zit er idd niet in,moet dan ook fit zijn voor die dag op almere strand,anders trek ik het ook niet meer
Daar zit ik ook mee. Ik denk dat ik mn defqon kaartje dan maar weer verkoop, heb meer zin in DA dan defqon als het allebei in hetzelfde weekend is. soms moet je keuzes maken, die liggen nu in de Bassment in Rotterdam.
Jeroen.. jij moet ook naar DefQon komen!
Ik heb mn kaartje voor defqon al wel. Alleen DA vond ik de vorige keer zo geweldig. Ik ga liever daarheen, betaal 5 keer zo weinig, en erger me niet een hele dag aan allemaal rellende mensen die er op defqon waren. En last but not leats, de muziek is ook stukken beter!
Voorverkoop is inmiddels van start gegaan bij Triple Vision Rotterdam, 010 4361912 / Outland Amsterdam 020 6387675 / Twist&Shout Utrecht 030 2340520.
Kaarten bestellen is niet mogelijk via de site...
In oktober komt er idd iets aan....more info later...
C U All the 18th...
Kaarten bestellen is niet mogelijk via de site...
In oktober komt er idd iets aan....more info later...
C U All the 18th...
two weeks to go.....
ja vorige keer ook geweest... (iedereen weg kijken van dj enzo
) toen was het leuk. hopelijk wordt het nu niet verkloot...
is vaak met dit soort dingen. iht terror edition 1 was leuk door de echte liefhebbers die er kwamen. edities erna slechter en slechter doordat sommige dachten dat het een houthakkers conventie was ofzo
is vaak met dit soort dingen. iht terror edition 1 was leuk door de echte liefhebbers die er kwamen. edities erna slechter en slechter doordat sommige dachten dat het een houthakkers conventie was ofzo
Digital Assault is idd in de kelder, zij-ingang van nighttown, in tegenstelling tot humanoize.
Kaarten gaan redelijk hard momenteel, maar we zijn nog niet uitverkocht.
NGNG
Kaarten gaan redelijk hard momenteel, maar we zijn nog niet uitverkocht.
NGNG