Partyflock

Forumonderwerp · 647086

Werk sinds deze week voor een kliniek die refractieve oogchirurgie toepast.

Met een laserbehandeling kunt u uw ogen permanent laten
corrigeren. Uw bril of contactlenzen kunnen dus voorgoed weg! CARE Vision heeft alles in huis om uw kostbare ogen veilig en professioneel
te behandelen: onze ervaren oogartsen werken uitsluitend met de meest geavanceerde apparatuur en de modernste technieken. De resultaten zijn spectaculair en direct zichtbaar: dagelijks kunnen honderden mensen weer scherp zien en krijgt hun leven verrassend nieuwe perspectieven.

Is best leuk en het is echt super alleen een beetje aan de prijs.

Zijn er mensen met een bril of lenzen die het al gedaan hebben of gaan doen? Ik hoor graag reacties.
brilletje met vensterglas? hihi.. tis ff wennen voor je he Pascalle :) suc6

(ik ben lelijk mèt bril vind ik...)

ik zet ook geen bril op hoor!!! ziet er niet uit bij mij :D

Te duur :'(

Ik zou het meteen doen, als ik zat geld had. Ik heb thuis een bril op, net na het opstaan/voor naar bed gaan. Nu dus ook :)

Maar anders heb ik altijd daglenzen in.

er is bij na geen risico omdat je hoornvlies van te voren wordt onderzocht of het voldoet maar de prijs liegt er niet om. Je kan het wel goedkoper doen in het buitenland. Maar dan is het risico nog groter. Ik werk voor Care-Vision uit Amsterdam. Wat een goede en betrouwbaar bedrijf is naar mijn mening.

is dat bij olympisch stadion?

Op de Assumburg vlakbij Amsterdam Zuid WTC
Artiest Mani
Ik heb sinds groep 6 een bril en gelukkig mocht ik toen ik 14 was lenzen.

Ik wil echt graag laten laseren, maar heb er echt het geld niet voor :cry:

volgens mij heeft m'n vader het daar laten doen..
klinkt goed Vistuig, van dat controleren/onderzoe­ken van het hoornvlies!!! Maareh... ik vind het eigenlijk helemaal niks dat gerommel met ogen (heb klassieke oogoperaties gezien...brrrrrr! krijg er spontaan kippenvel van :S)

Het is wel iets wat ik in de toekomst zou willen doen maar ik heb gehoord dat er ook nog wel risico aan vast zit... en het prijskaartje natuurlijk..

Nu, een foeilelijke bril (ik wil geen dure want ik maak ze steeds kapot of ik verlies ze) en ik durf geen lenzen (k heb gevoelige ogen)...

Wat ik zooooooooo irritant vind aan een bril is dat hij van mijn neus zakt en je niet overal om je heen meteen alles kan zien (je moet je hoofd te vaak draaien)..

Maarreeeh... als we nou met een groep komen krijgen we dan geen groepskorting??
:respect: :jaja:

PartyFlock Laser Korting!!! Gaan we daarna fijn laserquesten in die kliniek :bounce:

haha goed plan :D
me oom had het laten doen, 1 oog goed gegaan maar de ander niet :S (is volgende mij met een 2e behandeling beter geworden)

Maar Vistuig ?
Je bent al één hele week aan het werk daar, en je vind nu al dat het de meest betrouwbare kliniek is, blablabla

Need i say more, of zit je baas ook hier ?

Mocht je fikse korting geven, dan mag je bovenstaande opmerking als niet gemaakt beschouwen :)
laatste aanpassing

Zodra ik het geld ervoor heb doe ik het zeker...Is ook echt wel nodig :S
vorige week jaarlijkse controle gehad, me ogen waren weer achteruit gegaan! *kut* heb nu -2 -3 valt nog mee :)

toen vroeg ik of laseren een optie was, hij zij toen helaas omdat ik iets vaag met me cylinders heb ofzo

jammer

mijn ex wil dat ook graag, maar ja t is erg duur
Als ik het geld had zou ik het zo doen. na mij studie ga ik er ook zeker voor sparen
Ik ga het wel doen, want met een bril zie ik er niet uit en lenzen kan ik heel slecht tegen.

Vaak ontstekingen en dat soort dingen.
Hoe duur is het dan???
prijzen dalen en dalen :)

nu 2000,- euro voor 2 ogen!
eerst was het 1500euro per oog

denk over paar jaar dat het wel rond de 1000 euro is voor 2 ogen

maar wat ik al eerder zij, het is niet voor iedereen weggelegd! heeft ook iets met cylinder te maken van je oog ofzo

Tot een bepaalde cylindrische afwijking (ofzo) kan het nog wel behandeld worden. Ik heb dat nl ook en ik zou mijn ogen wel kunnen laten laseren.

Ik zou het best graag willen maar tis te duur. Daarnaast vind ik het ook best eng want stel dat er iets mis gaat :S
2000 euro :vaag:

Beetje buiten mij budget :s

K blijf wel bij lenzen :)

Je kan geholpen worden voor bijziend verzien en astigmatisme, zeg niet dat je het bij ons moet doen. Je kan het ook in het buitenland laten doen dan is het veel goedkoper, maar het lijkt mij de perfecte oplossing voor mensen met een bril.

Alleen moet jen hoornvlies stabiel zijn en mag je geen staar hebben.
mijn hoornvlies is absoluut niet stabiel *jammer*
dus €2000,- voor 2 ogen? eerst was t €2000- p oog :yes: maar ik vraag me af hoe vaak t fout gaat straks ben je blind ofzo das bale :s
word in maart ook geopereerd maar dan aan me oogkassen die gaan ze groter maken...vind ook dood eng... maar moet..maar over die brillen ik vind juist wel sexy hoor een bril..moet er zelf geen een,maar vind wel mooi

Mij lijkt het best wel eng eigenlijk, ik ben ook een schijterd wat dat betreft.
Ik heb er wel vertrouwens in dat zo'n operatier goed gaat, maar aan de andere kant, het is toch je oog, en dat is wel een kostbaar bezit.
Maar wel handig dat het kan tegenwoordig!
Als ik het geld had, en zou durven zou ik het wel laten doen.
Hee , ik heb het een jaar of 2 terug laten doen in m'stricht. Wel had ik maar 1 oog slecht, -3.25..
Maar ik was die lens kots moe , vooral met motor rijden had ik er last van. Het heeft me 1800 pleuro gekost maar het was het geld zeer zeker waard !!!
Geen centje pijn gehad en perfect zicht nu met beide ogen ! Een aanrader !!

collegaatje van mij heeft het laten doen!

is er zeer content over!

ik ken iemand die het heeft gedaan en dat gaat nog steeds goed.het schijnt wel dat het minder gaat worden na 5 jaar en dat je dan weer moet. ik heb zelf ook lenzen maar ik heb -1,5 dus dat is niet zo'n ramp.ik zou best een laserbehandeling willen doen als het wat meer is getest en als het betaalbaar is.

Ik zou wel een laserbehandeling willen als het wat goedkoper zou zijn en als er meer zekerheden over zijn, maar ja nu nog niet echt nodig want heb lezen en ik heb toch maar - 1,5/1,75
Ik ben ook van plan om het de doen maar mijn oogarts adviseerde mij om nog even een paar jaartjes, hij zegt dat er nu nog te veel risico's aan verbonden zijn! Wil het wel graag!
ben ik ff blij dat ik alles goed en helder kan zien :-)
De risico's en zo valt wel mee hoor.. degene die dat zeggen zijn meestal opticiens en oogartsen ja, omdat die geld willen verdienen met de verkoop van brillen :)

ik wil het echt heeeeeeeeeeeeeel graag maar ja kost echt super duur!!!!!
maar ja is wel mn enigste kans om ooit nog bij de mariniers te komen :(

ik zou het niet doen denk ik, moet je nagaan als er iets misgaat en je raakt blind:S betaal je een vermogen, kan je helemaal nix meer zien..

mijn pa heeft het ook gedaan. de lasec-methode
heeft nu geen bril meer nodig! is er wel tevreden mee tot nu toe

Ik heb zelf ook lenzen (nee, ik sta niet op deze foto ;)), maar ik ga dat laten doen in Turkije. Mijn tante heeft het daar ook laten doen. Het kost je 800 euro voor beide ogen.
Als je min 8 hebt ofzo, krijgen ze het niet weg, maar kunnen ze er min 2 van maken ofzo.
Ik heb min 2 dus bij mij komt het helemaal goed ;)

Ik vraag me nou echt af waar die (grote) prijsverschillen tussen de diverse landen vandaan komen ?!

800,- maar? dat is wel erg aantrekkelijk

Precies Nook. Daarom heb ik al info gevraagd bij Esco1 :)

gaan we samen :)
als ik voor 800,- van die kutlenzen afkom dan heb ik dat er wel voor over
Ja in diverse is de prijs veel lager.
Misschien ook mede omdat het in NL "pas" nieuw is.

Ik wil het ook laten doen...nog even door sparen :P

Wie weet krijgen we met z'n 3en wel korting nog ;)

Maar mensen, niet om lullig te doen ofzo...
Ik krijg wel korting, omdat dat via mijn nichtje voor mij wordt geregeld. :bloos:
Zij heeft met een aantal op de universiteit gezeten en dat komt nu goed van pas ;)

Maar het kost zonder korting volgens mij nog maar 1000 euro. Een paar dagen vakantie in Istanbul en je een hele wereld gaat voor je open zonder lenzen :D

mm..
maar heb je een website ofzo waar we even kunnen kijken.. 1000 euro vind ik het overwegen ook nog wel waard
Me ouders zijn in Belgie geweest om het te laten doen en ze zijn stukken beter. Me moeder is zo blij dat ze het heeft laten doen :) alleen in Belgie kost 2500 eurotjes

Me moeder heeft het laten doen!! En het os echt super!! :jaja: