Partyflock
 
Forumonderwerp · 688405
Kosten van kaarten Sensation 2004 even op een rijtje:

Voorverkoop: € 57,50
VIP: € 100,50

Sensation is elk jaar weer bijna of helemaal uitverkocht, denk dat het mede de oorzaak is van deze ongeloofelijk "goedkope" kaarten :).

Maar.. er is hoop voor de mensen die geen kaart hebben of voor de mensen die laat thuis komen van het werk of misschien nog eventjes naar een andere (betere) party willen gaan en daarna dus niet naar Sensation 2004 kunnen of willen.

ID-T gaan Sensation LIVE uitzenden op www.id-t.nl.
Voorzover ik weet gaan ze de White versie zeker weten uitzenden op de website, over Black hebben ze nog niets losgelaten maar zal ongetwijfels ook LIVE worden uitgezonderd op de website.
Ik weet alleen niet ofdat ze ook geluid erbij gaan doen (maar dan zet je toch gewoon de radio aan, daar word het ook LIVE uitgezonden :).


Dit bericht heb ik net op ID-T Radio gehoord en is dus zekers te weten geen grap.
Zo heb je toch nog een goedkoop feest (behalve dan dat je datalimiet naar de ***** gaat) en kan iedereen hier op PF zien hoe het feest is gegaan en ofdat het het geld waard was voor diegene die een kaart hebben gekocht :D.

Ik ga het feest in ieder geval opnemen van de radio (dus alleen geluid), maar zal ook eens gaan zoeken naar een proggie om Livevideostreams van internet op te kunnen nemen, dat scheeld me dus ook weer wat geld voor de DVD :) LOL.

Dus ik wens iedereen veel plezier in ieder geval 3 Juli en als jullie of ik meer nieuws hebben over de Black versie horen jullie het uiteraard ook :).

Grtz, Wessel.
laatste aanpassing
 
Klinkt leuk.

Maar ik ga er toch echt liever life naar toe. :bounce:
 
Artiest Mile
Ik hoorde 't ook op de radio (wat een maffe presentatrice trouwens) en sinds ik niet genoeg geld heb voor dit soort feesten zal ik 't waarschijnlijk wel bij de radio uitzendingen en filmpjes moeten houden.

Erg stoer dat ze 't op meerdere manieren uitzenden (y)
laatste aanpassing
Jah idd, het staat nu ook op de website vermeld :) en ook BLACK zal uitgezonden worden :d.
 
Er echt bijzijn is natuurlijk echt niet te vergelijken dan het volgen via een 15inch schermpje he
15inch


Spreek voor jezelf :D.

En jah je hebt ook wel gelijk dat het anders is als je er zelf bij bent...maarjah `t is niet anders :).
 
als je livesets tog opneemt kan je ze dan meteen op een ftp-tje knallen?? Scheelt mij weer zoeken :P :)
zal wel slapen dan na awakenings
[Taiwo 29 juni 2004 09:11

donateur! als je livesets tog opneemt kan je ze dan meteen op een ftp-tje knallen?? Scheelt mij weer zoeken


Deze week gaat m`n nieuwe server gebouwd worden dus denk dat dat wel gat lukken :), zal dan te vinden zijn op mijn website www.picturewessel.nl