Partyflock

Forumonderwerp · 620718

Hoi ik ben nieuw hier en wil me ff voorstellen
hoop dat ik een heleboel nieuwe vriendjes maak hier op pf..

check my profiel...

Nah beter lenren kennen??

Met een hele groep afteren thuis als een kleine er rondloopt..??
Zulke mensen hoef ik niet beter te leren kennen :/

bassboost ik weet niet wat jij lult en waar jij je info vandaan haalt maar lul nie zo dom jah..

wat denk je nou zelf he dat als ik ga stappen en thuis feessie hou dat me kleine daar tussen loopt ofzo ben je nie wijs...

Ik ken ze ook niet persoonlijk, maar oordelen over mensen zonder er het fijne van te weten is niet eerlijk !!

Een actie vraagt om een reactie...

Dit is een duidelijk geval van een domme actie, kan je niet anders verwachten dan dit soort reacties dus...

CalsEvill 18 juli 2003 12:10
lekker dom berichie op t forum

Slaat in dit geval dus ook op jou...:devil:

dank je

geldt voor jouw ook :muts:

:slet:

nou nou hij gaat lekker :s

afteren je thuis de tering in snuiven, slikken en drinken.

ik snap jouw niet or

waarom zo doen , maak je echt vrienden mee en kijk uit wie je een :slet: noemt...

kijk eerst maar s in de spiegel voordat je over een ander oordeelt

:muts:

:gaap:

Ik smijt er ook heel volgzaam een smiley tegenaan:

echt he

:frusty:
Hahaha.. wat een happerds weer allemaal...

Sietz is geen slet.. ze is lief en mooi
en GhBeEsSie ken ik niet.. Maar naam oogt als BreEzAh...

Het komt gewoon door die naam.......GHB
ik denk als je nickname "normaal" was geweest,je niet zulke reacties zou krijgen...
laatste aanpassing
...eehm, I'm confused. Is this for real?! offeh...

Er er uberhaupt ooit iets for real hier op PF???

die kleine van mij vroeg of hij ook een profiel mocht op pf..ik d8 waarom niet, is wel leuk...
maar dat ik zulke reacties op mijn naam zou krijgen had ik niet verw8..jammer dat mensen de humor er niet van inzien. maar ja daar moet je me geloof ik dus toch een beetje voor kennen..

Maar hij is wel lief hoor...

dat is ie ook....

Het komt gewoon door die naam.......GHB
ik denk als je nickname "normaal" was geweest,je niet zulke reacties zou krijgen...laatste aanpassing: 18 juli 2003 13:19

Mee eens... (Y)

Voor de rest is het ventje :lief:
laatste aanpassing

dus met andere woorden, ik moet een andere naam nemen...

suggesties??

Ik sluit me bij Leddie aan.

:lief: :flower:

dus met andere woorden, ik moet een andere naam nemen

nee dat moet niet natuurlijk
Dat moet jezelf weten he.
Maar ik denk in topics waar naar voren komt dat je een moeder bent,zal die naam tegen je werken denk ik.
laatste aanpassing
nee dat moet niet natuurlijk
Dat moet jezelf weten he.
Maar ik denk in topics waar naar voren komt dat je een moeder bent,zal die naam tegen je werken denk ik.laatste aanpassing: 18 juli 2003 13:53

Idd.. of het nu waar is of niet.. het geeft me een beetje raar gevoel dat je een kleine hebt en je aan de G of andere dope zit en daar op die manier ook nog voor uit moet komen..
Nou lijkt PF me sowieso niet egt een plek waar je een kereltje van vijf neerzet.. Qua gepraat over drugs enzo. Niet dat hij t kan lezen als je vijf bent maar sommige foto's lijken me niet geschikt voor een kereltje van vijf.. Maarja, das mijn mening..
Verder is t wel een schattig ventje

:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X­:X:X:X
Nee jetje.. Zo makkelijk kom je er niet vanaf..
Wat wil je zeggen?

dat je aan de ene kant vet gelijk hebt ... en aan de andere kant ... er is ook nog een leven na moeder zijn :S

Tuurlijk is er een leven na het moeder zijn...
Maar als je het goed wil doen zal dat een leven moeten zijn waarbij je kind niet geconfronteerd word met drugs...

precies !!!!!!!!!!!!!

daar hebbe jullie ook gelijk in, maar niet dat ik me moet verantwoorden tegenover jullie, maar leer me eerst s ff kenne voordat jullie je conclusie trekken..

en dan mag je oordelen

Toch maar je naam veranderd ;)

en voor de mensen onder ons .....die niet tegen een grapje kunnen ....heb ik maar me naam veranderd...

:hm:

Well done...(y)

;)
Heeey Nan!
Wat een discussie zeg... pff
Maar is wel ff beter zo ja, dat je je naam hebt verandert!! (y)
En Calsey is een lief ventje hoor :lief:
Dikke (K) voor jullie allebei!

daar hebbe jullie ook gelijk in, maar niet dat ik me moet verantwoorden tegenover jullie, maar leer me eerst s ff kenne voordat jullie je conclusie trekken..

en dan mag je oordelen

mensen hebben altijd een oordeel hoe dan ook ...
helaas maar waar ...let maar op als die kleine zometeen naar basis onderwijs gaat ... en er een paar jaartjes op zit ... dan zal je nog meer merken dat mensen je een stempel geven alleen al van de buiten kant...zonder je te leren kennen en weten wie en wat voor een moeder je bent...

ik werd scheef aangekeken omdat ik in mijn vrije kindloze weekend een jointje zat te roken in het zonnetje op een bankie in het park

mensen kunnen hard een oordeel vellen zonder geweten... denk daar aan ;)

Die kleine zit al op basis onderwijs en ik blow ook en ik heb schijt hoe andere mense over mij denken. Ik weet dat ik goed ben voor me kleine...dus boeie wat andere mense zegge ik leef voor me kind en mezelf nie voor een ander

Artiest Dennis Hupla
En het is een grappig gozertje toch of niet dan ;-)

Zekers....

hahaha zijn schooljuf had gezegd dat hij t zonnetje in de klas is..hahaha
:)
Calsey!!! (Y) Maarre, waarom heb je geen K3 bij je favoriete muziek staan?? Kan ook leuk zijn hoor op die leeftijd! ;)
Moet je nog een X goed kijken, staat volgens mij niet in het rijtje hier op pf :P

8)
ja nanda is cker goed voor haar kleine want ik ben er ook regelmatig bij dus (K) voor nanda en calsey maatje....:bounce: zie je snel weer :P

Ik owk...Ken sommige mensen hier al!
Hou vooral van Hardcore/terror.
Naja..wie weet zie ik jullie een keer op een meeting!