Partyflock

Forumonderwerp · 620425

Onderwerp is gesloten!

Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
ik heb nog twee kaartjes voor 35 euro per stuk.. 0624802993
zo dan.. meer als ut dubbele..
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
BEN JIJ WEL LEKKER IN JE KOP!?!?!?!

ik ben het nu zat hoor iedereen die voor belachelijke prijzen de kaarten verkopen :S

hebben jullie dan helemaal geen fatsoen in jullie flikker?

johan ik ga kijken hiero of ik wat kan regelen...

ik heb wel vette zin om te gaan!!

u hoort van mij!!...(Y)
je naam zeg het al INSANE!!
Mongool joh met je 35 euro per stuk!!
Ze zijn 15euro excl!!
Tja je pillen zijn zeker nog niet uitgewerkt

mongool??

let wel op u uitspraken wil je!!

ieder mens zal het doen!!..maar de 1 meer als de ander dus zowat??
Vind dit een gepast woord voor iemand die 35 euro vraagt!!Dus waarom moet ik oppassen!!
Gewoon het dubbele op een kaartje pakken, dan ben je gewoon ziekelijk bezig!!
gaat de winst ook naar het goede doel? :[
Hahaha naar het goede doel??
Dan zou ik het wel gepast vinden;-) maar dat doet die vast niet Hellraiser;-)

gepast woord??..

jeetje!!...het zal vast nog wel een keertje goed met je komen denk!!

het is een fundraising event...

en dan ook nog extra wat voor jezelf vragen

ik vin dhet een beetje laag...

kijk en dit vind ik gelijk al veel gepaster klinken..,als mongool!!

heb je honger of zo joh!! ?
Tja ik weet niet wat je hiermee wilt bereiken, maar om 35 euro te vragen is erg ziekelijk!!
En als een maatje van hem dat kaartje wil kopen??
Dan is die volgens mij nog zo gek om 35 euro te vragen!!Dus het blijft een laag persoon!!!Zo beter!!!
Trouwens met mij is alles goed hoor dus wees gerust;-)

gelukkig!!
Pfttttt... Isane wat ben jij voor ongelofelijk ZIELIG figuur zeg....

Dit feest is opgedragen aan Peter Paul Pigmans aka 3Steps Ahead en de opbrengsten van dit feest gaan naar de kanker bestrijding toe en jij probeerd een kaartje voor 35 euro te verkopen om er zelf nog een slaatje uit te slaan?

Triest..tries..tries­t...

ik heb 2 kaartjes over kunne kopen voor 15 euro per stuk.. kijk dat zijn nu mensen :D en me laatste kaartje heb ik gister bij de midtown gekocht :) ik hoop dat de mensen die ze voor zo duur verkopen ze helemaal niet meer kunen verkopen!!!triest gewoon...

:ban: AUB!!!
kansloze stakker!!! Beetje geld proberen te verdienen over de rug van een doodzieke man!!
Stort wat je extra verdient maar op :
reknr 46.35.22.362 tnv stichting 3SA te Rotterdam o.v.v Benefiet 3SA 4 life....

Maar dat zal je toch wel niet doen!!!!
beetj jammer idd 35euro per stuk verkoop ze dan voor 20 ofzo maak j op ieder kaartj 2.50 winst dus 5 euro ken j in de Fun nog paar biertjs voor halen ;)
naja, normaal gesproken betaald ook iedereen 35 euro voor een kaartje.

Het is gewoon vraag en aanbod. Als iemand er zo graag heen wil dat hij der 35 euro voor over heeft, dan kan dat.

Maar ja, vind de prijs inderdaad wel beeeeeeeetje hoog johan. 25 ofzo was een mooie prijs geweest

pannekoek hoe durf je het te vragen!!!
laatste aanpassing

ik lach me echt dood gewoon hier *hmm rare woordspelling* maar oke
ieder heeft het wel over een speciale gelegenheid zus en zo...erg leuk allemaal maar is de drank dan ook gratis..als het toch allemaal zo moet
weet vraag aan de pillen verkopers vanavond of het ook gratis is want het is toch een speciale gelegenheid..
als hij er 35 euro er voor wilt hebben nou laat hem zijn genoeg gekken die ervoor willen betalen..simpel als wat
moet een kaasa verkoper rekening mee houden als een klant ernstig ziek is dat de prijzen ook verlaagd worden don't think so
laatste aanpassing
euuuhhhhhhh ik heb er oook nog 1 over, want ken niet, maare ik geef hem maar weg, anders zit ik er toch maar mee, verkopen is niet handig,
Slecht, slechter, slechtst, insane !

hahahahaha.... Neh neh neeh neeeeeeh neh
laatste aanpassing