Partyflock

Forumonderwerp · 640752
Ik zag net toevallig een topic over de Faces of Death films...

Persoonlijk walg :kots: ik echt van dat soort zaken,
ik heb dan ook nog nooit zo'n soort film gekeken.
(Mij gaat 112 Weekend al te ver :bloos: :P )

Op internet staan ook de nodige ranzige Real-Life-troep, Snuff-movies etc.

Nu zijn er mensen die dit soort films kijken.
De mens heeft van nature een fascinatie voor de dood, dat snap ik.
Maar dit vind ik wel erg extreem...

Nog een voorbeeld: Op Qlimax stonden duizenden mensen te kijken naar die gozer op die stellage. :vaag:
Als hij gevallen was, was hij dood geweest.
Zelf ben ik snel de zaal uitgerend.

Vind je mensen die naar dit soort zaken kijken, ziek?

Kijk je er zelf naar?

Waar ligt voor jou de grens?

Tell me...
kan wel ergendse tegen films enzo vind ik geen probleem maar ziekenhuis docos ofzo vind ik echt goor ken ik niet naar kijken

en ik heb een keer een foto gezien op een site van een meisje die zo verminkt was helemaal dood geslagen ,schedel verbrijseld enzo de monf zat zowat bij de ogen echt zo ziek heeft wel ff geduurdt voordat ik dat van me netvlies af kreeg :S
2 Kimhmm: Tuurlijk, het blijft niet leuk, maar zoals je zelf al zegd, je hoeft er niet naar te kijken.
Ik ben niet zo dat ik het dan weg zap, ik ben gewoon geinteresseerd in alles er om heen.
Ik vind dat als je dat doet hoor en zie je maar de halve waarheid (voor zover dat het al is) en kan je nooit een "goeie" eigen mening hebben over dat specifieke onderwerp.

Neem nou bijvoorbeeld het journaal. Oorlog is verschrikkelijk, dat weet iedereen.
Ik vind dat ze af en toe onnodig veel bloederigheid laten zien. Ik begrijp dat ze de ernst van de situatie goed willen weer geven, maar dat kan naar mijn mening ook op een iets minder schokkende wijze.
En al helemaal bij de ochtend journaals. Genoeg kinderen die dan voor de buis zitten :/

ik hou absoluut niet van dat soort films

leuk man, mensenleed :vaag:
Mensen zijn nou eenmaal op sensatie belust. Waarom denk je dat er zo veel real life-programma's zijn?
Zoiets als faces of death vind ik echt walgelijk, zal er ook niet naar kijken.

Ik heb het idee dat de vraag naar dat soort dingen vooral van mannen afkomt.

Ik zal ook kijken ja,ookal is het eng en smerig,ik wil het gewoon gezien :D
Mijn ex vriendin wilde graag eens faces of death kijken.

Ik ben toen ZOO boos op haar geworden! Op een andere manier kreeg ik het niet uit haar hoofd :/

Maar ze was pas 17, dus daar zal het wel aan hebben gelegen.. ;P

Maar ik weet zeker dat ze er niet van had kunnen slapen (ze was een echte wereldverbeteraar ;) ) dus ik ben er blij om dat ik het uit haar hoofd heb gepraat :)

maar nu is het je ex en kijk ze elke dag Faces of death :yes: ;p

Ik weet niet wat het is, maar als er iets irl gebeurt \MOET je wel kijken, heel gek...

Als er een ongeluk is gebeurt wil je het zien, zolas dat qlimax incident moet je ook blijven kijken. Ik dnek dat het wat is in de menselijke geest ofzo
Nee, ik denk dat ze eerst gewoon niet wist waar ze het over had.. :P
Had haar een paar verhalen verteld van wat ik had gehoord wat er op stond (dieren die dood worden geslagen e.d. :@ ) en toen hoefde het voor haar niet meer ;)

Ja, dat Qlimax voorval was echt vreemd..

Ik wilde zsm weg, het meisje waar ik mee was MOEST gewoon blijven kijken! :vaag:

Toen ben ik kwaad de zaal uitgestormd en kwam ze me uiteindelijk achterna... Phiew...

ik denk dat iedereen ook mee wil kunnen praten

zo van Had je dat gezien??

Jaaaa echt freaky
Ik vraag me af hoe iedereen zich had gevoeld als die gast dood neer was gestort... :/
Artiest DSpawn
Ik denk zwaar gedesorienteerd...he­b al 1 dode meegemaakt op Masters (althans 'meegemaakt') maar dat drukt de sfeer aardig..
ja ik heb zelf last van hoogtevrees en ik kan er dus ook echt niet tegen als er iemand anders debiel staat te doen ergens hoog :/
dan loop ik ook maar liever weg :jaja:
Mijn avond zou niets meer kunnen worden ben ik bang... :(

Ik trek me dat soort zaken erg aan namelijk :/

Faces of Death is lollig :jaja:

als Trauma Team op tv komt ga ik dr zelfs helemaal voor zitten:D
ik kan niet zeggen dat ik het me enorm aantrek, maar leuk is natuurlijk anders...
ik zat ook wel raar op te kijken toen een kwart van de zaal op Masters neerpleurde en naar de EHBO moest :S

kutstrobo's :@
Bami, wat is er lollig aan mensen dood zien gaan?

Explain please? :)

Dat mensen het kijken vanuit een bepaalde (zieke :P ) fascinatie kan ik me ERGENS nog wel iets bij voorstellen...

Maar dat je het lollig vindt...? :vaag:

Ik vind 't not done!! (n)

- snif -
Faces of Death is SO last season :gaap:

no no no

Faces of death is soooo last century :yes:
We houden gewoon van sensatie:D
maar ik hou daarintegen wel weer van leedvermaak als iemand hard valt ofzo dat soort dingen O:)
sadisme bedoel je ;)

het beste vermaak, is leedvermaak

al vond ik Cannibal Holocauste wel vrij ranzig (het laatste stuk..)
cannibal holocaust was echt wel een maffe film.. vooral wanneer dat indianenwijf 'gestraft' wordt voor overspel...AUW!

wereldkampioen paalzitten
au au au

films net als faces of death kijk ik niet naar hou daar absoluut niet van snap ook echt nie wat mensen daar nou aan vinden, maar moet eerlijk zeggen dat ik toen wel naar die gast heb staan kijken die op die stellage stond. Was ook meer die nieuwsgierigheid dat ik daar naar heb staan kijken, want weet zeker als die was gevallen dat ik daar nu nog nachtmerries van zou hebben.
vind dat soort films niet leuk, maar om je eigen voorbeeld te gebruiken,een gozer op een tent,vink wel geinig.
als ie valt ist minder.
wil em wel zien vallen maar niet zien liggen:)

aapjes doodslaan= ziek!!!!!
en niet lollig:S

maar explosief vind ik prachtig!!

(k)
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Me broertje had er ook een bende gedownload.
Sommige filmpies zijn wel lache, maar dr zitten ook braaksel verwekkende fragmenten tussen :yes:
kvindt het ziek dat je dat leuk vindt oke sommige dingen zijn lach wekend maar kom op zeg die lui die op een steling gaan staan springen dat is gewoon een eind zoeken aan je leven gewoon dom en dan flikker je er af en je bent helemaal verlamd en dat zijn ze zo zielig nou niet dus eigenschuld!!!!!kan het niet aan zien als mensen zoiets doen gewoon een stelletje losser maar ja je moet het allemaal maar lekker zelf weten eigelijk boeie!!!!!!!!(K)ies
alle erge dingen met kinderen ... daar ligt mijn grens .. en vrouwen ook btw .. kan ik niet hebben ..
ik kan der ook niet tegen tegen al die ranzige faces of death etc. die unknown soldier heb ik ook gezien en dat gegorgel wat je er dan bij hoort gadverdamme je krijgt er echt bijna kots neigingen van. Ik houd er absoluut niet van

Ik vind het ziek :kots:

Ik kan er echt niet naar kijken, dan krijg ik die beelden niet meer uit m'n hoofd :S.

Ik kan daar al helemaal niet tegen:S
Als ik op het nieuws mensen zie die dood zijn of wat dan ook krijg ik echt kriebels en zap ik ook meteen weg..
Ik kan ook niet zo goed naar trillers enzo kijken:(
Gister was ik een film aant kijken over een vrouw en een man die hadden ruzie en die man die wou dat kindje gan vermoorden, volgens mij omdat ie iets had gezien wat ie niet mocht zien ofzo..
Maar ik heb hem afgezet.. Ook al zag je nix engs ofzo, en ik weet dat t maar een film is maar ik kan daar ECHT NIET tegen..
Ik ga daar van dromen enzo!
Ik heb bv een paar jaar terug een film gezien waar een vrouw overstraat loopt en er in 1 keer een beton plaat naar beneden viel..
Ik heb daar echt nog heel vaak over gedroomd, gewoon omdat ik er niet tegen kan!
En laatst was er een soort reportage op over mensen die zelfmoord plegen door voor de trein te springen ofzo.. Ik heb nu al 2 keer gedroomd over een ongeluk met de trein:S
Heel stom maar ik droom daar altijd over!!
Dus ik zal ook never nooit Faces of Death kijken omdat ik 100% zeker weet dat ik daar over ga dromen!
En het is echt geen pretje als je over dat soort dingen droomd:'(

van sommige dingen word ik misselijk en van andere dingen niet.. het is denk ik maar net wat ze laten zien...

ik hoef er niets van te zien, niets voor mij, voel ik me er alleen maar rot door: een puppy die levend wordt opengesneden, iemand die neercrashed na een mislukte poging bungy jumpen.... bah bah, mij niet gezien..

Maar wat betreft voyeurisme: waarom staan er zoveel mensen te kijken wanneer er weer eens op een feest flink gevochten wordt? of nog erger, waarom erachter aan rennen??? :S :S :S

En nu heb ik het niet over de mensen die per ongeluk in de weg staan, maar mensen die juist erop af komen, terwijl ze er niets mee te maken hebben, niets doen en staan te kijken....

Daar wordt ik misschien nog wel het misselijkst van, gasten die denken dat het nodig is om op een feest (of waar dan ook!) het o-zo-nodig vinden even ruzie te gaan lopen maken en wat klappen uit te delen... Ik geloof niet dat daar iemand op vooruitgaat...
laatste aanpassing

Ik heb Faces Of death 4 ooit eens gezien, echt zieke shit is dat idd, en tegen veel dingen die je ziet kan ik echt niet
zo zag je bevoorbeeld een vrouw de electrische stoel krijgen, en zag je een jongen die voor z'n examen stunt ging bungeejumpen, maar het touw was te lang, want ze hadden de kelder ofzo meegerekend:(
mensen die daar lol aan beleven om zoiets te bekijken, hebben denk ik toch wel sadisme in zich zitten

toen ik die faces of death film aan t bekijken was, kwam trouwens een bekende vertellen dat ze moeder overleden was(ze had kanker) :(

Nou ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook vaak heb staan kijken bij vechtpartijen!
Maar niet omdat ik het tof vind hoe die andere in elkaar getrapt word.. Helemaal niet!!
Want vind het juist altijd zielig!
Maar help wel (bijna) altijd!
Laatst na een feest werd er 1 iemand door zeker 10 man in elkaar getrapt.. Ik voelde me gewoon kut omdat ik als meisje nix kon doen, om hem te helpen!

Maar niet omdat ik het tof vind hoe die andere in elkaar getrapt word.. Helemaal niet!!
oh

Ik heb er 1 keer naar gekeken en ging meteen over mijn nek!

Dus dat soort "entertainment" is niet voor mij weggelegd ;)

Ik heb nog nooit zulke beelden gezien, wel raw footage van bijvoorbeeld een bomaanslag in Bosnie, maar dan ben je er professioneel mee bezig als een news item en dan is het toch anders.

In fimls kan het me niet schelen als mensen mensen overhoop schieten, maar als er iets met een dier gebeurt gaatie af (noem me maar a sentimental fool). Dat kan ik echt niet hebben ook al is het maar een film.

Neuh... Ik kijk liever naar K1 waar ze elkaar flink de ellende inschoppen en slaan, is veel leuker ;D

Ja ik hou er niet bepaald van... kijk er ook niet naar. Is al erg genoeg in daily life en dan ook nog op tv uitzenden.. beetje ziekelijk ja.
Ik heb er geen plezier van.
Mensenleed doet mij ook niet zo veel eigenlijk,
een puppy die levend wordt opengesneden

Dierenleed daarentegen :kots:
Dat soort mensen hoop ik graag nog 'n keer tegen te komen.

Faces of Death... :/ Misselijkmakend!

Ik heb er wel een paar delen van gezien... Heftig hoor... maar je moet het een keer gezien hebben.
laatste aanpassing

faces of death durf ik niet eens te kijken! Op rotten.com heb ik welleens gekeken, maar ook weer snel afgezet. Ik kijk wel alle soorten horror films, maar als je weet dat het echt is , is het toch wat anders. en snuff n dat soort zooi is echt te ziek voor woorden! film fear dot com al gezien?...dat is dus zoiets!(mensen die nou denken, zie je ze kijkt het wel! het is een film, dus niet echt hahahaha)

Ik heb ook 2 keer faces of death gezien, vond ze gruwelijk, maar tegelijkertijd vond ik het ook wel iets van spannend om naar te kijken.

En echt niet dat ik nu iets van sadisme in me heb zitten ofzo, veel mensen hebben dat, ze willen iets niet zien, maar toch kijken ze.
Faces of Death of iets dergelijks hoef ik niet te zien!! :/ Mijn vriend heeft wel eens van die filmpjes gedownload. Ik wil ze eigenlijk niet zien, maar ik keek toch. :S Net als rotten.com inderdaad. Als ik naar een paar van die plaatjes kijk word ik echt kotsmisselijk!! :bah:
Ik ken daar ook echt niet tegen.
Heb het helemaal niet op films of foto's met steekwapens, open wonden, afgesneden lichaamsdelen, opengereten lichamen enzo.
Word er niet letterlijk misselijk van, maar ga me er absoluut niet fijn van voelen.

In het echt kan ik er ook niet tegen, geweld vind ik mooi, maar niet op zo'n ranzige manier.
Kan wel tegen bloed ofzo, (heb zelf altijd kippen geslacht en leegehaald toen ik klein was, vond ik prachtig,) als er maar geen pijn bij geleden wordt en het er niet te ranzig uitziet.

Zo'n video wil je zien omdat je nieuwsgierig bent, maar ik heb het ondertussen wel afgeleerd gelukkig.
Heb bij m'n ex toevallig foto's van een man die met z'n hoofd tussen de metro-baan zat gezien.
heb ook wel eens bij explosief van die mensen gezien die zich in trance aan van die vleeshaken laten rondslingeren, als ik er nu alleen aan denk word ik er alweer helemaal eng van.

Vind ongelukken ook niet zo snel interessant, omdat ik alleen maar kan denken aan de gevolgen.
Lijkt me trouwens ook wel zo gezond, maar toch staan er bij een auto ongeluk op de andere weghelft altijd files, door mensen die zonodig willen kijken, bah.
Ik zou niet wegrennen, maar ik zie de sensatie er niet zo in.
laatste aanpassing

Moet je een keer Itchi The Killer huren....das pas ziek:-)

heb zelf altijd kippen geslacht en leegehaald toen ik klein was, vond ik prachtig
nee hoor dat is helemaaaal niet ziek:-)