste, de dagen na de moord van P. Fortuyn werd nederland overspoeld door de media hype wat ook goed terug te zien is in deze film.

De hoofdrollen zijn goed gespeeld door de desbtreffende personen. Johny de Mol had ook een rol in deze film die hij redelijk goed vervulde maar hoe meer minuten ik hem probeer tezien als acteur hoe moeilijker dat word, Johny stopt met films is dan ook mijn oproep.

Een echte aanrader!
laatste aanpassing

Iemand die de film gezien heeft?
Iemand die de film gezien heeft?

Vast wel maar ik niet.

Zal hem één dezer dagen wel eens huren.(kan dat al?)

Weet ik veel? volg dat niet zo

Artiest Xtreme
Kheb em net gedownt op dvd kwali...

Zulllen we maar is ff kijkuh morguhh

:D

Is ie nog niet uit ofzo ?

geeeeeeeeeeeeeeeeeen ideeeeee:S

ow oke.

goede film in iedergeval, zeker de moeite waard!

okeeej dan thnx for de tip :D
Niet gezien, ga ik wel overgens deze week ff doen...
Hele goeie film ja, hij is nog niet te huur trouwens. Van Gogh heeft wel meer goeie films gemaakt hoor (Baby Blue). Als een film je aan het denken zet dan heb je t goed gedaan.....(Y)

Lijkt me saai. Kijk hem ooit wel eens als hij op tv komt.......
Artiest {SHOWLIST artist 131933, 38686, 28145}
Hij is al wel in de videotheken, maar had hem al veeel ver daarvoor gezien... 'k ging gister 9 lives huren dus ja..

Maar over de film,, in het begin loopt het wat vaag, maar verder een topfilm. Zitten erg goede stukken in waar je veel van kunt leren.

Silver Nikan, hoe kan dat nou hij is pas in premiere gegaan op het hollands film festival.

Is die film nu al uit Ja of Nee.. ik wil hem graag zien, kan ik hem in de bios zien, of huren!!!
kheb hem al wel gezien kvind t een (y) film