Partyflock

Forumonderwerp · 713003
Artiest {SHOWLIST artist 43508, 11802, 35305}
Waarschuw beheerder
Hardcore Prominents - Strength of Ydolem (original).mp3

Meningen/commentaar/feedback van harte welkom! :flower:

Waarschuw beheerder
jah lekker nummer alleen mag de bass iets harder!! voor de rest is ie zeker wel goed!

Artiest Justice
Waarschuw beheerder
Zeker niet slecht ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 gasselsegabbersunited> dat zal voor een gedeelte wel aan de kwaliteit van het mp3tje liggen

Waarschuw beheerder
Ik vind het iets te veel happy toontjes bevatten, een beetje MOH!!!(das persoonlijk)
Verder een goed nummer. Klinkt wel lekker en is wel opzweepend voor een publiek.
Denk er een Mc bij op de rustige stuken en voilá een eerste nummer voor een feest:D

Waarschuw beheerder
2 hardcore prominents>jah klopt had het net pas in de gaten!:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind ut best wel lekker klinken hoor :yes: ff grijs draaien ;d

Waarschuw beheerder
klinkt wel lekker jah :P :jaja:
Waarschuw beheerder
mooii man! Ben al fan! haha
Liefs ..
Waarschuw beheerder
Klinkt best (Y)

Waarschuw beheerder
erg lekker nummer(y)

Vind dat stuk in die break naar het hoogte punt met die sampels erin erg goed(6)Motherfucker!:D

Het laatste stuk met die melodie,vind ik het alleen een beetje saai klinken.

Maar voor de rest zit het lekker in elkaar.MEt erg goede sampels(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
klinkt beft!!! (y)

Artiest Killerbase
Waarschuw beheerder
1. Zou het niet bij de "Draaien & Produceren forum" worden gezet?
2. verder wel lekker nummer :D
Waarschuw beheerder
donateur
KLinkt lekker!
Vind het persoonlijk iets te happy, maargoed dat is een kwestie van persoonlijke smaak.

Het zou het iig goed doen op een MOH cdtje ;)
Waarschuw beheerder
bedankt voor de reacties tot nu toe :D Keep em comming, en zoals ik al zei, feedback & commentaar zijn ook van harte welkom!

Waarschuw beheerder
Klasse (Y)
Artiest Darkon
Waarschuw beheerder
Goed nummertje weinig op aan te merken moet ik zeggen. Alleen beetje happy en een standaard bass maar das geen ramp zoals iemand al zei een kwestie van smaak ;). Ga zo door (Y).

Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
klinkt lekker!
ik zou alleen waar je mee begint wat harder laten klinken als je de bass erin gooit!
tja verder wel wat happy ja!
ik zou graag een keer een vette darkcore track van je horen:P

keep up the good work:bounce:

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Ehm. In de crash zit iets te veel High in, is nu te scherp. Kick komt me erg bekend voor. De kick truukjes zijn ook te uitgekauwd.
Melo lijkt een beetje op de Nosferatu / Endymion style. Melo opzich is wel leuk gedaan. Met die belletjes in de 2e break word me iets te zenuwachtig. Vocals zijn mij nog niet duidelijk genoeg die opvallen. T zit nu meer op de achtergrond.

Jah, het klinkt voor mij als een standaard 'partycore hitjes' track die zo van een MoH geplukt kan worden.

Zit voor mij geen iets in wat me meetrekt. Melo's vind ik niet erg, maar dit heeft voor mij nix waar ik van denk: WHOOW, zelfs deze RTTT track is vet!

Suc7,
Chris

Waarschuw beheerder
ik vind die break wel cool, die lead string op de achtergrond staat wel erg zacht...melo is ok, vind `m alleen wat te 1tonig, je hoort alleen maar van hetzelfde in de hele track...

suc0

Artiest Lisboa-X
Waarschuw beheerder
stemmen moeten harden verder wel oke !!
Artiest Renoiser
Waarschuw beheerder
de bassline moet krakeriger...is te bol
melody is guuud!(Y)
Waarschuw beheerder
Zeker wel een lekker nummer!!:jaja:

Zou inderdaad de stemmen wat harder zetten en de melodie iets meer naar de achtergrond brengen.Deze zit in mijn ogen iets te veel op de voorgrond, waardoor het erg druk klinkt!
Probeer em ook es met een andere kick, vind deze een beetje standaard...hij mag wel wat overstuurder!
Verder vind ik het zeker wel goed gedaan!!

Heeft inderdaad wel iets weg van de Nosferatu/Endymion sound!:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jah, het klinkt voor mij als een standaard 'partycore hitjes' track die zo van een MoH geplukt kan worden

Een beetje wel, maar dan beter (Y)

:respect:
Waarschuw beheerder
nogmaals bedankt voor de reacties :)

Ik ga er nog even mee bezig, dus bedankt voor alle tips, en keep em comming :D

Waarschuw beheerder
donateur
ok hier ff een revieuwtje;)

Begint leuk, leuk ritme(Y)

Dan de bass die is erg lekker, lekkere sub wel:)

Motherfucker sample is ook erg cool!
1.14 is de echt hardcore prominents sound, hoe die melodie opkomt...leuk gedaan.
Melodietje heeft zeker wat, mooie achtergrond string ook, klinkt erg proffesioneel.(Y)
Die tony montana sample hehehehe die heb ik ook een keer gebruikt in een oud nummer van me, precies t zelfde!:d
mag trouwens wel een heel stuk harder die vocal!
dan vind ik de break op een begeven moment wel een beetje te lang duren, neemt t beukgehalte weg...want de break duurt nu al zo lang, dat t nooit meer echt heel vet kan gaan knallen, lijkt me;)
dat kleine beetje bass wat als voorspel van het beukwerk dient, duurt gewoon ff te lang vind ik...wel mooi gedaan, maar persoonlijk mag t van mij wat beukgerichter.
sorry ik zit helemaal fout...ik dacht dus dat t voorspel was ,maar je bass staat dus gewoon te zacht gheheheh:d
Nou duidelijk te zacht dus!:d
die moet harder!
voor de rest zeer leuke track, alleen die bass staat mislijdend zacht zeg, moet je je echt ff wat aan doen!!!

Grtz :)
Waarschuw beheerder
*dankt psychoforce, hier kan ik wat mee* :D

Waarschuw beheerder
Mwoh!!! Petertje... ik zou het niet beter kunnen, maar de bas mag idd wel wat meer raggen!!!

Maar verder.... Keep movin on!!!

Hier kan heel wat RABARBER op gestampt worden!!!....Haha!
Waarschuw beheerder
Leuke melodie

vette vocals

bassje is indd beetje MOH achtig, beetje standaart maar past goed bij de melodie

bij 2.32 als de climax opkomt voel ik niet dat ik moet flippen probeer de bass wat sneller te doen en probeer de crash die er naar 4x4 maten inkomt er meteen bij te gooien dan is het flip-effect ook al wat hoger
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd bijna pefect ;)
Artiest {SHOWLIST artist 131933, 38686, 28145}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind hem wel zeer goed klinken, misschien zou je inderdaad de bass wat omhoog kunnen doen, en nog een andere melodie laag erbij doen.

Dit word wat eentoning, verder hoort dit goed aan ! :D