Partyflock
 
Forumonderwerp · 701336
 
Zaterdag 21 aug 2004 Mystery land..

Nog geen 5 minuten voor het einde op de Q-dance plek komen in eens van uit het niets leek het wel, 2 vechtende gasten die met een rot snelheid op een vriendin van mij afstormen, die lekker uit der dak stond te gaan. Ze werd zonder pardon van achteren om ver gebeukt, waar na ze er ook nog eens over heen walste.

Ik ben meteen naar der toegerend en een vriend van mij is achter die gasten aan gegaan maar helaas zonder enig succes.

Toen we der overeind wilde helpen bleek dat ze niet meer kon staan :S In het begin dachten we dat het de schrik was en dat ze der eigen gewoon een beetje bezeerd had. Met veel moeite hebben we der uiteindelijk overeind kunnen helpen en zijn richting de EHBO gehuppeld maar ook dat ging niet. Een vriendin van ons is toen naar de EHBO gegaan en heeft deze erbij gehaald.

Op de EHBO aangekomen werd ons al snel duidelijk dat het een serieuze zaak was en nog geen half uur later is ze met de ambulance naar het ziekenhuis afgevoerd in Haarlem.

Daar aangekomen hebben ze foto's genomen van der knie en hier is uit gebleken dat deze zwaar gebroken is. Ze wilden der eigenlijk meteen opereren maar dat heeft ze tegen kunnen houden (Haarlem is niet echt naast de deur als je in Brabant woont), als ze dan wel meteen die zondag naar het ziekenhuis in eigen regio zou gaan.

Afgelopen zondag is ze dus geopereerd, der knie wordt bij elkaar gehouden door een constructie van metalen pinnen. Met veel geluk mag ze vrijdag naar huis (dit als ze der knie weer 90 graden kan buigen) en begint het revalidatie proces wat wel een dikke 8 maanden in beslag gaat nemen..

Tja gezellig he van de vechtende mensen op een feessie.:S Snap niet waarom er nu nooit eens een feest kan zijn waarop er niks gebeurd. Iedereen kan een knal uitdelen maar er zijn er maar weinig die het met hun bekkie afkunnen.

Ik hoop dat door het lezen van dit bovenstaande mensen eerst eens even 3 keer nadenken voor dat ze weer met elkaar op de vuist gaan. Het had namelijk ook veel erger kunnen aflopen dan dat het nu is gegaan.



JeSs lieve muppel van me ik wens je bij deze heel veel sterkte en beterschap en ik zal er altijd voor je zijn (L)..

(¯`·.˜°ºMistery Hardstyle Divaº°˜.·´¯)
laatste aanpassing
 
Ik KOTS op gasten die vechten......
Bah....
Vechten is voor mensen die het niet met woorden af kunnen...

Ben het met HS4ever eens..
 
veel sterkte met je vriendin dan(K)(F) hmm kvind op een feest ben je om te feesten en plezier te maken niet om ruzie te schoppen daar verpest je alles mee...... plus dat je nog is het feest van anderen kunt verpesten zoals helemaal boven aan deze pagina staan....
 
Ik hoop dat door het lezen van dit bovenstaande mensen eerst eens even 3 keer nadenken voor dat ze weer met elkaar op de vuist gaan. Het had namelijk ook veel erger kunnen aflopen dan dat het nu is gegaan.

Zo iets plan je meestal niet van te voren hoor!
Een ruzie komt meestal plotseling...
Door een iritatie ofzo maar bij de meeste gevallen niet zo van: o eens ff kijken vandaag ga ik die op ze bek rossen!
Tuurlijk zijn die gasten er ook altijd bij!

Zaterdag op Decibel waren 2 meiden die bij ons waren best wel zat! ze liepen te slingeren door de zaal maar als ze tegen iemand aanbotste zijden ze netjes sorry!
We lopen in de early rave en ze botsen per ongeluk tegen 2 meiden aan maar voor dat ze sorry konde zeggen werden ze al uitgescholden voor kut hoeren! gelukkig hebben hun het niet gehoord want dan was het feest geweest!
Maar toen ik me dus omdraaide naar die 2 meiden wast meteen: maar was nie voor jou bedoeld. ik zo nee maar hun horen wel bij mij!
hun zo: ja dan ben jij ook een kuthoer!
Nou t is dat ik zelf ook lekker bezopen was en zo slim was om gewoon door te lopen anders was het echt wel anders af gelopen!

Wat ik wil zeggen is dat je sommige ruzie's niet kan verkomen..
Ik weet zeker als ik terug was gaan schelden (waar je eigenlijk niets mee op schiet) ofzo dat er ruzie was gekomen!
Maar ik snap niet dat mensen zo moeten reageren...
De helft van de bezoekers is zat of wous...
ze botste ook tegen andere mensen aan en dan zijden ze sorry en die mensen zijden dan: o maakt nie uit ofzo..

Sterkte met je vriendin :flower:
laatste aanpassing
Tis weer gewoon super kut want op Deibel was het ook weer raak.
Maar gelukkig werd die gozer snel tot orde geroepen door omstanders.
Waren maar 2 klappen maar wel 2 teveel
Voor de meid met de knie heel veel sterkte!!!
wat een stelletje kankerlijers die gasten moeten echt de dood in worden gemarteld!!

en het meisje wens ik veel sterkte en beterschap toe :flower:
 
ja op osm ook al was ook zo'n vage gast die ging de hele tijd achter elk meisjuh ana en ging ook rare vragen stellen van ben je zwanger kom ma mee zijn we ook ma gewooon na de secruritie gegaan terwijl de jongens hem klappuh wouden geven vonden wij nergens opslaan kan de securitie ut toch beter oplosse:D
 
Ruzie kom 9 van de 10 x doordat er 1 de stoerste wil zijn. Wanneer je stoer trug reageerd of moeilijk gaat doen bij figuren die het uitlokken ben je niet egt slim. Kunt het best doorlopen of een peukje of een pilsje geven, en van binnen terwijl je weg loopt lkkr een dikke vinger naar hem of haar opsteken en verder lkkr door feesten uit de buurt van dat soort figuren. Heel af en toe kun je t niet voorkomen, want dan slaan ze gelijk. Het blijft gewoon kut..... Veel sterkte!
 
De grote organisaties moeten gewoon gaan samenwerken. Ze moeten die gasten daar pakken naam adres foto weet ik t achter houden en niet meer toe laten op grote feesten dan houdt t denk zo op, kunnen ze zo weer 2 euro [per kaarte meer vragen hehe
MENSEN HEBBEN RECHT OP ONGESTOORD FEESTEN!
Geen Rellen Meer Op Feesten Please!


Zo zou t idd moeten zijn.



Meisje heel veel beterschap :flower:
En ik hoop dat hierdoor je feest spirit
niet is bedorven (K)
 
Kunt het best doorlopen of een peukje of een pilsje geven

Zonde van me peuken en het bier :P
Iemand die ruzie zoekt is nog geen drol waard laat staan een figaret!
 
dit zijn dus de dingen waar ik me zo kwaad om kan maken grrrr nou Jess ik wens je iig heel veel sterkte :knuffel: en (K) op je knie en hoop dat het snel weer wat beter met je gaat!

(k) Lady_Ingeltje
vechten op feesten = ZIELIG
en helaas dat een onschuldige omstander weer hier de dupe van is !

Lieverd sterkte met je knie (k)
Artiest {SHOWLIST artist 2127, 2438, 122657}
Dat is wel fucked up zeg! Jessica beterschap :bloem: Sterkte ermee!
 
Hey Jess, kut wat er gebeurd is.

Veel sterkte

(k) lars
 
veel sterkte meis :D
hoop dat je snel weer beter bent :flower:
pliep
laatste aanpassing
Vechten op feesten is echt zooo NEP!!! Op Dance Valley bij de HQ tent was het ook opeens een kutsfeer! Iedereen keek woest naar elkaar en opeens waren er gevechten. Ik hoorde de politiehelikopters boven me hoofd. Iemand anders dit ook gezien?
 
Dv...heb het gelukkig niet meegemaakt...heb perfect dagje gehad...........

heb welleens zelfde als dit meiske meegemaakt...veel sterkte...en gewoon blijven feesten meis;)
Werd helemaal para van al die agressieve mensen en ik ben om 20:00 uur al naar huis gegaan .. echt jammer! Sommige mensen verpesten zo'n feestje gewoon.
 
dat is zeker jammer aangezien ik niks van aggressiviteit heb gemerkt op het feestje en ondanks dat ik een hekel heb aan masssale feestjes....me hier perfect vermaakt hebt!!!:yes:
mm vechten gezien op defqon black tent
n Mysteryland laaste half uur bij Q-dance zag je ze achterelkaar van de heuvel springen en rollen hehe wat een sukkels :D

ps: illie sterkte met j vriendin !
laatste aanpassing
 
Artiest Solar
Heel erg veel sterkte gewenst! Heel feestend Nederland staat achter je..!! En die "mensen" die dit hebben gedaan... Oeeeee....
 
Artiest Mica
ja idd veel sterkte en beterschap gewenst!!

en tja wat moet je hier nou van zeggen ...
gewoon triest dat een ander hier de dupe van word!!
laatste aanpassing
Jammer dat dat soort dingen nog steeds gebeuren op feesten....

Veel sterkte in ieder geval, *~||Mistery JeSs||~*, en dat je maar weer snel stampend los mag gaan..........
 
Artiest Nemo
superveel sterkte en beterschap gewenst!!

(N) echte kl*testreken dat dit gebeurd is :(!

Hopen dat alles zo snel mogelijk hersteld is en dat je er weer op los mag beuken!!
laatste aanpassing
 
Jeetje Jess veel sterkte!! F*ck die lui :@ Dikke (K)
 
Jee wat een klote streek, snappen die lui dan niet dat ruzie niet leuk is, e al helemaal niet op een feest :@

Sterkte en beterschap :flower:
 
ik zal het nooit meer doen
 
Alle sterkte en liefde JeSs!
Wat verschikkelijk dat zo iets jou moet overkomen.. te weten dat je zo graag feest!!
Ik heb er geen woorden voor.. maar nogmaals wens ik je hoe dan ook alle liefde en geluk met je situatie meissie!!!
(K)
2 ouwehoeren galbak :/ cker levens moe ofso loser!!

2 the rest tnx all HE heb het er nog steeds best moeilijk mee dat ik neit Kan feesten Gvd:/


TNX voor JUllie steun Toppertjuhs!!!!dikkuh (K)+ :hug:(L)
 
begin idd erg moe te worden op dit moment
Tis jammer dat ik hier geen Grove scheldwoorden kan gebruiken... Toen ik dit las, werd ik echt kwaad, ik kan zulke mensen echt niet uit staan! Stelletje kansloze MotherF*CKERS... *&}|(*^%^%$

Jess, heel veel succes meisie!
Hoop dat je snel weer beter wordt, en snel revalideerd!!

Dikke (K)
Marc
 
denk om je hart
mmm.. ruzie's kan ik zowiezo niet waarderen op feesten, maar dit is wel erg genaait.. beterschap dan maar..
 
feesten zijn toch bedoeld om te rellen
Jessel lieverd.... :hug:

lekker KLOTE :@

lekker fucked up zoiets!!!!

zie je op Q-base meidje, laat ze je niet klein krijgen (k)
Ik vind vechten op een feestje totaal verkeerd en meestal jump ik er wel tussen gevolgd door security en/of andere kerels. Veel beterschap echt waar. Dit kan echt niet.
 
Tsja, ken gebeuren hE!!! hehehe
Bewijst maar eens te meer dat het ook onze verantwoording is om de security er gelijk bij te halen en hen te wijzen op hun taak waar ze voor worden betaald !!! ( van onze centen )

Heel veel sterkte.
 
Je moet niet zo ouwehoeren galbak 5 september 2004 02:19

(banned) feesten zijn toch bedoeld om te rellen



daarom liep je zo hard weg op Dancevalley !


Knokken op feesten is voor mongolen en je ziet wel, er zijn andere de dupe van !
laatste aanpassing
 
Ik heb nooit tijd om te knokken, vind iedereen er altijd heel lief....
Walgelijk, echt waar!
Jammer dat je geen kots smileys meer kunt doen hier, dan maar --> :frusty:

Ik heb die knokpartijen echt al nooit gesnapt, terwijl je op zulke gelegenheden bent om te feesten:S Maar dan ook nog zo erg dat onschuldigen zo toegetakeld kunnen worden, walgelijk walgelijk walgelijk!
Beterschap meis! (F)
Hoop dat je er snel weer bovenop komt! :knuffel:
Ik lees nu pas 't bericht, via, via...
Dit gun je je ergste vijand nog niet :no:
Party's moet een feest zijn en geen boksring..heel erg diep treurig :/

Nou Meis, heel Veel sterkte :lief:



En dat je weer heel snel de oude mag zijn :yes:
:lief: :flower: :kusje2:


(k)
Heel veel sterkte ermee Jessica.
Echt zwaar klote zoiets, hoop voor je dat de revalidatie goed verloopt en alles weer goed komt.
Kun je tenminste weer de dansvloer op & :bounce:


:flower: (k)


Jammer genoeg blijven er van die #$#%#^*#&*# mongolen die de sfeer voor anderen moeten verzieken.
The World we live in today.........
 
DooD aan de mensen die de sfeer lopen te verzieken op een feest doordat ze zonodig zichzelf moeten bewijzen tegenover een ander..

sterkte ermee !!
Veel beterschap met het revalideren.

Verder haat ik die gasten zo die altijd lopen te kutten op feesten.

Ik sotnd op Q-Base ook ff lekker uit mn dak tegaan ,kijk ik chter me, zie ik een gast iemand op zn gezicht slaan en keihard wegrennen.

Sommige mensen in deze samenleving zijn gewoon zwak. Daar moet je mee leren leven. Maar 1 ding weet ik toch wel. Als iemand met mij begint te vechten op een feest probeer ik het zo snel mogelijk zonder geweld op te lossen. Idioten, slechte opvoeding denk ik.
Idioten, slechte opvoeding denk ik.

Meestal komt niet door 'n slechte opvoeding, maar door invloed van drugs en alcohol :no:

Sommige mensen kunnen daar goed tegen, maar bij de meeste komt dan 't dierlijk instinct naar boven :/



(k)
laatste aanpassing
Ohhh...
Wat een klootzakken.
Ik krijg echt kippevel als ik dit lees!!!

Meissie heel veel sterkte en ik hoop dat je knie heel snel weer geneest.
(K)(K)(K) :knuffel:"
Ankie