Partyflock

Forumonderwerp · 720354
John Kerry erkent nederlaag verkiezingen

Uitgegeven: 3 november 2004 14:14
Laatst gewijzigd: 3 november 2004 17:25

WASHINGTON - De Democratische presidentskandidaat John Kerry heeft zijn Republikeinse rivaal Bush woensdag gebeld om hem te feliciteren met diens overwinning bij de presidentsverkiezingen. Dat hebben Amerikaanse media woensdag gemeld.

Kerry zal zijn verlies officieel bekendmaken om 19.00 uur (Nederlandse tijd). Twee uur later volgt een toespraak van president Bush.

Eerder zei de stafchef van het Witte Huis, Andrew Card, dat president Bush "statistisch gezien" niet meer in te halen is en dus de verkiezingen heeft gewonnen.

Overwinning op terrorisme

De Russische president Poetin zei woensdag tijdens een persconferentie dat een zege van Bush bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen een overwinning op het terrorisme is. Volgens Poetin wilde het internationaal terrorisme de herverkiezing van Bush verhinderen.

"Als Bush wint dan kan ik me er over verheugen dat het Amerikaanse volk zich niet heeft laten bang maken en de juiste beslissing heeft genomen", aldus het Russische staatshoofd. Hij is een van de weinige leiders die de herverkiezing van Bush openlijk heeft gesteund.

Berlusconi

Op dezelfde persconferentie sprak de bezoekende Italiaanse premier Berlusconi over de verkiezingsoverwinning van Bush. Berlusconi is de eerste Europese leider die Bush als winnaar aanwijst. De tegenstander van Bush, de Democraat Kerry, heeft zijn verlies nog niet toegegeven.

Als dat is wat het land wil.
So be it....

ja maar ondertussen ken je naar geen land in het oosten op vakantie of je word gegijzeld :S
Bush en zijn vader hebben jarenlang Saddam en Osama gesteund. En nu zijn ze zogenaamd vijanden?
Wat een onzin. Het draait toch om geld en niet om democratie.

ik bekijk het zo, sinds bush aan de macht is gaat amerika achteruit, maar europa vooruit. de euro is nog nooit zoveel waard geweest normaal was de dollar het sterkste betaalmiddel. nu niet meer. ik vind het juist goed dat bush aan de macht is :D

dochters zien er wel goed uit WHEHE o:)

Bush SUCKS :@:@
damn... eigenlijk wilde ik zeggen : [censuur] van de [censuur] pot gerukt [censuur] amerikanen....

Maar jah, ze zullen het wel beter weten voor hun land :s, wij weten ook alleen wat de media verteld... Al is het jammer dat hij er nog 4 jaar heeft, als ie dat al red....
zijn er niet nog wat radicale aanslagplegers in Amerika O:)
ik snap echt niet dat die amerikanen zo dom zijn om op die achterlijke debiel van een bush te stemmen!!!!

KERRY for PRESIDENT!!!!!!!!!!!
ik bekijk het zo, sinds bush aan de macht is gaat amerika achteruit, maar europa vooruit. de euro is nog nooit zoveel waard geweest normaal was de dollar het sterkste betaalmiddel. nu niet meer. ik vind het juist goed dat bush aan de macht is

Idd. zo kun je het ook zien. :jaja:
over 4 jaar mag kerry het weer proberen
misschien wint hij dan wel
neuh... over 4 jaar is er een andere kandidaat... zie vorige verkiezing...

kunnen ze die gast die theo van gogh vermoord heeft niet een leuke vliegreis laten maken naar amerika, na een aantal vlieglessen natuurlk..
ik bekijk het zo, sinds bush aan de macht is gaat amerika achteruit, maar europa vooruit. de euro is nog nooit zoveel waard geweest normaal was de dollar het sterkste betaalmiddel. nu niet meer. ik vind het juist goed dat bush aan de macht is

Jup. Nu nog even Zuid-Oost Azie in een allesvernietigende oorlog storten en we kunnen alles enig overgebleven macht weer gaan herkoloniseren! (Y)

Pakken we eindelijk terug wat de Amerikanen ons afgepakt hebben :[
je heb wel een punt bla! Ik wil best de leider worden van brazilie ofzo? ik heb daar alvast mijn naam op gezet! wie het daar niet mee eens is komt maar met zijn leger op vondelpark vrijdag om 15:00! dan vechten we het uit!

Werkzaam bij Struikgewas
bush :nee:

Kerry is de man (y)

ik ben wel voor bush, want hij weet wat hij wil
en hij staat sterk in zn schoenen !!!
ik denk niet dat kerry het zo goed had gedaan met die aanslagen enzo en zo sterk zou zijn gebleven !!
ik denk dat iedereen uiteindelijk zulke dingen wel aankan! tenminste mensen die zover komen! het zijn geen zwakkelingen die zo ver komen maar ik had ook op bush gestemd denk ik hoor! om zijn standvastigheid! niet zo wispelturig...

hij weet teminste waar die voor vecht :yes:

:respect: BUSH :respect:

Boehoe sniff snotter :cry: heel jammer

damn, de dag moet niet veel slechter worden dan het al is zeg :@

Nog eens 4 jaar die kip zonder kop...

Haha eindelijk gerechtigheid!!!

Ik hoop dat Bush Iran een bezoekje gaat brengen (met hulp van Israel natuurlijk;-)

oh wat gaat alles lekker weer, is t niet tijd voor de grote BOM
je heb wel een punt bla! Ik wil best de leider worden van brazilie ofzo? ik heb daar alvast mijn naam op gezet! wie het daar niet mee eens is komt maar met zijn leger op vondelpark vrijdag om 15:00! dan vechten we het uit!

vechten?
Beter... Anders was dat zacht gekookte ei van een Kerry aan de macht gekomen... Die kan Amerika toch niet leiden!!

dat de euro zoveel waard is, heeft ook zeer nadelige kanten. dit houdt namelijk ook in dat het voor andere langen onaantrekkelijker wordt om te importeren uit euro-landen en dus is dit slecht voor onze economie.
kerry is links en daar zijn te weinig van in the states
hij is democraat cq liberaal dat noemen ze daar gewoon links
dus de vvd zou in amerika een linkse partij zijn
wat een sof voor de pvda
door alle zaken in de wereld wordt bush alleen maar rijker en rijker (olie prijzen zijn super hoog).
Het blijkt dat de grootste olie maatschappij aandelen heeft.
Bush en Bin Laden hebben beide veel aandelen dus deze oorlogen de aanslagen etc. komen hun wel heer erg goed uit.
Ze verdien er echt heel heel veel geld mee.
Maar laat die Bush nu maar is zien om verder te gaan dan waar hij was.
We zien wel wat komen gaat de tijd zal het leren :s

dus is dit slecht voor onze economie.

wou ik net zeggen ja
kerry mocht echt wel winnen voor mijn bush had het al verneukt

Ik kan er echt gewoon met m'n pet niet bij...
Die vuile kut christenhonden verneuken ook alles!

Bush en Bin Laden hebben beide veel aandelen dus deze oorlogen de aanslagen etc. komen hun wel heer erg goed uit.
Ze verdien er echt heel heel veel geld mee.

:frusty:

Ik weet niet of je ooit naar een journaal kijkt!!

De amrikaanse economie is ook slecht. Sterker nog Kerry de ander kandidaat heeft belooft de amrikaanse economie te verbeteren! Daar heeft hij bijna de verkiezingen mee gewonnen! Bush daarin tegen is bezig met "the war on terrorism" Heb je enig idee hoeveel dat hem(amreika) heeft gekost!

Ik had liever kerry gezien want dat was idd beter voor de economie geweest:jaja:

Over Bin Laden zou je wel eens gelijk kunnen hebbe:bah:
wie zegt dat bush de economie van amerika is :frusty:
Bekijk 911 fahrenheit maar is een keer.
Als jij denkt dat bush hier niet beter van wordt ben jij niet zo slim.

Durf verder te kijken dan de media je laat zien.
laatste aanpassing

Een beetje gevaarlijk hoe Fahrenheit 911 als waarheid en als bron voor alles wordt geciteerd.
Ik hoop dat iedereen wel doorheeft dat deze politieke film net zo'n propoganda is als een normaal verkiezings-spotje...
hehe net als alle media aandacht hun bepalen wat je te zien krijgt.
Het geeft alleen wel aan dat er dingen niet kloppen.

Budmeister (y)

Wat ik al zij,Kerry zou beter zijn voor de Amerikaans, en natuulijk ook onze economie!! Dat weet je toch wel ?

Bush Is echt niet goed voor de economie hoor!:no: dat hij persoonlijk wat overhoud zou mischien wel kunnen maar daar draait het helemaal niet om!

Durf verder te kijken dan de media je laat zien
Jou bron komt uit een film....
ik ben blij dat bush heeft gewonnen omdat de haat naar amerika groter en groter word en iedereen liever zaken gaat doen met europa zodat de economie van europa sterker word

amerika gaat meer geld drukken zodat de dollar minder waard word

de olieprijzen in euro's worden uitgedrukt

GA ZO DOOR AMERICA

Ze helpen zich zelf wel de vernieling in zo, en ja ze vragen er zelf om ook die schijnheilige kut rednecks.
Maar toch zie ik liever een andere wereld.

haha de nederlanders weten het weer beter gezien de reacties hiero, laten we eerst naar ons zelf kijken en dan pas naar die amerikaantjes.

Overal willen we vooraan staan en overal menen we de beste in te zijn of het beter te weten.
Nu zijn ineens alle amerikannen achterlijk :s

ontopic: Bush, omdat zijn club wel scum probeert aan te pakken!!

Scum?
mijn bron komt niet alleen uit de film bij meerdere media was het te zien geef alleen ff een concreet voorbeeld.

Maar tuurlijk media blijft media dus moet je maar hopen dat hun de waarheid vertellen blijfen ook mensen he.
Je moet alles alleen vannuit meerder oogpunten bekijken en dat doen mensen vaak niet.

Waar vecht hij voor dan????? :-/

Om terorisme tegen te gaan??? Dat kan je nooit tegen gaan...

Is onmogelijk, want ieder persoon op deze wereld kan het wel in ze kop hebben zitten zichzelf op te blazen...

Zo lang de U.S.A. zich zelf beter vind dan de rest van de wereld zullen ze altijd aangepakt worden.
Waarom mag bijv. amerika wel kernwapens hebben en de rest niet?
Daar ligt het probleem, er word gemeten met 2 maten.
kut Bush!
alsof kerry zoveel beter is :no:
laatste aanpassing
doe nie zo dom man
wat heeft dat met dom te maken dan?????? ik vind bush ook een hufter maar ik vind kerry ook niet wat klaar en als jij dat dom vind dan ben jij net z'n dome hufter als jij mij vind maar goed ieder zijn mening :jaja:
laatste aanpassing

Je moet altijd voor de minst slechte kiezen, Kerry dus.
je moet helemaal niks in feite
amper 60 procent stemt in the states
laatste aanpassing