Partyflock

Forumonderwerp · 688294
2 volgers · 1903x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
wat verstaan jullie onder een "player"?

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
Players herken ik zo alleen meestal val ik er toch voor helaas

Waarschuw beheerder
een snol uit de kroeg die eerts heel lief doet jouw hebt gescoord en zo weg loopt naar de volgende en dat zo op een avond een stuk of 5 keer doet of elke week met een andere gozer het bed deeld hahaha

sorry chiel...;)

Waarschuw beheerder
iemand is een player als diegene met iedereen het bed in duikt, en iedereen aflebbert als die uitgaat. en die mensen denken vaak dat ze nog heel wat zijn ook. bah ik heb daar zo'n hekel aan
Waarschuw beheerder
ja idd!
En if you been played.. it hurts like hell!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
and I'll play ya all, trust me!!!! :p:p
Waarschuw beheerder
manen die denken alles te kunne doen zonder aan het gevoel te denken van een meid.. en met 3 wijfen tegelijk te gaan ...want dan zijn ze stoer..:S:S

Waarschuw beheerder
irritant figuur die een beetje teveel Mtv heeft gekeken.

Waarschuw beheerder
Dat doen ze dan door te zeggen dat ze bellen om zeker nog een keer af te spreken.
En dat doen ze dan ieder weekend bij een ander..

dus ook herkenbaar aan een hoge telefoonrekening:)

En inderdaad... er zijn ook vrouwelijke players

(Y)

wat verstaan jullie onder een "player"?

een speler die alle kuikentjes in de hood bespeelt om vervolgens die kuikentjes uit zn posse te kicken waarna hij bij zn huisjongens gaat op scheppen over een nieuwe sma B) (alles vrij vertaald uiteraard):p

ik ben weer gone, peace out en keep the soul alive (ohnee, das wat anders):gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen die graag spelen
Waarschuw beheerder
donateur
een programma dat bestanden afspeelt

Waarschuw beheerder
Een player is een jongen...Dat als hij een vriendin heeft andere meisjes ook neukt! Dus vreemdgaat! En meerdere meisjes per dag neukt of aan t lijntje houd!
Artiest Affix
Waarschuw beheerder
Een player is een meisje...
Waarschuw beheerder
Players bestaan niet. Bestaan alleen stomme mensen die erop ingaan.

Later maar zeiken van die en die is een player. je hebt er toch mee ingestemd dat diegene dat deed. Anders heet het verkrachting had je maar nee moeten zeggen.

Zinloze discussie

Waarschuw beheerder
donateur
hmmm ben ik het niet helemaal mee eens. Ligt namelijk ook wel ff aan de omstandigheden en het gedrag van de jongen/ meisje en de situatie achteraf. Kijk als je beiden weet dat het bij een keertje sexen blijft, alla, maarre als hij/zij die ander laat denken dat hij/zij verliefd is en het wel ziet zitten met die ander vind ik dat heel iets anders; playen.

Enne "Bestaan alleen stomme mensen die erop ingaan"; dat vind ik wel errug makkelijk gezegd. Pff moeten mensen dan voortaan tegen iedereen wantrouwend zijn. Dan vind ik het meer op z'n plaats om te zeggen: "Bestaan alleen stomme mensen die menen mensen te kwetsen door te playen".

Maar dat is mijn mening...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Playen = Het spel spelen, ongeacht de emoties van het spelvoorwerp...
Waarschuw beheerder
to ibiza style>> be nhet helemaal met je eens echte players bestaan idd niet!!! dat meisje die erin trapt is haar eigen schuld...

(niet elke jonge is een klootzak he dames!!)

Artiest LanZ^
Waarschuw beheerder
hmmm ok

Vooral jongens die vrouwen dames noemen zijn players...

Waarschuw beheerder
een player???
een player is iemand die meedoet aan een spel....

dan zijn we toch allemaal eigenlijk players??
:P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
ik speel heel vaak scrabble

ben ik nu een player?
Waarschuw beheerder
Een player is een jongen...Dat als hij een vriendin heeft andere meisjes ook neukt! Dus vreemdgaat! En meerdere meisjes per dag neukt of aan t lijntje houd!

Ja en het rare is, dat zijn vriendin hierachter komt en zij toch bij hem blijft..wie is dan hier dom bezig?

:vaag:

Waarschuw beheerder
he maar lady- killah, waaraan herken jij dan dat het een player is?

ik las net een stukje terug dit

zo makkelijk te herkennen, zijn altijd van die kereltjes die heel zelfverzekerd om zich heen kijken, die precies weten hoe ze naar een meisje moeten kijken om haar te laten smelten

:NO: ze zijn juist niet zelfverzekerd ze doen net alsof ze zijn juist zo onzeker dat ze gewoon geen houding weten omdat ze te bang zijn dat hun maten hun gaan uitlachen om wat dan ook en om stoer gevonden te worden gaan ze heel zelfverzekerd proberen te doen en zo proberen ze wijfen te scotren wta ze meestal lukken en dan voelen ze zich de men mara hoe herken je ze nou door hoe ze je aanspreken en hoe ze tegenover jouw en zn eigen vrienden doet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is toch moeilijk typen he!

ennem die links van je werken niet :S :nee:

Waarschuw beheerder
als diegene iedereen pakt of neemt dat is een player eerst je kop gek maken en dan dumpen

Waarschuw beheerder
als je de hele dag spelletjes speelt

Waarschuw beheerder
jammer he stokkie

Waarschuw beheerder
zo ist beter ja! ;)

(Y)! ;)

geeft niks he kan gebeuren! :P

Waarschuw beheerder
stjah ben geen type wonder ;) (Y)

Waarschuw beheerder
(Y) stjah ben geen type wonder

Waarschuw beheerder
Ik vind players wel degelijk een probleem. Ik heb om me heen te veel meisjes gezien die er in getrapt zijn. Je kunt ook niet zeggen dat al die meiden dom zijn. De meeste meisjes zijn erg onzeker en hebben vaak een niet al te geweldig leven achter de rug. Ze zijn dan al lang blij als ze een keertje aandacht van een kerel krijgen. Sommige meiden gaan er echt aan kapot.

Zelf ben ik er gelukkig nog nooit ingetrapt. Ik ruik ze op tien kilometer afstand. Maar aangezien ik zelf ook wel van een spelletje hou, speel ik het spelletje mee. (ik speel alleen als het spel van twee kanten komt) En ooit in me leven wil ik winnen.

Waarschuw beheerder
Players zijn gewoon een stelletje lulletjes die hun ego's omhoog willen krikken door interessant te lijken door zoveel mogelijk meisjes te scoren :vaag:
Maar vaak zijn de grietjes nog het domst, ze weten het maar gaan er gewoon mee door...Gewoon lekker negeren dan, valt er ook nix meer te playen (alleen zn plee rol misschien dan)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DJ Affix 26 juni 2004 14:23
Een player is een meisje...

Hmmm, fx maak je zin eens af, ben zéér benieuwd!

Waarschuw beheerder
Ehh, een player is een jongen die 21 meisjes heeft en die allemaal played. Dus de ene dag de een en de andere dag een ander...
Of vinden jullie van niet

Waarschuw beheerder
Iemand die mens-erger-je-niet speelt :S

Waarschuw beheerder
Weet je, wanneer is een meisje een player?? Of is ze dan meteen een slet??

Waarschuw beheerder
Ik vind een meisje een slet als ze 3 of meerdere jongens pakt op 1 avond :yes:

Waarschuw beheerder
Jah ok, maar is ze dan ook een player??

Waarschuw beheerder
Ligt eraan; word ze zelf geplayd of playd ze die jongens zelf..

Waarschuw beheerder
Wie? wie? :)

Waarschuw beheerder
Ja ff geen zin in hoor, ben nogal lui aangelegd dus..;)

Waarschuw beheerder
een player is iemand die alles en iedereen naar zn hand zet......dus niet alleen maar twintig domme meisjes onder controle heeft.....maar ook hun beste vrienden,invloed heeft op alles waar hij aan meedoet....het is iemand waar iedereen altijd alles aan komt vragen en waar iedereen altijd alles aan wil geven.....das een player...

Waarschuw beheerder
Player=Stumper

Waarschuw beheerder
i love the game

Waarschuw beheerder
djin = player

chris = gewoon een lieve jongen

Waarschuw beheerder
Een player nou ken er genoeg;)Ze spelen het heel slim
Waarschuw beheerder
donateur
phoe players.. heb er zelf wel wat meegemaakt ja:yes: val eigenlijk ook alleen maar op players..
ben zelf eigelijk stiekem ook wel beetje een player;):devil:
Waarschuw beheerder
donateur
LanZ^ 26 juni 2004 17:28

Vooral jongens die vrouwen dames noemen zijn players...

beetje late reactie..

maar ik snap deze opmerking niet echt, hoezo ben je een player als je een vrouw of meisje dame noemt of met dame aanspreekt ?

Zelf doe ik dat ook, maar dat is omdat "vrouw" niet altijd gepast is, meisje zeg je niet tegen iemand vanaf 15 jaar. Dan kom je al snel bij het woord dame.

En ik kan niet echt zeggen dat ik een player ben, ik kan het helaas moeilijk weerleggen hiero, maar als iemand het tegenovergestelde van een player is, dan kom ik daar wel heel dicht bij in de buurt.

Dus k had gehoopt op een goede beargumentatie van je stelling...