nee dat moet niet natuurlijk
Dat moet jezelf weten he.
Maar ik denk in topics waar naar voren komt dat je een moeder bent,zal die naam tegen je werken denk ik.laatste aanpassing: 18 juli 2003 13:53
Dat moet jezelf weten he.
Maar ik denk in topics waar naar voren komt dat je een moeder bent,zal die naam tegen je werken denk ik.laatste aanpassing: 18 juli 2003 13:53
Idd.. of het nu waar is of niet.. het geeft me een beetje raar gevoel dat je een kleine hebt en je aan de G of andere dope zit en daar op die manier ook nog voor uit moet komen..
Nou lijkt PF me sowieso niet egt een plek waar je een kereltje van vijf neerzet.. Qua gepraat over drugs enzo. Niet dat hij t kan lezen als je vijf bent maar sommige foto's lijken me niet geschikt voor een kereltje van vijf.. Maarja, das mijn mening..
Verder is t wel een schattig ventje
daar hebbe jullie ook gelijk in, maar niet dat ik me moet verantwoorden tegenover jullie, maar leer me eerst s ff kenne voordat jullie je conclusie trekken..
en dan mag je oordelen
en dan mag je oordelen
mensen hebben altijd een oordeel hoe dan ook ...
helaas maar waar ...let maar op als die kleine zometeen naar basis onderwijs gaat ... en er een paar jaartjes op zit ... dan zal je nog meer merken dat mensen je een stempel geven alleen al van de buiten kant...zonder je te leren kennen en weten wie en wat voor een moeder je bent...
ik werd scheef aangekeken omdat ik in mijn vrije kindloze weekend een jointje zat te roken in het zonnetje op een bankie in het park
mensen kunnen hard een oordeel vellen zonder geweten... denk daar aan

Is this for real?! offeh...