Partyflock

Forumonderwerp · 626220
241x bekeken

Waarschuw beheerder
pfff wie legt mij nou eens uit waarom zoveel mensen van voetbal houden,t zijn 11 verwende mannetjes die kotsend en zwetend over een grasmat heenrennen om een bal in een net te trappen.....(glijend­....,door die kots en dat zweet) en daarvoor zwaar veel geld krijgen...ik vinnet allemaal maar verwende etterbakken....
Waarschuw beheerder
ik kots nooit als ik ga voetballen...

moet ik dan toch eens leren ;-P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb nou nog nooit een voetballer zien kotsen op het veld :S laat staan uitglijen daarover....

uitglijen over je eigen zweet ? heb je het niet toevallig over korfbal, of hockey ofzo ? :S

Waarschuw beheerder
neehj hoor als er een doelpunt is gemaakt zie je die groene weer door de lucht vliegen...:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hhmmzz lekkah onderwerp :S:S kotsende voetbalspelers whehehe ...
Waarschuw beheerder
Jij zou voor dat geld ook wel ff op het veld willen kotsen hoor.
Waarschuw beheerder
<RestleSS> Verveel jeje soms een beetje??
Of kun je niks anders verzinnen??
Zo lust ik er nog wel een paar!!
Een balletje in een korfje proberen te gooien, een balletje over een netje heen slaan, rondjes rijden op een stuk asvalt!!
Het is maar net waar je van houd.
Ik denk eerder dat ik op jouw moet kotsen dan op het voetbal zeker als ik die parafoto van je zie!!

Waarschuw beheerder
neehj jij ziet er lekker uit,en wat triest 26 en dan nog reageren op een topic wat helemaal niet serieus bedoeld is....lelijke trol....

Waarschuw beheerder
nou nou nou. ongelofelijk als het ook maar met voetbal te maken heeft loopt het gelijk uit de hand he!

beetje jammer
en jullie houden niet eens van voetbal!

Waarschuw beheerder
neehj,maar hij begint onzin uit te kramen...:/

Waarschuw beheerder
ff voor de duidelijkheid,het zijn 22 zwetende mannetjes die achter een bal rennen

snap je nou waarom er zoveel voetbal addicts zijn?

:p

Waarschuw beheerder
jah,maar dan zouden het toch eigenlijk geile vrouwen moeten zijn :)
Waarschuw beheerder
Wie zegt dat je dit niet meent!!!
Gewoon een trieste topic om te maken dus kan je dit dus wel verwachten maar ik had inderdaad beter moeten weten, want je bent nog klein en had me wat volwassener in moeten stellen om niet op deze kinderlijke topic moet reageren dus bij deze sorry hahahaha

Waarschuw beheerder
nu doe je het weer,en nu probeer je ook nog stoer over te komen,helaas dat is mislukt,je blijt een domme en lelijke trol :)
Waarschuw beheerder
Hahaha ieder z'n smaak toch!!??
Maar goed ik doe niet stoer en zeker niet tegen een klein meisje van 17:-S
Ach niet alles draait om de buitenkant dus we zijn niet allemaal zo knap als jouw:bah: hahaha

Waarschuw beheerder
Ik denk eerder dat ik op jouw moet kotsen dan op het voetbal zeker als ik die parafoto van je zie!!

wie begon ook alweer over een buitenkant????

Waarschuw beheerder
gaan we weer :gaap:

Waarschuw beheerder
gezellig;):s

Waarschuw beheerder
ja halllloooo....t gaat ook niet over mij en dat ene figuur,maar jullie mening over voetbal :)8)

Waarschuw beheerder
ok dan! ;) voetbal is toppie(Y):D
Waarschuw beheerder
lelijke trol....

Lelijke Drol !

Waarschuw beheerder
:/ nou jij ziet er meer uit als een drol....en waarom moet jij nou weer commentaar hebbe,ben je het holmaatje van raimond ofzo
Waarschuw beheerder
Nou sorry maar ken hem niet maar aan je laatste opmerking zit het je toch niet lekker!!
Ik snap dat je het laatste woord wil hebben dus scheld me nog maar effe verrot dan heb jij je zin!!!;-)

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
geef het volk brood en spelen dat houdt ze tevreden ;)

het is een volkssport de 1 houdt van schaatsen de ander van voetbal, in amerika houdt de 1 van honkbal de ander van basketbal.
het is een sport en de mens houdt er gewoon van om hun team te zien winnen.
en tja er is gewoon weg veel geld in te verdienen sponsers,contracten etc etc etc etc.
ieder ze meug

ps.wat voor sport hou je dan van ?
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind voetbal leuk!!

stom hé :-s

Waarschuw beheerder
voetbal is gewoon supervet...waarom weet ik niet...misschien omdat het wel zo simpel is...en omdat het altijd en overal gedaan kan worden(binnen,buiten­,warm,koud)...en het toch vet is met zoveel mensen in een leuk kolkend stadion te zitten...het is daarnaast ook nog een internationale taal,in elk land kun je in wezen over voetbal beginnen... :)

Waarschuw beheerder
en restless,ze mogen over je zeggen wat je wilt,maar je bent wel een lekker wijf.. :P

Waarschuw beheerder
dankje :bloos: nou ik houd niet van sport,jah vind atletiek altijd vet om te zien,je moet het maar kunnen...maar voetbal is dan wel leuk,maar er soms TE leuk zou je zeggen met al dat gerel....had laatst gekeken naar zo'n hooligans video..hmmm dat heeft niks meer meer voetbal te maken..dat gedoe in belgie?? dat die mensen zijn platgeduwd en de wedstrijd ging door...:S maar goed,ik zal de mannelijke brein (en sommige vrouwelijke ;)) niet snel begrijpen :9 ;) daarvoor houd ik me veels te graag bezig met de simpele dames dingen in life :D