Partyflock

Forumonderwerp · 674611
Werkzaam bij Partyflock
allereerst natuurlijk een woord van dank voor het helpen bij ons werk (Y) (F)

even een korte opmerking over dubbele topics.
Topics zijn pas dubbel als in de afgelopen 30 dagen in een topic is gepost dat hetzelfde onderwerp behandelt.

'Werken op Ibiza' is dus iets anders dan 'op vakantie op Ibiza'

als er dus een topic wordt geopend dat een onderwerp behandelt dat de afgelopen 30 dagen NIET op het forum is besproken dan mag ie gewoon open blijven en hoeven jullie niet te posten dat het dubbel is.

ik denk ik leg het even uit, zodat jullie niet vreemd opkijken als we jullie contactbericht negeren of een topic niet sluiten ;) :)

daarnaast: roepen dat iets dubbel is, is leuk, maar bewijs het aub ook even. Je kunt pas roepen dat iets dubbel is als je ook even de zoekfunctie hebt gebruikt. kleine moeite om het dan ook even aan te tonen.

einde dienstmededeling en ik hoop op vele verduidelijkende contactberichten of replies ;)
laatste aanpassing
dus ik kan nu best weer In Qontrol topics openen die 30 dagen geleden voor het laatst een reactie bevatte ? 8) ;)
Is het ook geen idee om de link erbij te geven als je een topic dubbel is? Kan er meteen 'gecontroleerd' worden.:)
laatste aanpassing
jaaaa dat zou vet fijn zijn 909!!!
pfoei dat zou me een werk schelen :D

O:)

t is idd heel fijn als mensen zelf eerst een link in t topic posten en dan melden dat t dubbel is :)

(gebeurt ook best wel vaak hoor!)

:yes:
lijkt me ook wel handig als er ff een link bij komt, die mensen zijn ook zo bijdehand om te zoeken naar een dubbele topic kunnen ze gelijk ff de link erbij zetten... :P

Het leukste zou wezen dat wij niet steeds dubbel moeten schreeuwen en dat de topicopener eerst effe nacheckt of zijn topic die hij wilt openen er al is! :)

Zou ons heel wat tijd schelen en de admins ook! ;)

Maar euhh Karian. Goed dat je dit beter hebt toegelicht, schept heel wat duidelijkheid voor ons weer! :) (Y)

ik verwijs ook wel eens naar topics die ouder zijn dan 30 dagen als t originele topic heel groot is, want daar hébben ze dan gewoon meer aan

contactsectie gebruikers zijn mensen die ervoor zorgen dat Partyflock niet van t Internet wordt gehaald :P

(dit was een reaktie op een nogal onaardige mededeling over envelopjes-gebruikers) (de mededeling is inmiddels verwijderd)
laatste aanpassing

Heb jij de contactsectie nooit gebruikt Double T? wel dus :o:o
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
hap hap...

ik gebruik hem ook wel eens inderdaad, misschien had ik vroeger ook wel een collaborateur geweest :/ wie weet..

(y)

Weet ik toch hap hap terug :D:9
openingspost aangepast dus weer even onder de aandacht
Je ben gewoon bang, dat de 30 dagen van jouw topic verlopen, en dat iemand anders net zo'n topic opend! :yes:

:D ;)

:flower:
(y)

Hopen dat er nu wat meer mensen er een linkje bij geven, zonder alleen "dubbel" te roepen.
Xes: ja het was 26 dagen he ;)

nee, maar ik vind het gewoon jammer dat iedereen de hele tijd dubbel roept terwijl het niet altijd zo is.

en het is voor de admins wel handig als er een topic ID wordt genoemd in een contactbericht. Anders moeten wij er 50 per dag opzoeken terwijl ook 25 mensen er 2 op kunnen zoeken...of 50 eentje...of 20 2 en 10 1 enzovoort :D

klopt, je roept ook wel eens slotjebanqneus! :P

dus je roept nooit de hele tijd dubbel! :D
ok, doe het dan gelijk goed, als je dubbel roept en je geeft geen link of het is een valse melding, krijg je gewoon een BAN!!

dat maakt het wel spannender....:D

om die link er ff bij te zetten is toch een kleine moeite? Als je de moeite neemt om het woordje dubbel te sturen door op t envelopje te drukken...Dan kan je ook wel ff die link erbij zoeken!
Als de jullie, wat lievere berichtjes terug sturen... En niet zo onpersoonlijk...

Je bericht is verwerkt!

Dan hebben we een deal! :yes: 8)
ik vind het lief genoeg dat je uberhaupt een bericht terigkrijgt :)
Van DarkSkyWise krijg ik soms een bloemetje erbij :lief:
Hopen dat er nu wat meer mensen er een linkje bij geven, zonder alleen "dubbel" te roepen

doe ik altijd, tenzij het al overduidelijk is :)

Ik merk alleen wel dat er relatief veel nieuwe leden dit gedrag gaan immiteren omdat ze zo denken dat ze succes hebben bij hun vriendjes. :/

Laatst ook een topic geopend waar gelijk zo'n wijsneus dubbel begint te roepen, terwijl dat dus niet het geval was.... :/

echt nerds die altijd dubbel beginnen te roepen.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
(y) goede zaak admins!
PF een beetje schoon houden :jaja:

Dubbel :o
:devil: