Partyflock

Forumonderwerp · 631397
763x bekeken
Waarschuw beheerder
Hoe wordt der hier over meisjes voetbal ged8? Heb zelf 3 jaar gevoetbald, maar toen werd er dom over gedaan van haha meisjes kunnen neit voetballen

Waarschuw beheerder
ik doe ook voetballen en al zeker 9 jaar.....en ja er zijn zat meiden die wel kunne voetballe!!!!
k mocht ook in het limburgs elftal meedoen als k dat wou!!!:)
gewoon doorgaan!
Waarschuw beheerder
Over het algemeen kunnen meiden niet voetballen nee. Misschien dat er tussen de 100 1 goeie bijloopt, maar dat is wel weinig he.

Waarschuw beheerder
Meiden kunnen wel voetballen!
Ik vind dat je er niets van moet aantrekken, als jij graag wilt voetballen doe je dat toch. Ik heb het ook een tijdje gedaan hoor. En vermaakte me prima.

Waarschuw beheerder
Meiden kunnen inderdaad niet voetballen, ook niet autorijden en met gereedschap kunnen ze ook niet overweg.. zo goed?

Waarschuw beheerder
Neee niet goed. Is weer eens gelul

Waarschuw beheerder
Hmmmm... meiden moeten koken en later voor kinderen zorgen.. zo goed?? ;D
Waarschuw beheerder
Als meiden willen voetballen moeten ze dat doen! Er zijn ook genoeg verstandelijk gehandicapten die dat graag willen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze er iets van kunnen!
Waarschuw beheerder
donateur
Als meiden willen voetballen moeten ze dat doen! Er zijn ook genoeg verstandelijk gehandicapten die dat graag willen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze er iets van kunnen!

Leuke vergelijking hoor :-S
Waarschuw beheerder
donateur
whahahaha idd ;p
Waarschuw beheerder
donateur
tactisch is anders ghehe :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg dat wel...
Waarschuw beheerder
donateur
gehehe
Waarschuw beheerder
Nou ja, ik heb EN meisjes zien voetballen EN verstandelijk gehandicapten en dan is die vergelijking zo gemaakt. Meeste vrouwen hebben gewoon geen balgevoel. maar ik bedoelde er verder nix mee hoor....(f)
Waarschuw beheerder
donateur
moesten ze tegen elkaar?
Waarschuw beheerder
donateur