Partyflock

Forumonderwerp · 735769
Vond het een cool feest, alleen fucking warm...maar wel gezellig..leuke mensen..en beetje jammer dat die rechter zo druk was erna.... :( Zijn niet eens naar binnen geweest omdat er een rij van een uur stond :nee:

Prima feest om het nieuwe jaar in te knallen (y)
haha vrouwen...

Gevaarlijk speeldgoed ad

Licht ontvlambaar, handle with extreme care :-)
laatste aanpassing

Pfff... :)

Gezellige boel !

Naar mijn idee noteren mensen eerder iets negatiefs dan iets positiefs, dat is voor sommigen makkelijker. Ik vind ook dat er soms lomp naar elkaar word gereageerd op het forum van pf.
laatste aanpassing
Het zal allemaal best wat ik hier boven lees maar ik heb het echt super naar mijn zin gehad.

Er is altijd wel wat te zeiken maar de muziek was echt gewoon precies hoe ik hem wilde horen en dat vind ik het belangrijkste!

Verder vond ik de sfeer ook echt goed, alleen maar aardige mensen gezien en gesproken, niets raars gezien ofzo..

Vooral

Steve Rachmad :respect:
Dr. Lektroluv :respect:
Kevin Saunderson :respect:
Sorry, maar ik begrijp niet waarom toch nog zoveel mensen positief zijn over extrema!!!!!:nee:
Het was uitermate KUT georganiseerd!!!!!:yes:
En er was absoluut geen sfeer!!!
Over de chill-out nog maar niet te spreken!!!!
En op een gegeven moment gingen ze zelfs HIPHOP draaien.
Nou sorry hoor, maar dat hoort gewoon niet op zo'n feest.
Nee, het was het geld absoluut niet waard.
Hoe durven ze zoveel te vragen voor zo'n feest????!!!!!
Was ik maar naar QRIME TIME geweest!!!!

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Gelukkig ben ik naar Awake gegaan (L)
O,ja en die tl buizen zijn ook echt sfeervol!!!!:nee:
Plak ze dan af ofzo!!!!:yes:
Vond het juist wel ff lachen dat ze Snoop Dogg erdoor heen gooiden :D
Over de chill-out nog maar niet te spreken!!!!

Wat doe je dan ook in de chill-out? hier kom ik echt nooit.

heel de nacht door GAS MET DIE ZOOI!!

vond extrema 1 groot hitjes festijn..sfeer vond ik bagger. de meesten hadden mijn vader of zelfs opa kunnen zijn. nee volgende keer weer lekker awakenings.

maar toch nog ff Don Diablo, Funk'D Void, Joris Voorn draaide heerlijk.

dr. lektroluv setje is wel lekker, maar ik verwacht van hem een apparte lekkere vage set. en dan krijg je van die hitjes.

don diablo daar tegen over...wat heb ik van hem genoten. die gast draaide alles door elkaar. nummers van nirvana met een lekkere beat eronder, Run DMC vet zeg. zelfs een nummer van snoop dog. dat vind ik een lekkere set weggeven.

voor de rest iedereen een gelukkig nieuwjaar en hoop dat jullie een hoop feesten kunnen pakken (Y)
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Jack 2 Jack
Wat doe je dan ook in de chill-out? hier kom ik echt nooit.

heel de nacht door GAS MET DIE ZOOI!!

haha, precies!! Gas met die zooi!!
behoorlijk warm als je het mij vraagt
maar was wel leuk
alleen slecht dat het drinken op was en ik was maar niet meer naar d rechter gegaan omdat die rij zo tering lang dus was
maar meteen doorgeknald naar de bakkerij
maar don diablo was wel vet
verder heb i k het niet echt gevolgd
Stelletje druktemakers :D

Typisch dat negativisme altijd overheerst op fora.

:)

Niet voor niets werd dit feest als 'goed' gewaardeert.

Tja, zal mijn mening ook es geven. Als hardcore liefhebber, wilde ik dit jaar me eens onder het 'beschaafde' volk bevinden. Want wij hardcore liefhebbers/ gabbers of ook wel zeer onterecht over 1 kam geschoren te boek staan als NAZI's hebben de naam ongeciviliseerd, lomp en asociaal te zijn. Nou nou, spijt als haren op mijn hoofd.

Op een hardcore feest krijg ik niet (welgeteld) 5 glazen bier binnen 2 uur tijd over me heen. ZONDER SORRY TE ZEGGEN DOORLOPEN! Ik ben nog nooit zo vaak geknepen, toegefluisterd en betast. Je wordt ondersteboven gelopen en durf er es iets van te zeggen tegen die arrogante wijven en quasi stoere gasten.
De muziek was ongekend slap, maar ja, daar mag ik niet over klagen aangezien ik van hardcore hou en daarbij vergeleken alles slap is behalve goede techno en harde hardstyle. Maar volgens de 'kenners' die ik heb gesproken, liet de muziek echt te wensen over.
En dan de faciliteiten, zoals al eerder aangekaart: Belabberd!
Toiletten smerig, maar voordat je het recht had tot je knieen in de drek te staan, moest je even precies diagonaal de verste afstand afleggen om een bonnetje te halen... geen probleem, zij het niet dat de doorgang versperd was door 250 man die dezelfde gedachte hadden.
Muziek? Hmm.. begin ik er toch weer over.... die stond wel erg zacht he.. of ben ik nu partydoof??
Aankleding heb ik niet eens gezien, omdat ik te druk bezig was me door de massa heen te wringen en proberen de gore grijpgrage handjes van me af te houden!
Owja, en niet te vergeten... jassen in een hoekje moeten leggen omdat de garderobe vol zit?? Had niemand het kunnen voorzien dat echt iedereen in de winter een jas meeneemt, tel de kaartjes uit en TADAAA zoveel garderobe plaatsen zijn er nodig... en dan ben ik blond???

al met al, zeer geslaagd feestje.. NOT!!
Graag zou ik dus ook degene die commentaar hebben op gabbers, uitnodigen voor een feestje bij ons... Daar wordt je niet omvergelopen, krijg je geen bier over je heen (of er wordt een handje gegeven en sorry gezegd!)
en word je niet betast. (misschien iets voor de dames, of vinden jullie dit allemaal wel oke??)

Tuurlijk, ieder zijn eigen smaak, en daar ben ik ook erg voor... vandaar dat ik me dus na 2 uur op extrema (van half 2 tot half 4) heb geexcuseerd en naar huis ben gegaan. In de toekomst kun je mij dus gewoon weer vinden waar ik thuis hoor....
laatste aanpassing
Eva wat ga je daar dan ook zoeken :p dit weet je toch vantevoren ;) (k)
Graag zou ik dus ook degene die commentaar hebben op gabbers, uitnodigen voor een feestje bij ons... Daar wordt je niet omvergelopen, krijg je geen bier over je heen (of er wordt een handje gegeven en sorry gezegd!)
en word je niet betast.

ik ga ook graag naar een hardcore feesie maar moet toch echt zeggen dat ik in het algemeen de sfeer bij techno beter vind.

minder opgefokt als je begrijpt wat ik bedoel...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 49066, 48979, 11660}
Graag zou ik dus ook degene die commentaar hebben op gabbers, uitnodigen voor een feestje bij ons...

Jaah, want de sfeer begint pas echt als de mensen hun middelvinger gaan opsteken! (y) :S

Nog even wat anders: Ben ik de enige of zijn er nog meer die in de techno zaal een kraanwagen hebben zien staan?? :vaag:
Sommige mensen begrijp ik ook niet zo goed. Hebben ze hun hele agenda vol staan met Q-feesten en gaan ze met oud&nieuw toch naar extrema heen. Als iedereen nou gewoon lekker naar feesten gaat waar ze muziek draaien waar zij met hun hele hart van houden, zou het volgens mij al aardig wat schelen.... Hoe leuk Qrimetime voor veel mensen ook zal zijn geweest, ik weet 100% zeker dat ik daar een kut avond had gehad, zulke dingen weet je toch van te voren als je niet van die muziek houdt ?

gelijk heb je...

voordeel was alleen dat extrema 800 meter van me huis was, en ik dacht: hoe erg kan het nou zijn??

foutje...

klopt Paratoxic...er stond inderdaad een soort van kraanwagen (tussen 5 en 6?) in de techozaal.
Heb er ff naar staan te kijken en daarna maar weer door gegaan :-) ikke niet snap ;-)
Gelukkig haha, ik dacht al dat ik gek werd! :) Eerst zag ik al een paar statafeltjes die er even later niet meer waren, daarna stond er ineens een kraanwagen voor m'n neus en nog even later zag ik een hond rondlopen op het feest, binnen bij de ingang! M'n vrienden dachten al dat ik helemaal doorgedraaid was toen ik dat vertelde :)

Iemand anders ook nog die hond gezien? ;)
GXM: Dat is ook onzin wat je zegt.

Dr is nu al dagen een hele discussie gaande hier die eigenlijk nergens op slaat. Iedereen waardeert een feest gewoon op andere punten. Voor de een is de line-up het belangrijkste en zo iemand kan een geweldig feest hebben terwijl t organisatorisch helemaal in de soep loopt, alleen al omdat de muziek goed is.

Een ander boeit het geen reet wie er staat, diegene heeft het gewoon naar zijn zin als de sfeer goed is.

Een derde kan pas lekker losgaan als het niet te druk is en hij fatsoenlijk kan pissen en zn jas kan weghangen.

Dat is voor iedereen anders.

Het is onzin om te zeggen dat iemand die van hardcore houdt niet naar Extrema moet gaan. Ik ben ook gek op hardcore maar kom net zo goed op andere feesten. Het een sluit het ander niet uit hoor, fuck dat hokjesdenken.

Ik vind de sfeer op hardcorefeesten tegenwoordig ook niet meer wat 'ie geweest is, maar een ding moet ik toegeven...in die 10 jaar dat ik aan het feesten ben ben ik nog NOOIT lastig gevallen door vervelende kerels op hardcorefeesten. I heb daar wel vaker dan op andere feesten vechtpartijen gezien ja. Maar die boeien mij persoonlijk dus minder dan dat gefrummel aan je lijf. Maar ook dat is slechts MIJN mening.

Ik denk dat het zinloos is deze discussie erder voort te zetten. heb gewoon je eigen mening en respecteer die van een ander. het is toch onzin jouw goede humeur te laten verpestten omdat je leest dat anderen het vonden tegenvallen? Het is toch ook onzin om gelijk ruzie te gaan schoppen hier als iemand een andere mening heeft?

Ieder zijn ding. Als we allemaal hetzelfde zouden denken was de lol er ook gauw van af. Je zult altijd mensne hebben die het geweldig vonden en mensen die het minder vonden. Sfeer is iets heel persoonlijks.

Kijk je kunt wel bepaalde zaken vaststellen. Ik kom nu 8 jaar op Extrema feesten en moet zeggen dat de toiletvoorzieingen de laatste jaren echt hard achteruit gegaan zijn. En dat het al eerder is voorgekomen dat het drinken te snel op was. Daar kun je de organisatie over mailen natuurlijk en zulke zaken moeten ze gewoon goed regelen een volgende keer. Aan dingen als sfeer verander je helaas weinig.

Nou, ik ben er nu echt klaar mee hoor, dit wordt een gebed zonder einde. :D
Meen je nou echt wat je zegt ? Wie probeer je voor de gek te houden ? Dus jij meent echt dat als een organisatie R&B DJ's als Chucky en real el canario op een Terror feest programmeert het een leuk feest kan worden met goede sfeer ? Dat die gabbers zoiets hebben van "Mwoah, ik vond de muziek niet echt zo, maar het was gelukkig niet zo druk en de wc's waren echt super geregeld, gaaf feest dus !" Chucky zou met tomaten bekogeld worden joh, en dan komt ie nog goed weg... En terecht. Terror liefhebbers houden niet van dat soort muziek en vice versa. Echt een van de meest kansloze reacties die ik hier de laatste tijd heb gelezen, Jacky.... Mensen die niet van de muziek houden die op een feest gedraaid worden en de muziek niet waarderen moeten gewoon lekker thuis blijven, dat geldt voor alle feesten, of het nou om speedcore of R&B gaat...
laatste aanpassing
Blabla
laatste aanpassing
Gelukkig kom ik nog genoeg mensen op feesten tegen die WEL voor de muziek gaan en WEL intens genieten, soms bijna kunnen janken van geluk als hun lievelingsnummer wordt gedraaid. Ik bevind mij persoonlijk liever tussen dat soort mensen dan mensen die komen omdat de wc's goed geregeld zijn, lieverd
blabla
laatste aanpassing
*edit*
whatever
laatste aanpassing

Gelukkig is mijn horizon heel breed en vermaak ik me overal. Heb op Innercity voor het eerst 2 uur in de urban zaal gestaan en vond het nog relaxed ook. Als de sfeer maar goed is, kan ik me overal vermaken.
Dat je gek wordt van irritante mannen kan ik best begrijpen, dat zijn gewoon gasten die zich niet meer weten te gedragen als ze een pilletje of biertje teveel op hebben, maar ja dat blijf je houden en de meeste vrouwen doen inderdaad zoiets niet, dus dat is ons geluk.
Bij deze mn laatste reply, mn goeie voornemen was om elke dag lekker positief te blijven en te genieten van het leven, want het duurt maar even!
laatste aanpassing
Gelijk heb je ook, Groovyloco. Ter verduidelijking: ik heb het over die gasten die je steeds vaker op club feesten ziet: van die verdwaalde mensen, die duidelijk van een andere muziekstyle houden en dan maar chagrijnig om zich heen gaan kijken van 'wat is dit voor een softe kut muziek'. Dat soort gasten zag je ook veel tijdens de set van Morillo op Innercity. Ik bedoel, ga dan gewoon lekker naar de Q-zaal als je de muziek te soft vindt. Als je echter gewoon geniet van whatever er draait en er een leuk feestje van maakt is het natuurlijk alleen maar top...
laatste aanpassing

Ik wil alleen een ding kwiijt: Wij van het deco team hebben ons het hemd van het lijf gewerkt om er toch nog iets van te maken, want de brandweer heeft ongeveer een 6tot7 uurtjes voor het feest 2 grote deco projecten afgekeurd. Dan was onze visual effects man er niet. Hebben we allemaal met man en macht gewerkt om het toch nog enigzins leuk te maken!! Nieuwe stof(brand vertragend, die van ons was niet goed tewijl we ze altijd gebruiken :nee: ) gekocht en nog andere stunts uitgehaald om het af te maken... voor zover dat nog ging.
Ik vond het zelf een aardig feest. Ben zelf ook beter gewend van hun, maarja soms werkt alles tegen je.
En nog een ander ding we willen allemaal voor een kwartje op de voorste rij zitten. Het feest moet je zelf maken wij kunnen alleen een omgeving scheppen waardoor het makkelijker gaat de rest mot toch echt zelf doen, toch!
Toen ik 15 was ging naar een loods feest met een disco bal en wat lampjes top feest was dat, omdat ik er zelf wat van wilde maken... en ik vind dat die spirit weer terug moet komen en niet op elk klein wondje(foutje) een kilo zout strooien!!! Gaat het feesten ook veel leuker!
Peace out Brian
laatste aanpassing
Het feest moet je zelf maken wij kunnen alleen een omgeving scheppen waardoor het makkelijker gaat de rest mot toch echt zelf doen, toch!

:yes: :jaja:
laatste aanpassing
Precies ! Overigens lees ik op andere fora niks dan lof over Extrema NYE, alleen hier op partyflock lopen wat zeikerds rond, dus over het algemeen werd het feest gewoon zeer goed gewaardeerd, Brian. En over de decoratie kan nog zoveel gezeken worden, die foto die in deze thread is gepost zegt genoeg. Ziet er gewoon gaaf uit.
laatste aanpassing

@ GMX : ik denk dat je helemaal mist wat Jacky nu wil eigenlijk zegt. Je maakt er ook wel erg je persoonlijke strijd van... niet nodig dacht ik zo. Ze bedoeld het positief en jij maakt er een negatief verhaal van. En de manier hoe jij haar nu min of meer aanvalt is wel een beetje de trend van hoe ik het bij 'jullie' Extrema ervaren heb. Het tolerante bla bla wat wij hardcore liefhebbers volgens de menigte niet hebben is volgens mij meer in jouw richting te zoeken. Als je ook terug leest heb ik duidelijk in de laatste plaats iets gezegd over de muziek keus. Alle andere punten wogen vele malen zwaarder voor mij. Waardoor het voor mij geen leuk feest was.

Voel je toch niet zo aangevallen... het is maar een forum.
Ik heb al in meerdere opmerkingen aangegeven dat haar kritiek absoluut niet geheel onterecht is en als ze zich aangevallen voelt is dat echt haar interpretatie. Verder sluit ik me helemaal aan bij Groovyloco: het leven is te kort om negatief te zijn, geniet van elke dag en vooral van elk feestje (F)

Over en uit...
Was gewoon super releax feestje dat kut georganiseerd was!! Door de vele drankjes heb ik mn eigen feestje gebouwd en super vermaakt.

Alleen matig toen ik op t laatste nuchter werd en ik drank moest halen de helft gvd uitverkocht was en iedereen achter me stond te douwen. Mise&place mogen ze afschieten:D. Drank voorziening moet ten alle tijde toppie geregeld zijn. En zoiets als dat de kluisjes op zijn kan ik ook niet begrijpen:S

En verder heeft iedereen een eigen kijk op een feestje. Niet iedereen kan nu eenmaal tevrede zijn.

maar ik ben goed 2005 ingegaan:D
Hier een reactie van Marcel:
---------------------------------------------

Het uitverkochte Extrema NYE was erg top dit jaar. De mooie line-up en de nieuwe locatie zorgden voor een weerzinwekkend feest. Opvallend was dat 80% van de bezoekers al voor 12 uur kwam, waardoor de sfeer al vóór middernacht helemaal top was. Toch zijn er altijd wel wat klachten, of beter gezegd: kritische punten, op zo´n feest. Zeker als het uitverkocht is en tot de maximale drukte gestegen is op een totaal nieuwe locatie die eigenlijk nog 2 weken terug een fabriekshal was. Dan zijn er altijd wat verbeterpunten. Omdat Extrema alles altijd erg serieus neemt en wil dat iedereen altijd een topfeest heeft, hebben we alle verbeterpunten even op een rij gezet.

Ingangen
Er waren er 3 in totaal, maar mensen lopen nou eenmaal achter een kudde aan, waardoor dit erg lastig is. Een grote ingang is dus gewenst, maar op de NYE-locatie (Klokgebouw, Strijp-S) niet realiseerbaar. Dus zullen we de volgende keer toch proberen er een grote tent voor te zetten waar mensen gevisiteerd worden en hun jas kunnen ophangen. Maar deze keer mocht dit niet vanwege de brandweer. Misschien kunnen we daar iets op verzinnen. Wachttijden waren overigens niet langer dan 15 minuten in de spits. Dit werd meerdere malen gecontroleerd. Maar het komt bij de ingang wat rommelig over door smalle gangen.

Kluisjes
Normaal hebben we gewoon een garderobe, maar de ´kluisjesman’ garandeerde ons meer succes met dit kluisjessysteem… Mensen kunnen kluisjes delen en samen de jassen en waardevolle spullen opbergen wanneer ze willen. Het systeem werkte goed, maar had net te weinig capaciteit. Om 1 uur was het op. Omdat iedereen al bijna binnen was vóór enen viel het gelukkig mee, maar dat mag zeker nooit meer gebeuren!!!

Bars
Bars zijn vaker gecheckt steekproefsgewijs, omdat wij echt niet willen dat mensen lang moeten wachten. Wachtrijen waren minimaal, maar er is altijd een piek waar het wat langer duurt en het kan ook zijn dat je net pech hebt en een slaper aan de bar hebt die je niet ziet. Drank was er genoeg, maar het water was 1 uur voor ’t einde op. Reden: er is erg veel water gedronken, maar dit mag zeker niet meer voorkomen. Extrema wilde graag meteen gratis drinkwater inzetten, maar dat was nog niet mogelijk in het Klokgebouw, omdat het leidingwater niet gekeurd was als zijnde drinkwater. Ook de brandweer mag hun water dan niet als drinkwater gebruiken.

Bonnenverkoop
Liep perfect, geen klachten over gehoord. Wel jammer dat je niet kunt pinnen, maar in de regel wordt er bijna geen gebruik van gemaakt.

Ventilatie
Het is moeilijk om de zaak koel te houden als er zo stevig gedanst wordt. Normale evenementenhallen zijn overigens vaak ook niet super geventileerd. Om de zoveel tijd werden de NYE-ruimtes bewust gelucht door nooduitgangen te openen. En er was een Chill Out. Het idee is gerezen om de volgende keer gratis drinkwater te verstrekken in de C.O.

Toiletten
Er waren genoeg wc´s, maar ze kunnen tussentijd niet geleegd worden, omdat ze binnen staan. Voor vaste spoeltoiletten was er geen afvoer genoeg, waardoor verstopping snel een probleem zou worden. Dixi´s stinken op den duur en dat is vervelend. En sommige bezoekers zijn gewoon zwijnen; stoppen bekers in urine potten en schijten over de rand heen, maar de toiletten waren over ’t algemeen wel schoon en er was gelukkig water en zeep om je handen te wassen. Extrema wil graag vaste wc´s in de toekomst van het Klokgebouw, maar dat is nu nog erg lastig, omdat de bestemming van het pand nog onzeker is. Kortom: wc´s blijft altijd een lastig onderwerp waar Extrema veel over piekert hoe het nog beter kan.

Prijzen
Prijs entreekaart was zéker niet te duur. Personeel kost met oud en nieuw bijna het dubbele, om maar niet te spreken over de artiesten..! De line-up was top én voor een hele nette prijs. Bonnen waren net zo duur dan vorig jaar en ook de drankjes waren even duur! Extrema denkt er wel aan om eens een totaal ander assortiment te nemen. Zo is het misschien fijn om een echte dorstlesser te hebben, zoals Ice-T of Aquarius. Verder wil Extrema een breder assortiment en dús een nieuwe barformule. 5 maart bij Extrema Beautiful gaan we een try-out doen…

Doorlopen
Soms was het druk. Maar als er een ingang wordt bijgebouwd moet het lukken! Wij van Extrema konden overal goed doorlopen. Extrema test tijdens de avond ook steeds of er zaken niet goed lopen of te lang duren. Is dit het geval dan wordt het ter plekke bijgesteld en in acht genomen voor het volgende event. Vijf minuten wachten lijkt soms héél lang, waardoor mensen al heel snel het gevoel hebben dat ze wel een half uur hebben gewacht. De tijd wordt vaak gemeten en dan merken we dat klachten en controles niet altijd met elkaar matchen… Desalniettemin hopen we de volgende keer een extra ingang te hebben!

Dit waren de punten. Lijkt misschien veel voor mensen die niks te klagen hadden, maar wij willen er toch serieus op ingaan. Je moet je voorstellen dat op de 5000 mensen 0,1 % heel weinig is. Daarbij ligt ‘t toch een beetje in ons bloed om te zeggen dat “het leuk was, máár …” Ik merk dat ik zelf ook altijd erg kritisch ben, zéker als je iets te maken hebt met evenementen. Dan staan de beste schippers altijd aan wal.

ik vond het echt een top feest 1 van de beste waar ik ooit geweest ben. sfeer was echt super en lekker knallende techno als je het daar niet naar je zin heb gehad kan je volgende keer beter geen techno feest uit kiezen
grtz.
Lulverhaal! BUD-FEEST! Nooit meer heen! Wel schik gehad!!
laatste aanpassing
Sommige mensen begrijp ik ook niet zo goed. Hebben ze hun hele agenda vol staan met Q-feesten en gaan ze met oud&nieuw toch naar extrema heen. Als iedereen nou gewoon lekker naar feesten gaat waar ze muziek draaien waar zij met hun hele hart van houden, zou het volgens mij al aardig wat schelen.... Hoe leuk Qrimetime voor veel mensen ook zal zijn geweest, ik weet 100% zeker dat ik daar een kut avond had gehad, zulke dingen weet je toch van te voren als je niet van die muziek houdt ?

Weet je,
ik hou ook rekening met de mensen die met me meegaan!!!!
laatste aanpassing
KIJK!

En dat bedoel ik nu! Dr wordt hier dus helemaal geen poep gepraat. Zelfs de organisatie geeft toe dat bepaalde zaken beter hadden gemoeten.

Ik vind het netjes dat ze dit nu zo oplossen, eerlijk ook.

Dus het commentaar waar hier zo fel op gereageerd wordt is helemaal niet onterecht geweest. En zoals ik al zei, Marcel begrijpt zelf ook wel dat zulke dingen je avond best kunnen verstieren.

Oftewel, degenen die hier gelijk helemaal beginnen uit te flippen omdat blijkt dat er toch wel een hoop kritiek is (en ook op andere sites hoor) mogen weer even wat gas terugnemen. (6)

Ik wacht gewoon af wat er verder gaat gebeuren met Extrema. Wellicht ga ik wel weer een keertje, ik zie het wel. Laat Marcel me maar overtuigen dat het anders wordt en beter. :)

Organisaties moeten ook open staan voor kritiek en ik denk dat Extrema er zeker wat aan gaat doen, de partygangers worden al selectiever en als Extrema aan kwaliteit verliest zullen ze steeds meer klanten kwijt raken.
Goed initiatief om er in ieder geval op terug te komen van Marcel!
Opmerkelijk hoe verschillend mensen een feest meemaken.

zou het met :xtc: te maken hebben?

Jah misschien lag het wel aan ons met die super vette
vlindertjes Hahaha

Ik vond Extrema NYE geweldig! Jammer alleen dat het bij de official afterparty in De Rechter zo druk was. Ik was graag nog even gaan swingen binnen, maar het zat er niet in! :(
laatste aanpassing
Dus het commentaar waar hier zo fel op gereageerd wordt is helemaal niet onterecht geweest. En zoals ik al zei, Marcel begrijpt zelf ook wel dat zulke dingen je avond best kunnen verstieren.

Die eerste opmerking van je ontkent niemand. Ik heb op het extrema forum 'Wat had er beter gekund' een aantal punten geplaatst die wat mij betreft inderdaad echt beter hadden gekund, mede naar aanleiding van de kritiek hier. In dit forum poste Marcel ook zijn reactie:
http://www.extrema.nl/forum/viewtopic.php?t=434

Jammer dat ie alleen niet reageerde op m'n opmerking over de verlichting, die vind ik altijd zeer matig bij Extrema. Ik zat gisteren nog wat filmpjes te kijken van Mayday, N1 en SMS. Wat een ongelovelijk bizar gave shows hebben ze daar zeg, daar staat Extrema wel in heeeeel schril contrast mee qua verlichting ... Niet dat ik van Extrema verwacht dat ze het meteen zo moeten gaan doen (wat wel welkom zou zijn trouwens :-) ) maar het laat maar zien hoever je hier in kan gaan...

Het ging mij juist om die tweede conclusie die je hier tussen neus en lippen door wel effe heel makkelijk trekt, dat 'Marcel ook best begrijpt dat dit je avond kan verstieren'. Dat was juist mijn hele punt van discussie. Maar goed, ik heb hier m'n zegje wel gedaan en ga er ook verder niet op meer op in, wil alleen nog effe zeggen dat ook ik inderdaad HELE lekkere snoepjes bij me had, dat maakt het natuurlijk altijd leuker, maar lekkere snoepjes alleen is voor mij nog geen garantie voor een echt leuke avond (had ik ook op Extrema Gelikt in Maastricht en dat vond ik echt met stip het minst leuke feestje afgelopen jaar)

Gr,

Allard
laatste aanpassing
Ik heb in ieder geval een toffe avnd gehad!

De muziek was super,

voor degene die er nog een keer naar willen luister:

* Kevin Saunderson @ Extrema New Years Eve Eindhoven
(Holland)01-01-2005

* Steve Rachmad vs. Joel Mull @ Extrema New Years
Eve Eindhoven(Holland)01-01-2005

Eerst registreren:

http://www.clubvibes.info/auth.php?m=register

Daarna aanmelden en downloaden maar:

http://www.clubvibes.info/forums.php
voor de duidelijkheid,

ga naar forum, dan naar techno links

Artiest {SHOWLIST artist 170229, 32171}
haha ;)

Verandering van spijs doet eten.

Toedels, ohja en Extrema toppertje dacht ik zo!

Prima vermaakt!

Een top feest was het niet. Zoals de meeste mensen hierboven de problemen al hadden aangehaald. Het mag eigenlijk niet gebeuren(extrema kennende). Jammer dat het dan toch gebeurd en voor sommigen het feest verpest.
Ik heb me er niet aan gestoord. Het was rete gezellig en heel veel bekenden tegen gekomen. Op het einde nog flink uit mijn dak gegaan. Voorin in zaal 1 stond het geluid wel goed hard.

Iedereen een gezond en gelukkig 2005(met heel veel goeie feesten)