Partyflock
 
Forumonderwerp · 612664
 
Hoe bevalt het?

En hoe is de keuring? Ook inzake drugs enzo...

:)
Ik ben een nep-marinier :P
Ik ben afgekeurd.. mag ik dan ook antwoorden?

Als ze naar drugs vragen moet je ALTIJD liegen zeker over Harddrugs... Een jointje kan je nog wel zeggen dat je dat 1 keer hebt gedaan maar het niks vond.. Over pillen enzo moet je nergens iets over zeggen want je word geheid afgekeurd..
Hoe het verder gaat met testen enzo weet ik niet dus dat moet je maar aan iemand anders vragen..

Verder als je begint met de AMO moet je zeker een poos geen drugs hebben gebruikt, heb veel vrienden bij de mariniers en landmacht enzo en die hebben t allemaal gered omdat ze niet aan de dope waren toen.. De jongens die wel sos/pillen/veel blowden zijn allemaal gesjeesd
 
(y)

Okeeey bedankt voor je antwoord, ik ben niet echt een hevige gebruiker, kan maanden feesten zonder, echter heb ik 2 weken geleden wel weer lekker aan de bakken gezeten en nu is mijn vraag hoelang blijft drugs in je lichaam zitten? IK heb deze zomer al medische keuringen...

:)
de meeste junken zitten in het leger :D



dus maak je maar geen zorgen over drugs enz...


je moet alleen af en toe een beetje liegen voor eigen bestwil (Y)
 
mn beste vriend zit sinds april in het leger.
die was per 1 januari gestopt met alle drugs (blowde elke dag, af en toe pillen) en zijn keuring in maart heeft ie toen gewoon gehaald. in april had hij er nog 1, die heeft ie ook gehaald. hij heeft gelogen over zn drugsgebruik, hij heeft idd gezegd dat hij 1 keer had geblowt maar het niet fijn vond dat ie de controle over zichzelf kwijtraakte, dat vonden ze erg goed van m. later hoorde hij ook van jongens die er wel eerlijk over waren geweest, dat die het dus niet gehaald hadden.
ik zou er dus ook maar over liegen, en gewoon 2 maanden nix gebruiken ofzo, dan weet je zeker dat je erdoor komt :)
 
Heb de keuring gehaald ondanks over wat ik had verteld wat ik weeleens had gebruikt. Maar als je in het leger zit worden ze wel strenger. Dan moet je goed op je hoedde zijn. Ze mogen je daar ten alle tijden op drugs testen als ze je verdenken.
Pft wat een onzin dat je niks mag zeggen over "vroeger" drugsgebruik.

Ik ben in november voor de keuring geweest en ik heb gewoon gezegd dat ik wel eens 1 of 2 keer wat gebruikt heb (xtc) maar dat ik daar weinig behoefte aan had om daar verder mee door te gaan. En dat ik het dus ook niet meer gedaan heb (klopte ook redelijk, alleen was het geen 1 of 2 keer :-P)

Als dat allemaal vroeger is en niet vaker dan 3 keer ofzo en je komt verder sterk over, dan is er niks aan de hand hoor :-)
Ik ben ook goedgekeurd namelijk bij de luchtmacht :-P

Het lijkt me zowieso logisch dat je niet gaat vertellen dat je nog regelmatig gebruikt of blowt elke dag, want dan kom je er zeker niet door :-)

Als ze je bloed onderzoeken zoeken ze niet naar drugs, dat mogen ze niet doen zonder jouw toestemming namelijk. Meer op de concentratie eiwitten en om te kijken of er misschien andere gebreken boven water komen (kunnen ze uit urine halen).

Uiteraard is het verstandig om geen drugs te gebruiken, maar dat moet je zelf maar weten :-)
Je kan het beter gewoon helemaal niet zeggen..
Ik heb ook gezegt dat ik het twee keer had gedaan en het eigenlijk helemaal niet leuk vind enzo maar ze hebben me er wel op afgekeurd.. het is maar net wie je tegenover je hebt zitten dus je kan er maar beter niks over zeggen ja toch..

XTC, MDMA en aanverwanten en cocaine blijven tot 76 uur in je bloed/urine aantoonbaar en weed/hasj tot zes weken in je bloed en urine. Dit heb ik van de drugs infolijn.
Dan ben je daar vast niet alleen om afgekeurd, want al die gasten die bij mij op de dag van de keuring een psychologisch onderzoek hadden, zijn allemaal goedgekeurd, ondanks dat ze gezegd hadden dat ze wel eens gebruikt hadden.

Dus je afkeuring zal wel een andere reden hebben :-)
 
Het ging mij dus ook meer om die bloedtest... De waarheid een beetje verdraaien is nooit zo'n probleem voor mij :devil:

In ieder geval bedankt!!!

:)
Bloedtest?

Welk onderdeel ga je heen?

Mariniers ofzo?
Hm... ik zou niet te makkelijk denken over die shrinks aldaar.
Die praten een uur of anderhalf met je, en dan hebben ze een profielschets van je, die helemaal klopt :-)

Alles wat jij zegt kunnen zij dingen uithalen, dus kijk maar uit met wat je zegt ;d

Beter zeg je niks, maar als je liegt halen ze er dat ook uit :P
heb je vragen over de Mariniers vraag het aan K.O. Flamie is er zelf 1.

Zou je daar wel verder kunnen helpen.
Mariniers... zwaarste keuringsklasse :P

Zat ik ook in, ondanks dat ik niet eens naar de mariniers ging (doh, vrouwen mogen daar niet heen)

Woei, ik hoop dat je geen gebreken hebt ;-)
 
Ik twijfel nog tussen operationele dienst of mariniers... Heeft beide zijn voor- en nadelen, echter het korps is voor 2003/2004 al helemaal vol, operationele dienst niet dus als ik bij het korps wil moet ik nóg een jaar wachten... Wat ga jij eigenlijk bij de luchtmacht doen, Klauw en per wanneeer begin je?

En bedankt voor de tip SJoErD!

:)
Luchtgevechtsleiding of hondengeleiding

Maar ik moet alleen me armkracht nog overnieuw doen. Voor de rest ben ik allemaal door :-0

Maar aangezien ze een vacaturestop hebben, heb ik met die armkracht ff geen haast, want ze hebben momenteel een vacaturestop :S

Maar als je echt bij de mariniers wilt dan moet je dat zeker doen :-)
Tis wel zwaar, maar schijnt wel interresant te zijn, mits je voldoende doorzettingsvermogen hebt de eerste paar maanden van je opleiding :P
 
Mjah, juist dat bikkelen, doorgaan wanneer je eigenlijk niet meer kan, die ontbering en het harde trekt mij juist aan... Uitgekafferd worden en met een stalen gezicht recht voor je uit blijven kijken... Zeker dat je daar vette ruggegraat van krijgt... Maar ben ergens wel bang dat ik keihard ga falen en het niet trek, maar heb nog 2 dagen om over mijn toekomst te beslissen, mits ik goedgekeurd wordt natuurlijk!

(y)
 
Artiest Sentinel
Haha kazerne's zijn net drugspanden :P
Succes in ieder geval en laat ff weten hoe het afliep :-)
 
Mjah, juist dat bikkelen, doorgaan wanneer je eigenlijk niet meer kan, die ontbering en het harde trekt mij juist aan... Uitgekafferd worden en met een stalen gezicht recht voor je uit blijven kijken... Zeker dat je daar vette ruggegraat van krijgt... Maar ben ergens wel bang dat ik keihard ga falen en het niet trek
----------------------------------------------
Dan neem je toch een lijntje en een pilletje :P
mijn vriend was een aanrige drugsgebruiker voordat hij het leger inging, maar hijis gewoon aangenomen en heeft het 4 jaar volgehouden met nog steeds ieder weekend volop gebruiken. De een kan er natuurlijk beter egen dan de ander, maar ze hebben in ieder geval nooit iets doorgehad
je weet gewoon dat je de lul bent als je gebruikt.. sinds januari dit jaar nemen ze bij elke AMO leerling (bij de landmacht tenminste .. over vissticks weet ik het niet) bloed af en dat word grondig getest op drugs.. dit doen ze nogmaals in de middenperiode en vlak voor de eindoefening .

dus ik raad je aan niet te gebruiken .. zeker als je weet dan ergens deze zomer al het defensiepersoneel getest gaat worden
ik doe een mbo vrede en veiligheid, ik moet ook z'n amo keuring doen zulle ze daar ook zo streng voor zijn?
dat is voor mij ook nieuw ,,,dat er nu bloed word afgenomen .
ik hoefde alleen in een potje te pissen ..
ik heb toen de tijd gezegt dat ik wel eens een aantal keer had geblowd ....maar ben geweoon door de keuring heen gekomen ik heb ook gehoord van jongens die het eerlijk verteld hadden dat ze er niet door waren >>
 
klopt...
ps. visticks zijn ook militaire...
maar ja hoe eerder ze worden in gezet des te eerder we van ze af zijn

AIRBORNE HOOYAH :9
 
Aan je urine kunnen ze het ook zien en bloed wordt er ook geprikt maar dan ben je al in je amo bezig... en dan wordt er idd op drugs getest! dus hou dr effe rekening mee!
 
of zeg gewoon dat je naar Seedorf (duitsland) wil ;)
enne hoe zit het met efindra ?
 
Seedorf? hmm Munster is beter dan hoor! Dan kun je tussen door nog een keer naar Enschede voorraad aanvullen en bovendien is de controle daar iets minder scherp!

Misschien is het handig als je maandje voor de keuring gewoon niks gebruikt en de eerste maand in dienst ook niet??
 
Weer zo'n lapzwans die ons land moet verdedigen! :P Ik zie ze al zitten met een GHB-kop.
 
Kijk die training lijkt me ook wel vet, bikkelen idd maar als zo'n schreeuwlelijk mij loopt uit te kafferen ga ik echt niet harder werken maar sla hem eerder zn bek in. Hou niet van die rangen verschillen. Bij een bedrijf ga ik ook niet slijmen bij een directeur maar behandel hem net zoals ik iedereen behandel.


Vind het leger maar triest, oorlogje spelen deed ik toen ik kind was :D
:respect: 2 M.V.P haha zo zit ik ook in mekaar jah, moet er ook echt op letten dat k niet alles zeg wat me niet bevalt tegen mn baas, anders kan k snel een andere baan gaan zoeken!!
 
Ga gewoon aan de heroine! Dazz lekkah!
 
je moet bij je keuring in een potje pissen , maar dit is pas bij je GO (geneeskundig onderzoek) na je po 1 en po 2 (psychologisch onderzoek) hierbij word gekeken naar drugs gebruik , met soft drugs hebben ze niet zo veel problemen , maar met harddrugs wel , het schijnt zes weken in je urine te blijven zitten die stoffen , en tijdens je , Militaire vorming , tappen ze bloed af , ze zeggen om je bloedgroep te bepalen , maar ze testen ook op drugs , en als ze je niet vertrouwens , maken ze het je zo zwaar dat je zelf wegwil , dit geldt voor de marine , en voor het korps
bij de marine vliegen ze het toch gewoon met kilo's binnen met die speciale rader vliegtuigen vanuit suriname/colombia/wh­atever ...

is wel handig .. heb je eerste keus
 
als je met softdrugs word gepakt krijg je eerst een waarschuwing harddrugs word je ontslagen...bij de kmar wor je met softdrugs ook meteen ontslagen :S (dit alles als je de keuring dus al doorbent en je netjes lang genoeg geen drugs gebruikt hebt :p)
 
Ik zit nu bekant 3 jaar bij de luchtmacht als militair maar de keuringen stellinmg geen ko0nt voor ,gewoon maandje stoppen met alles en je kan zo door de keuring maar ze letten het meest op je rug of dat die goed is...............
en ben je eenmaal goedge3keurd dan kom je er pas achter dat bijna de helft aan de drugs zit dus je bent niet de enige!!!!!!!
 
nou mvp, oorlogje spelen deed je niet als kind je deed net alsof,..
en volwassen spelen ook geen oorlogje want oorlogje is geen spel,slimmerd
Kijk daar is nog eens over nagedacht
Hm... ik zou niet te makkelijk denken over die shrinks aldaar.
Die praten een uur of anderhalf met je, en dan hebben ze een profielschets van je, die helemaal klopt


Nou dat is niet helemaal waar hoor.. Bij mij klopte er geen ene reet van.. Bij mij ben ik afgekeurd omdat ik minder dan een half jaar geleden drugs had gebruikt en omdat ze me labiel vonden omdat ik het lastig vond om over mijn jeugd te praten.. Maar dat was gewoon omdat ik er bijna niks meer van weet... En ze vonden dat er wat mis met me was omdat ik geen vriendinnetjes had vroeger.. Maar ik had er gewoon geen behoefte aan want de kindertjes in mijn klas vond ik gewoon niet aardig... Dus dat valt allemaal wel mee hoor..
Ik heb gevraagd wat de hoofdreden was dat ik afgekeurd was en dat was door de drugs... Dus.. het ligt er gewoon net aan wie je voor je hebt met dat gesprek want 1 lijn trekken ze zeker niet.. Ik had gewoon de pech een iemand te treffen die niet inzag hoe ik wél echt was en hoe vreselijk graag ik dit wilde....
ben zelf bij mariniers aangenomen, moest opleiding kappen omdatik mn voet brak op 4 plekken.....die keuring valt wel mee, opleiding is zwaarder.....als je naar de marine gaat, wees verstandig, pak geen drugs van tevoren maar erna als je lekker met je maten op aruba op het strand ligt...
heee sebas is er wat mis met seedorf..?????? valt best mee daar.
maar het is wel eens andersss geweest .
 
mijn viendje zit bij de KMAR en de keuring was kut :S Begin maar alvast met trainen hardlopen enz
 
hehehe ik weet het seedorf was 4 jaar geleden heel erg anders 8)
 
2 Lady-X-Treme: k zit zelf ook bij de KMAR...en die training was dus egt NIET kut :S opleiding valt ook hartstikke mee trouwens ;)

en waar zit hij dan???
 
hij doet de opleiding tot wachtmeester en de eerste keer was het 12 min hard fietsen niet gelukt, de tweede keer wel :D maar hij heeft er hard voor getraint, de opleiding is op het laatst wel zwaar, nog 8 weken nu en het zit vol met examens en er zijn er al 25 afgevallen ...
Al die wetboeken uit je kop stampen, brrr ik heb er bewondering voor!!
Hij zit in Vught.

(K)
 
aha..ik ben maar een beveiligertje hehe...maar fysiek zijn die opleidingen niet zwaar hoor je moet alleen onwijs veel leren :)
ik heb bij psychologisch onderzoek ook vertelt dat ik wel es n x XTC en paddo's had gebruikt maar dat dat niks voor mij was, en ben wel aangenomen, tis maar net wat ze verder voor een beeld van je krijgen en ook inderdaad welke lamlul er tegenover je zit.

Ik ga in ieder geval 11 aug beginnen in Breda, heb er zin in!!
Ze mogen je daar ten alle tijden op drugs testen als ze je verdenken.

BULLSHIT
Wat de urine-proef betreft... overheids-instellingen mogen geen onaangekondigde urine/bloedproeven houden. Ze checke alleen je gezondheid bij de keuring.
(bij mijn keuring in 97 iig wel..)
laatste aanpassing