GXM: Dat is ook onzin wat je zegt.
Dr is nu al dagen een hele discussie gaande hier die eigenlijk nergens op slaat. Iedereen waardeert een feest gewoon op andere punten. Voor de een is de line-up het belangrijkste en zo iemand kan een geweldig feest hebben terwijl t organisatorisch helemaal in de soep loopt, alleen al omdat de muziek goed is.
Een ander boeit het geen reet wie er staat, diegene heeft het gewoon naar zijn zin als de sfeer goed is.
Een derde kan pas lekker losgaan als het niet te druk is en hij fatsoenlijk kan pissen en zn jas kan weghangen.
Dat is voor iedereen anders.
Het is onzin om te zeggen dat iemand die van hardcore houdt niet naar Extrema moet gaan. Ik ben ook gek op hardcore maar kom net zo goed op andere feesten. Het een sluit het ander niet uit hoor, fuck dat hokjesdenken.
Ik vind de sfeer op hardcorefeesten tegenwoordig ook niet meer wat 'ie geweest is, maar een ding moet ik toegeven...in die 10 jaar dat ik aan het feesten ben ben ik nog NOOIT lastig gevallen door vervelende kerels op hardcorefeesten. I heb daar wel vaker dan op andere feesten vechtpartijen gezien ja. Maar die boeien mij persoonlijk dus minder dan dat gefrummel aan je lijf. Maar ook dat is slechts MIJN mening.
Ik denk dat het zinloos is deze discussie erder voort te zetten. heb gewoon je eigen mening en respecteer die van een ander. het is toch onzin jouw goede humeur te laten verpestten omdat je leest dat anderen het vonden tegenvallen? Het is toch ook onzin om gelijk ruzie te gaan schoppen hier als iemand een andere mening heeft?
Ieder zijn ding. Als we allemaal hetzelfde zouden denken was de lol er ook gauw van af. Je zult altijd mensne hebben die het geweldig vonden en mensen die het minder vonden. Sfeer is iets heel persoonlijks.
Kijk je kunt wel bepaalde zaken vaststellen. Ik kom nu 8 jaar op Extrema feesten en moet zeggen dat de toiletvoorzieingen de laatste jaren echt hard achteruit gegaan zijn. En dat het al eerder is voorgekomen dat het drinken te snel op was. Daar kun je de organisatie over mailen natuurlijk en zulke zaken moeten ze gewoon goed regelen een volgende keer. Aan dingen als sfeer verander je helaas weinig.
Nou, ik ben er nu echt klaar mee hoor, dit wordt een gebed zonder einde.