Partyflock

Forumonderwerp · 631397
763x bekeken
Waarschuw beheerder
Hoe wordt der hier over meisjes voetbal ged8? Heb zelf 3 jaar gevoetbald, maar toen werd er dom over gedaan van haha meisjes kunnen neit voetballen

Waarschuw beheerder
ik doe ook voetballen en al zeker 9 jaar.....en ja er zijn zat meiden die wel kunne voetballe!!!!
k mocht ook in het limburgs elftal meedoen als k dat wou!!!:)
gewoon doorgaan!
Waarschuw beheerder
Over het algemeen kunnen meiden niet voetballen nee. Misschien dat er tussen de 100 1 goeie bijloopt, maar dat is wel weinig he.

Waarschuw beheerder
Meiden kunnen wel voetballen!
Ik vind dat je er niets van moet aantrekken, als jij graag wilt voetballen doe je dat toch. Ik heb het ook een tijdje gedaan hoor. En vermaakte me prima.

Waarschuw beheerder
Meiden kunnen inderdaad niet voetballen, ook niet autorijden en met gereedschap kunnen ze ook niet overweg.. zo goed?

Waarschuw beheerder
Neee niet goed. Is weer eens gelul

Waarschuw beheerder
Hmmmm... meiden moeten koken en later voor kinderen zorgen.. zo goed?? ;D
Waarschuw beheerder
Als meiden willen voetballen moeten ze dat doen! Er zijn ook genoeg verstandelijk gehandicapten die dat graag willen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze er iets van kunnen!
Waarschuw beheerder
donateur
Als meiden willen voetballen moeten ze dat doen! Er zijn ook genoeg verstandelijk gehandicapten die dat graag willen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze er iets van kunnen!

Leuke vergelijking hoor :-S
Waarschuw beheerder
donateur
whahahaha idd ;p
Waarschuw beheerder
donateur
tactisch is anders ghehe :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg dat wel...
Waarschuw beheerder
donateur
gehehe
Waarschuw beheerder
Nou ja, ik heb EN meisjes zien voetballen EN verstandelijk gehandicapten en dan is die vergelijking zo gemaakt. Meeste vrouwen hebben gewoon geen balgevoel. maar ik bedoelde er verder nix mee hoor....(f)
Waarschuw beheerder
donateur
moesten ze tegen elkaar?
Waarschuw beheerder
donateur
Meeste vrouwen hebben gewoon geen balgevoel.

Tja, er zijn natuurlijk ook genoeg mannen die niet kunnen voetballen (en denken dat ze het wel kunnen)...
Waarschuw beheerder
donateur
het is erg leuk om meisjes te zien voetballen!
omdat ze het anders dan jongens doen! niet slecht maar anders
Waarschuw beheerder
Er zijn zeker genoeg mannen die het ook niet kunnen hoor!! maar vrouwen hebben over het algemeen een andere motoriek. En vrouwenvoetbal kijken is dus echt niet leuk he!!
Waarschuw beheerder
donateur
plus dat ze best gemeen zijn!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
En vrouwenvoetbal kijken is dus echt niet leuk he!!

Dat is jouw mening... Denk dat niet iedereen het daar mee eens is...

plus dat ze best gemeen zijn!!!!

Tja :-D
Waarschuw beheerder
Ik snap niet wáárom er zo negatief gedaan omet worden. (zie een paar reply's terug) Vind k écht zo dom.. Sommige (ik zeg met nadruk sómmige) mannen denk écht dat vrouwen niks kunnen. Nou ik ken toevallig zát dames die beter voetballen dan heren. En dan nog wat; ik durf te wedden dat de helft van de mannen hier die zeggen dat vrouwen niet kunne voetballen, zelf nooit hebben gevoetbald, en er gewoon GEEN verstand van hebben. M'n nicht heeft wel nationaal gevoetbald.. En daar kom je niet als je niet goed kan voetballen.. Duz...Of zijn de heren jaloers dat je als vrouw zijnde makkelijker nationaal terecht komt (omdat er nou eenmaal niet zoveel voetballende vrouwen zijn).. Bij de mannen zijn er zoveel die overheersender dan de ander zijn.. Zo nu jullie weer!!
Waarschuw beheerder
Waarom denk je dat er niet veel vrouwelijke voetballers zijn?Omdat ze zelf weten dat ze er niet goed in zijn en in weze blijft voetbal wel een mannensport he!Toevallig voetbalde er een meisje bij mij in de jeugd die ook de regionale teams heeft door gelopen en wel degelijk goed kon voetballen,maar over het algemeen is het gewoon 3 keer niks.
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom denk je dat er niet veel vrouwelijke voetballers zijn?Omdat ze zelf weten dat ze er niet goed in zijn en in weze blijft voetbal wel een mannensport he!

Sommige mannen ontkennen gewoon dat ze niet kunnen voetballen :-D

Waarschuw beheerder
mijn vriendin voetbalt ook!
maar ik ga af en toe aleen voor haar kijken maar het voetbal zelf is niet aan tezien!
Waarschuw beheerder
Waarom ik denk dat er niet veel vrouwelijke voetballers zijn? Omdat degene die er zijn, het wél kunnen.. En omdat veel vrouwen nog steeds denken dat het een mannensport is.. Mannen denken altijd dat zij zo goed kunnen voetballen, maar als je het eens vanaf de andere kant bekijkt, als voetbal een vrouwensport was geweest, hadden mannen het niet gekend..
Waarschuw beheerder
donateur
kom het dan bewijzen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Juist omdat veel mannen aangeven dat zij vinden dat voetbal een mannensport is en dat vrouwen dit daarom dus niet kunnen zijn er veel vrouwen/meiden die hierom niet voetballen...
De vrouwen/meiden die hier niet naar luisteren en wel willen doorzetten om te gaan voetballen hebben niet altijd de kans om bij een team te gaan omdat er niet overal gelegenheid is voor vrouwen om te voetballen.
Waarschuw beheerder
donateur
vrouwen moeten gewoon accepteren dat ze met sport (bijna) altijd achter de mannen blijven...

mannen lopen de de 100m toch ook sneller of schaatsen de 100m sneller :S
Komt door de spieropbouw etc.
Met voetbal net zo... Tis appels met peren vergelijken.
Als vrouwen een balletje willen trappen, ok, maar het zelfde niveau halen ze (voorlopig) niet.
Waarschuw beheerder
wij hebben hier (klein dorp) wel een stuk of 8 meiden teams, dus hier is het geen taboe.

zit er zelf ook al een aantal jaar op.
wil niet zeggen dat dames even goed kunnen voetballen dan heren, dat heeft ook met kracht en snelheid te maken. maar ik heb er zelf veel plezier in
Waarschuw beheerder
Ik heb al 13 jaar een seizoenkaart bij Ajax, maar voetbal zelf niet ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
De meiden voetbalteams bij ons neigen naar verzameling oostduitse dicuswerpsters :)
Waarschuw beheerder
donateur
vrouwen moeten gewoon accepteren dat ze met sport (bijna) altijd achter de mannen blijven...

Als vrouwen een balletje willen trappen, ok, maar het zelfde niveau halen ze (voorlopig) niet.

Dat ze "minder" zijn dan de mannen betekent nog niet dat ze het niet kunnen...

Er zijn vast vrouwen bij die voetballen maar die het niet kunnen, maar dit geld ook voor de mannen...

Maar ik vind dat het er vooral om gaat dat je er plezier in hebt... Want daar doe je het voor....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat ze "minder" zijn dan de mannen betekent nog niet dat ze het niet kunnen...

:x

Maar ik vind dat het er vooral om gaat dat je er plezier in hebt... Want daar doe je het voor....

oooowwww, zolang jullie dat maar in je achterhoofd houden :D....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ajax oleeeeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
2Mike

Offtopic! Wat heeft het voor nut dit bericht te plaatsen.. Wil je Ajax zo graag vergelijken met meiden (Zoals Jullie Er Over Denken!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Hardstyle_Babe: (y) ;)
Waarschuw beheerder
nou dames gaan jullie maar balle dan kom ik wel toekijken ken dus zelf egt niet voetballe dus dan maar kijken:bounce:
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf van mijn 6e tot mijn 14e gevoetbald...
begon bij de jongetjes aangezien er nog geen dameselftal was en daarna heb ik bij de leidseselectie gespeeld...
en bij het meiden team in me dorp...

moest er op me 14e mee stoppen vanwege een knie en enkel blessure... en mag nog steeds nie fanatiek voetballen :'(
Waarschuw beheerder
donateur
en mag nog steeds nie fanatiek voetballen

K weet jammer genoeg wat het is... Ben zelf ook 2 jaar gestopt door blessures maar ben nu weer begonnen met trainen. Echt wedstrijden voetballen zal er voor mij denk ik niet meer in zitten :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
that´s life
Waarschuw beheerder
donateur
jammer genoeg wel ja :cry:
Waarschuw beheerder
ja tis klote ikbenik83
ik mag eigenlijk helemaal nie meer me enkels en knieen belasten dus heb helemaal moeten stoppen met voetbal... heel afentoe trap ik nog wel eens een balletje maar mag het eigenlijk nie meer.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet wat je bedoelt... Op die manier ben ik ook weer begonnen met trainen...
Eerst een paar keer gewoon een balletje trappen en toen toch maar besloten om weer te gaan trainen...

Waarschuw beheerder
Hehe wel leuk gezicht toch kijk er graag naar hoor ;)
Waarschuw beheerder
Wiehieww Eindelijk één die het wél leuk vind :D

Waarschuw beheerder
Tuurlijk kunnen vrouwen wel voetballen.
Ik voetbal al op het veld vanaf dat ik 5 ben. Ben nu bijna 22 dus das al bijna 17 jaar en ik speel ook in de zaal sinds 5 jaar. Heb nog 2 jaartjes in het Amsterdams elftal gespeeld. Maar feesten was leuker dus moest ik er weer uit. Maarre dat voetbal alleen voor mannen is is echt de grootste onzin zeg. Mannen kunnen er gewoon niet tegen als een vrouw hun voorbij speelt.
Waarschuw beheerder
Als je 't als vrouw/meisje leuk vind om te voetballen moet je t gewoon doen :)
Waarschuw beheerder
Wiiew! Go Matthijs :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als je 't als vrouw/meisje leuk vind om te voetballen moet je t gewoon doen

:jaja: zekers :-D
Waarschuw beheerder
ik vind 't een domme sport (betaald voetbal dan)... met z'n allen achter een balletje aanrennen, en daar dan ZO'N overdreven dik salaris voor krijgen :S