Partyflock
 
Forumonderwerp · 666019
Soms word je keer op keer verbaasd hoe sommige dingen waar je echt tijden lang over na zit te piekeren, met een heel simpel uitspraak is opgelost.

Hier een uitspraak voor vandaag:
"Pas wanneer je werkelijk weet wie je bent, weet je wie er bij jou past!"



Neem nou 's serieus alle topics hier over liefde enz. en relateer terug naar bovenstaande uitspraak. :)
 
thanks mona
dat weet eigenlijk iedereen wel :jaja:

En met vallen en opstaan, op je bek gaan en je kleren gladstrijken leer je jezelf kennen.

:jaja:
 
ik ben maik maar is dat wel werkelijk zo???
soms zou ik heel graag willen mezelf echt te kennen.......
 
Artiest Warlok
zit wel een kern van waarheid in denk ik ja :yes:
 
ik wil niet weten wie ik ben..:s
Ja zit wat in!

Maar als je dat weet, wat dan??
dan is het zoeken naar een speld in een hooiberg
Ja, of hij of zij vind van niet :S
 
Stomme vraag/stelling. Het overgrote deel hier weet niet wat relativeren is, laat staan dat ze het kunnen ;)
dan weet je de betekenis van het leven> vervult het leven zich met liefde en vrede. Blijdschap en vreugde. Je loopt in harmonie.
Dat gebeud er dan
dan weet je de betekenis van het leven> vervult het leven zich met liefde en vrede. Blijdschap en vreugde. Je loopt in harmonie.
Dat gebeud er dan


Als de ware jou ook wil ja...........
wat een onzin, dus als ik met mn burka in afgahanistan mezelf ken, vervult mijn leven zich met liefde en vrede? :/
2 uK: Beetje onlogische uitspraak van jou.
Omdat de meerderheid niet weet wat relativeren is?? Of is dat alleen beredeneerd vanuit de perceptie van de meerderheid? :P
2 AUGUSTUS: Waarom zou je bang moeten zijn van jezelf??
Je leeft je hele leven met jezelf.
Lijkt me niet echt een plezierig gedachte dan als je jezelf niet volledig geaccepteerd heb. :)
Ik weet allang wie ik ben, maar weet nog steeds niet wie er bij me past...
 
Nou Ilon@, goed blijven nadenken en zoeken dan vind je hem vast ;)
 
Geloof me, als je er eindelijk achter komt wie je bent, en je weet ook wie er wel of niet bij je past, kan je je behoorlijk kut voelen. Ik liep 2,5 jaar bij een psycholoog omdat ik dacht dat ik problemen had, daardoor bleek dat de problemen niet van mij kwamen maar van mijn vriendin, dan moet je goed nadenken over de volgende stap, hoe kut die ook kan zijn.
 
pas nu ik erachter ben wie ik werkelijk ben, wil ik mezelf niet meer kennen
Nah ik ben er nu wel achter wie er bij past en wie niet
Ik zoek niet.....Wil voorlopig nog vrijgezellig zijn :yes: ;-)
Volgens mij weet ik nog steeds niet wie ik ben..:s
 
Jij bent Daniëlle, een lekkere studente uit Kaag die gek is op Mini Coopers.......open, eerlijk, eigenwijs en koppig....Voor de rest bel je Tim's spirituele lijn hahahahaha :yes: :yes: :yes:
 
tudeluw Wie ben ik>?

Wie ben ik? is het aad? nee. heeft ie een snor? ja
Is het frits? nee

wie ben ik? :D

met alle uitspraken kun je alle kanten op :s
Zeg timbo, wat ben ik dan :9
 
een gleufdier die elke 1e maandag van de maand, paaseitjes jat bij de lokale bakke :P

foeifoei
 
een geil stokje?
En als je werkelijk jezelf bent, hoe kom je daar dan achter...voor het zelfde geld ben je al jaren jezelf maar weet je dat niet...dan heb je toch een probleem...je moet doen wat je wil...en willen wat je doet...dan zit je meestal goed in je vel en als dat zo is ben je waarschijnlijk jezelf:D:D:D
 
Ilona, een feestbeest uit Dordrecht die een beetje prettig gestoord is maar wel een krengetje kan zijn als ze dat wilt. Ze vindt het leuk om te promoten, en houdt van katten.
open, eerlijk, eigenwijs en koppig....

Voor zover ik mezelf een beetje ken, zit je er niet ver naast!!!(Y)

:D
Nice one Beschuitje!!
Dat straal je dan meestal ook uit naar anderen. :)
 
Kijk eens aan, gelukkig maar, zit ik tenminste geen onzin te verkopen :)
Kom ik toch weer bij SponsBob uit... VERDOMME!!
daarom ben ik maar gestopt met mijn relatie... Bevalt goed van prima... en ben dus weer een stukje verder om mezelf te leren kennen..
 
je kan niet van iemand houden voor je van jezelf houdt..... lijkt wer beetjuh op eeej....

En nu de oppeppers:
Je moet er zelf wat van maken want iemand anders doet ut nie voor juh...

pluk de dag voordat de dag jou plukt...

er zijn meer jongens dan kerken....

en heb schijt aan mensen die dat ook aan jou hebebn
 
Zelfkennis is inderdaad zeker niet onbelangrijk in het leven! Wat een wijsheid hier op pf zeg!

Kom ik ook niet alle dagen tegen hier!
k Denk dat je daar wel gelijk in hebt,
ik heb het idee dat ikzelf in een ontwikkelingsfase zit
en mezelf pas over een paar jaar echt ga kennen
en stabiliteit wil, een levenspartner erbij,
huisje boompje beestje enzo :P

Maar tot die tijd experimenteer ik er nog wel op los,
en val ik op allerlei vrouwen, van type; 'ik drink graag Breezer Orange'
tot 'Waarde leden van het hockey-commité van Studentenvereniging U.S.C.'
:9
 
stel je hebt jezelf gevonden en diegene die je bent wil je helemaal niet zijn, omdat je eigenlijk beter af was toen je je zelf nog niet kende, wat dan?
Een gezonde geest heeft altijd doelen die hij nog wil bereiken,
'jezelf ontwikkelen' is een van de meest voor de hand liggende doelen die je kunt hebben ;)
 
sorry, maar gaat een beetje te diep voor het tijdstip.
Wat is tijd?

1 van de 6 levensvragen :P
 
Ow mijn god dan sterf ik een eenzame dood en blijf een oude vrijster....!
who am I......?

ha ha nee je hebt idd gelijk
word eerst gelukkig met jezelf voordat je gelukkig kunt zijn met een ander zoiets is het toch....?
Juistem Brigitte ;)


2 Vibo: Je blijft me verbazen :D

2 chris24: Ik geloof er heilig in als je echt jezelf helemaal ken, dan heb je gewoon een zelfvetrouwen bereikt van 't hoogste niveau. Je bent wie je bent, en hoef je ook niet anders voor te doen. Niet tegenover anderen, en niet tegenover jezelf. Geen geforseerde gevoelens, geen vage/zweverige vragen over jouw identiteit...

De grootste barriere wat je moet overwinnen: Al jouw slechte eigenschappen accepteren, en eraan werken hoe je hiermee omgaat. :)
 
Daar heb je gelijk in (y) meestal straal je het ook uit als je onzeker bent ofzo en trek je ook niets aan qua mannen denk ik :s
pffffffffff... wat een slap psychologsich gelul hiero zeg...
"It's Painfull. Not as painfull as jumping on a bike without a saddle, but still, it hurts like hell"
Daar ben ik 't volledig mee eens met die stelling!!
 
pffffffffff... wat een slap psychologsich gelul hiero zeg...


jammer he?!?!dat je niet zo goed weet wat je moet posten....hahaha