Partyflock
 
Forumonderwerp · 675246
 
ik zeg superrrr NU AL wat vonden jullie ?
 
Qontact was leuk!
Klein stukje van Ferry Corsten meegekregen...Maar wat ik gehoord heb was lekker.
Ik vond Marco V echt super en dumonde en Bas&ram trouwens ook.
Persoonlijk vond ik Marcel Woods het minste van de avond.
Over het algemeen genomen een hele leuke avond gehad en lekker uit mijn dak gegaan...
Het geluid in de HMH blijft ook altijd :D
Alleen die kater vandaag :S
Maar goed dat is mijn eigen schuld :)
 
Qontact was geweldig!! Supermooi feesje, lekkere muziek, goeie sfeer en leuke mensen
Ik sluit me aan bij de rest, en ik vond marcel woods echt wel rielext, alleen die muziek van Igor S ..... daar kon ik weinig mee een btje rare mix van trance en happy hardcore ofzo :-s
 
happy hardcore .... :s
what the fuck heeft die voor jou alleen gedraaid ????
het was meer techno achtige trance maar maakt nie uit hoor ;)
Igor S - Boomerang :P
uhmmm ROYZER! Waar was je nou op de meeting??!!
XX
Qontact was een toppertje!

Vond alle dj's eigenlijk wel erg goed draaien. :yes:

uitschieter was toch wel weer Ferry :respect:

Leuk je gezien te hebben Kim. :p
Goed feest. Redelijk wat 'koppen' van Partyflock gezien. :D Goede sets overall. Volgende keer ietsjes voorzichtiger met de snoeppot omgaan. :P
top feest weer zoals het de eerste 2 keer was :) gezellig, lekkere muziek ook en vond marco v ook erg lekker draaien had ik niet verwacht eigenlijk :)
Top feest!! Marcel Woods en Igor S vielen tegen... Helaas :s Publiek was overigens errug ok!!! Dikke kus voor Annemarie en Rene (ps. doe 's gek.... gewoon bellen!!)
laatste aanpassing
 
verhinderd... sorry! :D Was topfeest, dumonde vond ik echt geweldig.. mooi om te zien hoe zelf ook meegingen in de muziek... echt cool
Haha patrick:) Ook leuk om jou gezien te hebben!
Nu ff wachten op de foto's:P
Artiest {SHOWLIST artist 69104, 45042}
Het was super man. Maar ff een vraagje, heeft iemand een idee hoe die plaat heette die Igor S redelijk in het begin draiaide, met dat sampletje van een vrouw die zegt : Digital Technology is taking over....ofzoiets Moet dat plaatje echt hebben. is mega
Digital Technology misshien ;) ik zou niet weten ik onthou altijd maar 2 nummertjes ofzo
 
Vooraf wat sceptisch gezien de kaartverkoop, maar het was desalniettemin top. Ferry, Marco, Dumonde en Bas & Ram :respect: Met name voor Marco V. Was blij dat ie wat techno platen in z'n tas had gepropt.
Igor S en Marcel vielen mij erg tegen. Bij Igor viel het een beetje stil en als afsluiter had Marcel (zeker na Bas & Ram) wat harder mogen uitpakken.
Artiest Floater
ik ben het er helemaal mee eens
dat marcel een beetje traag draaide
en ik hoorde nog wel ff zombie nation voorbij
komen altijd leuk zo een klassieker
Artiest Maus
Southside Spinners - Luvstruck


Dan draaide hij een remix zeker? :D

Het origineel past nu niet meer in zn sets ;)
ja was een 1 of andere remix......

weet alleen niet welke :(

Maar goed Marco V draaide wel een heerlijk setje! Automanual word volgens mij zijn grootste hit voor dit jaar... Wat een heerlijk nummertje is dat zeg :kwijl:
laatste aanpassing
 
of die ripoff van t99 - anastacia :kwijl:
daar kan ik me niks meer van herinneren....

bier was erg lekker :bier:
 
Beetje laat;)

Maar vond het super!:D

Stukken beter dan vorig jaar!:)
ook wel lief van ferry dat ie thrillseekers - synaesthesia 2004 (ferry corsten remix) voorbij liet komen :kwijl:
Heb me goed vermaakt op Qontact, moest alleen in het begin wel ff wennen aan het geluidsvolume, maar daarna kwam ik lekker in het ritme! Er werd verder stevig maar lekker gedraaid.

Jammer dat er weinig zitruimte was, want me beentjes konden op een gegeven moment niet meer (nu nog last van).

Verder Rasti rostelli ook nog gezien. Vaag als je uit je dak bent. Durfde hem bijna niet aan te kijken.

Daarna hotelletje gepakt, btje bijgekomen en de stad weer in gegaan en verder gefeest!
 
was een geslaagd feestje heb daar zelfs nog een zeer vage maar zeer relaxte foto gemaakt =====>

voor meer fotos van het feest kijk maar op mijn profiel :)
volgens mij stond het geluid ook erg zacht de hele avond of lag dat aan mij?
Dat viel volgens mij best mee. Ik vond het volume persoonlijk perfect, niet te zacht en de dag erna geen piepende oren :D
Vooraan was het zeker goed te doen hoor.
Prima geluid.
 
Geluid zacht? weet niet waar jij gestaan hebt maar ehh het geluid was perfect :d
 
HI there,

You can also find over 200 high quality pictures on www.party-planer.ch during this evening there will come 200 more!

Enjoy them!

Greeetz Rafael
laatste aanpassing
Nou ik vond er echt geen f*ck aan!! Ik heb me echt staan ergeren aan die muziek :kots: maar ja op naar het volgende feest :bounce:
Wat had je verwacht op een trancefeest, Harcore?
nee hoor dat niet, maar het had wel een beetje afwisselend kunnen zijn. Het as net alsof ze 1 heel lang nummer draaide, echt saai!!
oke, volgende feest beter dan.
Ik heb me prima vermaakt daar, weer is wat anders! :)
Was een superfeest.:bounce:
Vooraf wist ik niet echt wat te verwachten. Dacht meer aan trance. ( ferry corsten stijl ) en dat de hele avond. DUS NIET!!!!!
Wat een megagoede set van marco v.Echt super!
De hele avond was goed geregeld en de dj's draaiden allemaal toppie!
Alleen jammer dat ik bij marcel woods een beetje inkakte. Maar volgens mij lag dat niet aan mij want meer mensen hadden daar last van.

Volgende keer ben ik er in ieder geval weer bij.
:)
FERRY CORSTEN :respect: The Greatest one (Y)
DUMONDE :respect:
Marco V :gaap:


someone of u have the track list from Ferry Corsten, Dumonde and Marco V??

Danke well (K)
laatste aanpassing
ik heb het ontzettend naar me zin gehad. ik ben naar alle edities geweest van qontact, toch vondt ik de andere edities beter..maar toch nog een geweldige avond gehad :bounce:
Qontact was greath, jammer dat het niet Sold out was.

Beste DJ was Fery Corsten.

Dumonde en Marco V draaide stevig.

Was zeker een heel gezellige avond :bounce:
Qontact was greath, jammer dat het niet Sold out was

:yes: :yes: :yes:
Eerst van te voren vertellen dat bijna Sold out was :) achteraf nog kaarten te koop.
En de top Dj's niet laten draaien :S in ING Lounge
Dave 202 🇨🇭, Marc La Cruz 🇩🇪, Spider, Kiama.

Q-dance Next time better!!
Eerlijk gezegd vond ik het wel reuze gezellig, ondanks dat het niet zo druk was,

Het muziek vond ik (Y), zoals velen zeggen Ferry en :respect: MARCO V..

Igor S vond ik wel oke, maar het leek alsof je 'de Igor S sound' door de hele set van hem hoorde, als je begrijpt wat ik bedoel..
 
ik begrijp wat je bedoelt :-)
 
k ga toch voor dumonde
 
btje late reactie, maar ik vond het echt helemaal geweldig!
leuk publiek, leuke muziek, niet te druk. echt super! :respect:
 
beter laat dan nooit..
ik heb eindelijk kunnen zien HOE hmmmmmooi Nancy in ut echt is... :$
 
en je vervolgens laten afschrikken door een passoa diablo he.. mannen zijn echt mietjes ;-p
neej ik heb respect voor je nancy :$