Partyflock

Forumonderwerp · 645200
1574x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie guys nou eigenlijks van meiden die van gamen houden ????
Waarschuw beheerder
ik vind gamen leuk!! .. vooral vroeger was ik echt ernstig verslaafd!
owja The Bassgun--> vraag dat nog eens over 3 jaar :P
Waarschuw beheerder
hey the basgun wat zijn in jouw ogen big boobs ???
Waarschuw beheerder
2 Erikaatjuh> is goed!!! Maareh... wat een vette website heb je gemaakt :kwijl: :respect:

2 *lil*kim*87*> ehm... :$ vanaf een volle cup C :kwjl: maar met een B kan ik ook veel plezier hebben...:$

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ervaring met meiden met een grote voorgevel is dat ze het verstand werkelijk in de tieten hebben zitten *pardon*

~* Boselfje *~
Waarschuw beheerder
*graaft terug in verleden*

ehm :$ het klopt wel aardig :$
Waarschuw beheerder
daar heeft boselfje indd gelijk in
de meeste mensen die ik ken met een vet grote voorgevel zijn dom en achterlijk en hebben geen respect voor anderen en vooral niet voor jongens
Waarschuw beheerder
hmmmkay... maar je kan er zeker gelijk in hebben! Overigens als ik een hele leuke dame tegenkom die gewoon echt leuk is en inderdaad niet dom, dan "vergeet ik weleens te kijken" en negen van de tien keer blijkt deze fantastische dame idd geen grote voorgevel te hebben...

het is alleen dat ik enorm opgewonden raak van een paar bungelende dingen :$ (doggy-style) maar das lust! Het lijkt me veel lekkerder als je iemand echt heel erg leuk vindt...mmm!
Waarschuw beheerder
leuke discussie hier, maar ik fiets naar mn andere huissie (heb ik geen computer) want All you need komt er zo op...(daar heb ik dus wel TV en hier niet...)

hier: computerhuis, daar TV huis :p

spreek jullie (K)

Waarschuw beheerder
Whaha beginnen ze hier ook al over sex hehe.

was wel het enisgte waar me ex me mee van me comp kon houwden :S

Zow verslavend paar mensen op i-net verslaan in een spelletje hehe

Wel cool als je een vriendin heb waar je meer dingen samen ken doen dan sexen, je vriendin online verslaan of verslagen worden hehe das keer wat anders haha
Waarschuw beheerder
Whaha beginnen ze hier ook al over sex hehe

Tuurlijk :p zonder sex geen computers he :p

ja ik zit weer in mn computerhuis... effies nog
(aan de shoarma)
Waarschuw beheerder
nou dat zou ik dus niet doen ik zit vaak veel liever te gamen dan mun vriend op dat moment dus ik zal hem dan niet van het gamen af houden

Waarschuw beheerder
Meiden die gamen zijn de droom hehehe...

Maar ik ken er wel een paar. Zit ook een vrouw van een jaartje of 40 met twee kinderen in me Wolfenstein Enemy Territory Clan.

Waarschuw beheerder
wow ET 40 jarige vrouw haha mijn moeder gammed maar dan tetris enzow en alle puzzel games voor de huidige consoles.

ow *lil*kim*87* trouw met mij haha, maar ff serieus doe mij maar een vriendin die gamed scheeld gezeur hehe
Waarschuw beheerder
jah kom we gaan trouwen en dan ons hele leven gamen het lijkt me wel wat en dan alle feesies af gaan egt toppie

Waarschuw beheerder
donateur
en waar halen jullie het geld vandaan??? :D

~* Boselfje *~
Waarschuw beheerder
door te werken ofcourse en het liefst een baan wat te maken heeft met games enzo :d

Waarschuw beheerder
een baan met computers heb ik gehat haha niet met games... lol

Opweg morgen om een uitkering aan te vragen en weer verder zoeken hopelijk weer werk in de comp wereld al zal ik zowat elke baan moeten aan nemen :(
Waarschuw beheerder
owkej ik hoop het voor je
Waarschuw beheerder
zo daar ben ik dan weer... hoe is het met de mensen hier? Lekker al aan het gamen?

4give me mijn latere reply straks denk ik, want ik ga lekker schapjes doen, de maag moet weer gevuld!

suc6 met je nieuwe baan legionaire

Waarschuw beheerder
Heb uitkering aangevraagt thats al druk zoekend naar een baan nog niks gevonden.

Maaruh lanparty bij mij thuis dames woon wel in almere das het enigste naardeel:P
Waarschuw beheerder
in almere zijn toch genoeg vrouwen?????
Waarschuw beheerder
Ik QuakeIII (kweek) nog altijd met mn vriendin.

Waarschuw beheerder
Ben niet zo gek op gemiddeld almerese meisjes :S
Waarschuw beheerder
Lijkt mij wel tof dat er meer meisjes gaan gamen, alleen het past niet zo bij ze denk ik... Op van die gameforums zitten ook alleen maar gosers, tis veel gezelliger als er ook meiden bij zitten, lijkt me een stuk gezelliger, vind PF ook 1 van de gezelligste fora omdat er ook meiden zitten (denk ik O:))
Waarschuw beheerder
das het enigste naardeel

Ja sorry hoor voor deze kinderachtige reactie, maar ik moet het even zeggen:

bij mij thuis dames woon wel in almere das het enige nadeel

:P ;) :P
Waarschuw beheerder
dus het past niet bij meiden dat ze gamen en nou wil ik wel eens weten waarom niet
Waarschuw beheerder
k denk dat Pietsel doelt op het feit dat dames van 16 jaar het liefst de stad induiken, BrEaZaHh drinken, achter de boys aanzitten en de nieuwste CD's beluisteren enzo... lekker standaard dus...

Waarschuw beheerder
Meiden die gamen vind ik echt geweldig.. Maar ik ken ze niet... heb ooit geprobeerd mijn zusje zover te krijgen maar niet gelukt... en elkie jongen die ik ken vind het leuk... :S ga dat maar uitleggen..

Waarschuw beheerder
donateur
Mannen die winkelen vinden meiden echt geweldig... Maar ik ken ze niet... heb ooit geprobeerd mijn vrienden zover te krijgen... maar niet gelukt... en elkie meid die ik ken vind het leuk... :D ga dat maar uitleggen...
Waarschuw beheerder
ik ben dus wel een van de enige meiden die egt van gamen houd

Waarschuw beheerder
Er zouden meer meiden moeten zijn, alleen altijd online tegen goozers spelen is ook niet alles.

Waarschuw beheerder
donateur
*lil*kim*87* , valt reuze mee, ga eens op de quakenetserver van irc kijken, daar kom je er heel wat tegen :) Toch ben ik ook wel die-hard gamer als je dat zo mag zeggen, ik geef een spel pas op als ik m uitgespeeld heb :)

~* Boselfje *~
Waarschuw beheerder
jah daarop indd wel maar in het algemeen zijn er heel weinig meiden
Waarschuw beheerder
donateur
Ik speel ook wel eens wat..
Unreal tournament.. en nu Prince of persia the sands of time... helemaal te gek!! :D
Waarschuw beheerder
[img]http://www.jaron95.com/smilies/op.gif[/img] Deze game zou ik wel met de meiden willen spelen :9

Waarschuw beheerder
Whaaaaaaaaa die is erg hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee
Waarschuw beheerder
neej ik heb ook geen idee

Waarschuw beheerder
vaaguh mensen hiero
Waarschuw beheerder
en jij bent niet vaag zeker :P
Waarschuw beheerder
speel desert combat www.desertcombat.com in clanvorm www.ttp-clan.com voor veel mensen is dit spel te moeilijk omdat je goed moet leren om bv een helikopter te besturen :D
Waarschuw beheerder
geen een spel is voor mij te moeilijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ennuh jij houd ook niet van opscheppen he? :P ;)
Waarschuw beheerder
neej vast niet :P
mischien een heel klein beetjuh
Waarschuw beheerder
iedereen schept wel eens op denk ik of niet ?