Partyflock
 
Forumonderwerp · 623852
 
Ik ben welliswaar niet lang geweest, maar ik vond er echt geen hol aan!!!

Was binnen twee uur weer weg... :/

Zal 'k ongetwijfeld al 't leuke wel gemist hebben volgens velen, maar wat ik gezien en gehoord heb... :S!!
 
wen:

Zo hey, die ene die hard hooligan vriend van je is wel representatief hoor, voor een groep van weet ik het hoeveel duizend man. Dus leuk voor je vriendje dat ie slim schijnt te zijn, feit blijft dat hij het met z'n vriendjes vaak verziekt voor anderen. En de meeste relschoppers zijn gewoon randmongolen die de 30 waarschijnlijk niet eens zullen halen. Doe maar gewoon je oogkleppen af hoor. Over kortzichtig gesproken hehehehehe.....
Ik vond trouwens op het eindfeest gizmo nogal lomp. ik hoorde nobody listens to techno 2x langskomen en ook nog een ander nummer 2x


Idd.....ging nergens over. 2x here's johnny en 2 x nobody listen to techno.....
 
overigens was ik degene die de generaliserende opmerking maakte over de hardstyle/-core -_-

Maar goed, beschouw mezelf als ervaringsdeskundige als ik de mensen/sfeer vergelijk met trance/techno/hardho­use publiek.

Noem me maar arrogant, het is mijn mening, en die van velen denk ik
 
Thias>> tja, hardstyle he...
 
De mooiste vrouwen stonden in ieder geval wel op de Back2School wagen..!!! :9


 
dana maakte het weer bont dit jaar!

HQ was ook wel oke best lang naast gelopen!
flesjes water van die wagen gejat haha je moet wat als je dorst heb en geen zin heb om €2,50 te gaan betalen
Na het kijken van wagen 1 tot 36 op in het centrum zijn we daarna met de decibel wagen mee gelopen.

Idd dat was al snel zo druk dat het niet meer leuk was om mee te lopen. We zijn toen net voor de Decibel wagen gaan lopen en zo lekker van de muziek genoten.

:respect: voor de mensen die die truck door de menigte heen moesten werken. Wat hebben die mannen hard gewerkt. Iedere keer mensen die niet opzij gingen en de beveiliging uitdagen. Heb ze een paar rake klappen uit zien delen. :(

Daarnaast werd de sfeer naast en achter de Decibel wagen idd erg veel bepaald door Holland Holland geroep, Rotterdam hooligan geroep en nog meer van dat soort zaken. Gelukkig voor de wagen geen last van maar onze voorspelling dat het uit de hand zou lopen was waar.

Onder weg al een paar opstootjes gezien maar die net na de Erasmus brug was dus wel ff schikken voor mij. Ben nog nooit zosnel weggelopen. Zoiets had ik nog niet gezien. De ME ging gestrekt. :S:S

Rest van de route stond vol ME en gelukkig daarna niet veel onrust meer gezien.

Gelukkig heb ik het zelf heel gezellig gehad met de mensen die bij mij waren. Maarja jammer van dat geroep en dat vechten. Dat hoort niet op een feest vind ik.

After was zandhappen en niet mijn muziek. Daar had ik het dus zo gezien.

Na een verkleed partijtje langs de snel weg ben ik naar Volume gegaan. Wat ERG leuk was :P:P:P
 
2 Goochem:

...die ene die hard hooligan vriend van je is wel representatief hoor, voor een groep van weet ik het hoeveel duizend man.
daar geef ik je ook wel gelijk in, misschien is hij een uitzondering? maar misschien ook niet, en ik probeer eigenlijk alleen commentaar te leveren op het generaliseren. en de 'belichting van de andere kant van de zaak' is mijn argument.

...feit blijft dat hij het met z'n vriendjes vaak verziekt voor anderen.
geef ik je ook gelijk in. ik keur het gedrag ook niet goed. ik probeer alleen aan te geven dat hooligans niet allemáál een IQ van 0,0 hoeven te hebben.

Doe maar gewoon je oogkleppen af hoor. Over kortzichtig gesproken hehehehehe.....
ik heb commentaar op generalisatie én op het gedrag van hooligans.
en ik vind mezelf niet kortzichtig.
laatste aanpassing
Ik vond de parade op zich wel leuk en t was wel gezellig.. maar vond t niet zo super en dat kwam door heel wat anders en dat had me dag verpest :(
T enige leuke vond ik toen op de erasmusbrug.. zjow hey dat was echt lachen :p (vooral als je keek hoe dat verkeersbord heen en weer ging ;p)
Maarjah volgend jaar beter!
top eindfeest - met vrienden geweldig van chemistry genoten, dan chill-out bij iemand thuis. top avond, geen agressies meegemaakt, alleen zwart naar huis gegaan - douchen!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 47917, 61544}
De mooiste vrouwen stonden in ieder geval wel op de Back2School wagen..!!!:P

niet so op m'n zus geilen heh Gilbert
 
:bloos: Nou ja, ik omschrijf het toch netjes..?? :P

Welke op mijn foto's is het..?? :devil:
laatste aanpassing
Danny ik heb je helemaal niet gezien man :(

Maar de ffwd was weer eens super druk maar wel gezellig
 
Nee, jammer weer Chris... :-(

Nou ja, volgende week dan maar in Leeuwarden samen aan het bier..?? ;P
onderste foto, die met dat zwarte rokje
 
Hehe, doe haar (en die andere meiden :9 ) maar de groeten van een fan..!!! :P Ze hebben de hele dag echt goed en fanatiek gedanst terwijl ik op andere wagens toch bij veel danseressen de sleur en de vermoeidheid erin zag sluipen...
drukte (N)
breezah gehalte (N)(N)
weer (N)(Y)
muziek (N)
sfeer (N)(N)(N)

conclusie (N) x 8 || (Y) x 1 :S

leuk feest!! :S
 
heeft zich ook wel redelijk vermaakt in begin vond ik ut klote waren met ze 2een een vriendin van mij moest zich natuurlijk verslapen ,ik had nog nie geslapen dus moest lang wachten enne sja vriende waren alvast gegaan,kwamen ze bij erasmus brug weer tegen hehe toen werd ut pas VET!!
daarna na hilversum geweest nachie doorgehaalt enne sja kwam paar uurtjes trug net thuis,goed weekendje gehad
Ik heb me prima vermaakt hoor! :)
indd....heb t eg supahhhh naah muh zin gehad daar......:D
waar zat jij nah joh Manon
Sebas heeft zich helemaal die tyfus lopen zoeken naar je

ik zal haar de groeten doen Gilbert
laatste aanpassing
 
heeft zich ook tering gezocht na mense hehe paar gevonde daarna gewoon gaan feeste,was zoeke beetje ZAT...
 
Tja over GIZMO.... Ik heb vanmiddag gehooord van iemand die op de mainstage werkte de hele dag dat hij helemaal de weg kwijt was en bovendien inmiddels een gehoor beschadiging heeft waarmee hij de hoge tonen niet meer kan horen. De monitors schenen nog als slecht te zijn en die twee combinaties schijnen het slechte mixwerk veroorzaakt te hebben.....
 
2 Danny: Leeuwarden wordt misschien een probleem want ik weet echt niet hoe ik daar ga komen, een ding is zeker iig niet met de trein
 
%@##%*@%!@! feest !! :S

:respect: >> Love Parade !!
 
2 Wen:

Je argumenten:
het aggressieve gedrag is meestal gevolg van een teveel aan energie. en lach maar, maar dit is geen geintje. veel van deze mensen hebben ADHD (of een soortgelijke aandoening)

LOL
Dat ze niet sporen ben ik met je eens, maar om hun gedrag nou serieus hier op te beargumenteren... Ik zie het al voor me, een stadion vol hoolies aan de Ritalin.

mensen die bij de ME zitten hebben vaak diezelfde behoefte aan fysiek geweld toepassen, alleen zij verdienen er geld mee en doen het voor de overheid. vaak gaan hooligans zonder strafblad (die een strafblad ook willen voorkomen) bewust bij de ME om alsnog deze 'bijzondere behoefte' te kunnen bevredigen

Bij deze zin konden ze me opvegen van het lachen.
Jij bent naief!!
Een ME'er:
"Ja, eigenlijk heb ik dezelfde behoefte als die hersenlozen die voor me staan op zondag, alleen ik verdien er geld mee en doe ik het voor de overheid."
Als je zo;n behoefte aan geweld hebt, dan ga je toch niet bij de ME? Dan moet je jezelf juist heel vaak inhouden. Bovendien zijn ME'ers in het dagelijks leven "vaak" politieagenten voor zover ik weet...en voor zover ik weet hebben die mensen juist een heel sociaal karakter nodig om hun werk naar behoren uit te kunnen voeren.
En dan dat geld wat ze er mee verdienen...weet jke wat een groep van die suffe hooligans aan belastingcenten kost!? Geloof me, die ME staat er liever niet...

Ik weet dat je het gedrag volkomen afkeurt, maar wat je nu doet is simpelweg dat vriendje van je papegaaien en dat komt nogal naief over. Ik kan me niet voorstellen dat je zijn argumenten werkelijk waar gelooft. Sommige mensen verzinnen echt de leukste verhalen om hun gedrag te verklaren cq. goed te keuren. En sommige mensen gaan dat nog geloven ook...:S
 
misschien heb je gelijk en ben ik in deze naief.
en je bent van mening dat ik papegaai? dat spreek ik in ieder geval tegen omdat ik mijn eigen mening heb gevormd over dit onderwerp en dat o.a. baseer op iemands persoonlijke ervaring (die ik inderdaad geloof).
zoals je zelf al zegt:

Ik weet dat je het gedrag volkomen afkeurt
mijn mening, dus niet gepapegaaid aangezien mijn 'bron' het wel zou goedkeuren...

...om hun gedrag te verklaren cq. goed te keuren
ik baseer hetgene wat ik schreef op een verklaring, geen goedkeuring. en die verklaring geloof ik.

...die ene die hard hooligan vriend van je is wel representatief hoor, voor een groep van weet ik het hoeveel duizend man.

daar geef ik je ook wel gelijk in, misschien is hij een uitzondering? maar misschien ook niet, en ik probeer eigenlijk alleen commentaar te leveren op het generaliseren. en de 'belichting van de andere kant van de zaak' is mijn argument.
laatste aanpassing
 
En wederom gaat het over voetbal ...
 
FFWD was OK! ;p

Ben niet mee gelopen met die parade, veel te warm, te druk, kortom binnen een uur waren mijn vriendin en ik aan 't winkelen... :)
(wel irritant met die tassen slepen)

Wel naar 't eindfeest geweest, dat was wel aardig!

(f)
 
ik vond t een super vet feest!! Hele dag met de Dutch Techno kar meegelopen en daarna eindfeest, beetje jammer van al t ranzige stof, iedereen zag er binnen no time TE verrot uit, maar ok boeien, werd lekker gedraaid! Alleen was t een klote eind terug lopen naar t station, gelukkig ging er nog 1 treintje naar leiden maar daar hield t echt wel mee op! uiteindelijk maar een taxi terug genomen naar Hillegom... en om 4 uur thuis, ach maar 5!!! uur nadat t was afgelopen grrrrr..... maar goed, t feest en de parade opzich waren zeker de moeite waard!!

:D
 
ROT FF LEKKER OP MET DIE KUT-VOETBAL/HOOLIGAN-VERHALEN VAN JULLIE!!

Wat interresseert 't mij nou of Wen nou toevallig begrip toont voor iemand z'n Ritalin bij voorkeur neemt, terwijl hij 'n Ajacied in z'n ene hand heeft, en 't sollicitatie-formulier van de ME in z'n andere hand??!!

Rot ajb op!!

Ga dat lekker ergens anders doen...

Ik vraag 1 vraag in dit hele topic, nou vind ik 't toch knap, dat bepaalde mensen (denk dat die mensen zich wel aangesproken voelen, aangezien ze 't woord IQ( en zelfs EQ... :/) zelf vrij vaak gebruiken, zouden we toch mogen hopen dat ze dit ongeadresseerde commentaar opmerken, als zijnde tegen hen!!!) 1 simpele vraag al als struikelblok zien, terwijl 'normale'( ja, ik generaliseer ook eens voor de verandering, so shoot me, please!!) mensen 't wel kunnen!!
 
Denk om je hart, lieff! ;)
 
Je moet niet lullen want zelf begin je ook niet al te vrolijk met dit hele topic:

Ik ben welliswaar niet lang geweest, maar ik vond er echt geen hol aan!!!

Was binnen twee uur weer weg...

Zal 'k ongetwijfeld al 't leuke wel gemist hebben volgens velen, maar wat ik gezien en gehoord heb...


;-)

Ik heb zelf ook een paar keer aangegeven dat ik er niet over door wilde gaan, maar het topic leuk wil houden om over de DanceParade te praten... :-)
 
Dat is mijn mening Gilbert, en ik lok daarmee geen discussie uit met anderen, want hiermee, vraag ik JUIST om de positieve berichten..

Zal 'k ongetwijfeld al 't leuke wel gemist hebben volgens velen
 
Oké..!! :D


Je hebt in ieder geval een hoop leuks gemist, die vechtpartijen waren een kleine smet...zeg maar.. ;-)
 
De parade was wel oké.
Het eindfeest vond ik echter één grote smorende kutzandbak. Ik snap niet hoe ze het feest in zo'n bouwput konden houden. Regent het; sta je in de blubber. Is het droog; loop je heel de avond stof te happen. Deze lokatie had onder geen enkele omstandigheid kunnen slagen. Ik heb er alle begrip voor dat ze entree-geld vragen, maar verwacht wel dat ze iets beter nadenken.
 
2 *From The Block*:
ik voel me inderdaad aangesproken, maar was niet in de veronderstelling dat het jou als topic-starter zo hoog zou zitten. ik zal bij deze dan maar stoppen met posten over het onderwerp.
Bij deze zin konden ze me opvegen van het lachen.
Jij bent naief!!
Een ME'er:
"Ja, eigenlijk heb ik dezelfde behoefte als die hersenlozen die voor me staan op zondag, alleen ik verdien er geld mee en doe ik het voor de overheid."
Als je zo;n behoefte aan geweld hebt, dan ga je toch niet bij de ME? Dan moet je jezelf juist heel vaak inhouden. Bovendien zijn ME'ers in het dagelijks leven "vaak" politieagenten voor zover ik weet...en voor zover ik weet hebben die mensen juist een heel sociaal karakter nodig om hun werk naar behoren uit te kunnen voeren.
En dan dat geld wat ze er mee verdienen...weet jke wat een groep van die suffe hooligans aan belastingcenten kost!? Geloof me, die ME staat er liever niet...

hehe... de arrogantie ook dat jij ff iemand met een ervaring tot naïef bombardeert... ik ken een aantal mensen die bij de ME zitten, en zij vinden het wel degelijk heerlijk om zich uit te kunnen leven. Hoe meer rammen hoe beter, is dan ook hun mening.

En idd.. ME'ers zijn ook vaak agenten, of worden op latere leeftijd agent. Agenten hebben idd een sociaal karakter nodig voor hun beroepsuitoefening, maar wil jij nou beweren dat alle agenten ook nog es lieverdjes zijn.
Zal je verbazen als je weet hoeveel tuig erbij zit.
Het zal je waarschijnlijk ook verbazen als je er achter komt in welke mate de argumenten van * wen * in werkelijkheid ook van toepassing zijn (en hier spreek ik vanuit mijn eigen ervaring ten opzichte van hooligans).

Anyway, als iemand vanuit een ervaring spreekt kun je beter ff 2 keer nadenken voordat je het als onzin beschouwt.

*From The Block*: Don't blame me.
laatste aanpassing
 
En nu weer ontopic over het feest........... !! :P
 
Innocent (Y)
 
INNOCENT>>> Yes, I do blame you... de enige die'k in eerste instantie niet indirect bedoel( en dat is puur en alleen om z'n eerste post, daarna is tie dezelfde fout begaan) is Goochem, want die oordeelt WEL over 't feest, alvorens die 'n ander punt betrekt in dit forum.

En, WEN>>> 't Zit me niet hoog, maar als je dure woorden wilt gebruiken, en anderen goed- dan wel kwaadschiks wil overtuigen van feiten gebaseerd op jouw levenservaring, zal je toch wel ook wel intelligent en capabel genoeg zijn, om dat in 't juiste topic te doen... Dat heeft dus niks te maken met 't feit dat ik topicstarter ben, dit zou ik elk willekeurig ander topic nl. ook schrijven.
 
oké oké oké!! je hebt 't in je berichten ook wel duidelijk gemaakt, dus MIJN EXCUSES oké?
kunnen we nu allemaal weer in vrede on topic, voordat ik nóg eens publiekelijk of in berichten op het matje word geroepen vanwege mijn mening verkondigen in 'het verkeerde topic'?
*From The Block*: Als je es ff goed gekeken had, had je dus gezien dat ik ook over het feest geoordeeld had.
laatste aanpassing
 
Sowwy Block :bloos:
 
Dan krijg je 'n pluim van me INNOCENT!!! (Y) erg goed van je dat je je oordeel over 't feest gegeven hebt!! Echt top!! kan niet anders zeggen!!





























En dan pak ik nu die pluim weer af, omdat je toch dezelfde stomme fout hebt begaan!! Echt lomp!! Kan niet anders zeggen!! ;P
En dan pak ik nu die pluim weer af, omdat je toch dezelfde stomme fout hebt begaan!!


oww nee he, nu ga je zelf ook in de fout! geef toch die pluim maar weer aan mij :9
 
Nix dervan... is mijn topic... ;P
 
2 Cosmic Gilbert:
Heb ik toch goed mijn best gedaan om alle vriendinnetjes bij mekaar te krijgen!! :-D
mijn foto's zijn ook online www.arjanprins.nl zie foto-albums, uitgaan
 
Leddie, mijn allerliefste............ik durf het bijna niet te vragen maar eh........
















............zou ik jouw telefoonnummer en die van al je lieve vriendinnetjes mogen hebben..?? ;P (k)(k)(k)

(zijn jullie er ook op Decibel bij trouwens..?? :devil: )