Partyflock
 
Forumonderwerp · 612030
Artiest {SHOWLIST artist 14001, 46276, 35890, 35886}
Wie s er nog meer curling freak? Ik vind het fantastische maar helaas...niemand die ik ken vind het leuk :(

Duzzz...kom op curling gekken laat je horen!

Ik zelf zit bij curlingvereniging: De bezemhelden
Bass bass bass toch....ik zij toch:
dan houden we een curling-battle!
Dus wat nou praatje vullen geen gaatjes! Curl-stenen die vullen pas gaatjes!

De confrontatie van januari was een ongelukje van ons team. En HeinekenCup 99 jezus man das 4 jaar geleden en jullie laatste grote succes. Toen lagen de verhouding in curlingland heel anders.
Sinds die tijd zjin jullie echt niks meer!
Bezemhelden RULEZZ OF CURLLAND! :jaja:
 
dat gaat helaas niet zo gemakkelijk Utrecht-noord,
dan moet je eerst geaccepteerd worden door "de diehard insiders" .
en ik heb gehoord dat die op dat gebied een beetje weinig tolerantie hebben.

:'(

Lekker is dat. Had me er zo op verheugd....
 
nu ik zelf eigenlijk niet zo goed blijk te zijn in curling heb ik wel ontdekt wat voor geweldig winstgevende markt er achter deze sport zit:

Ik ben daardoor eens gaan denken en heb wat produkten en curling logos ontwikkeld die ik hier dus nu neerzet,
jullie kunnen deze tegen speciale korting via een PB bestellen:

enkele ideeen:


sticker in verschillende formaten verkrijgbaar,


voor de echte proffesional


onmisbaar in elke curling collectie



misschien wat voor sommige van de PF curling heren


'the extender'

'goldline anti-slipper'

en dan mijn paradepaartjes:



verkrijgbaar met de volgende koppen:





more comin' up
vanavond 21.00 uur! nachtegaal 27!!
 
kijk wat een souplesse


'the Hammer XL'


en het zogeheette family pack
laatste aanpassing
en japie is natuurlijk weer niet op komen dagen :...:

2 KRZA: :respect: de Hammer XL is een van de beste vegers die curlingland rijk is
is er op de nachtegaal een curlingbaan dan :/ ?Ben ik daar nooit tegen gekomen....
Maar waarom houden we het niet gewoon een keer op de vechtsebanen in Utrecht, bij de Utregse vereniging "De Rossende Gleidahs". Ik stel voor dat we dat dan a.s zaterdag doen rond een uur of 7. Of durf je nu niet meer ?

En KRZA, leuk, maar ik hoop dat je beseft dat curling een sport is voor mensen met een hart en liefde voor de sport! Hopelijk heb jij dat ook en ben je niet z'on kille zakepik die even snel wat geld wil verdienen aan de huidige culring rage! Als dat niet zo is kan ik dan even 2 maal van die handige sole gliders bestellen alstublieft :)
laatste aanpassing
 
hehehehehe (y)

zal even kijken wat ik voor je kan doen
is er op de nachtegaal een curlingbaan dan ?

:kneus: duh :vaag:
mmm....wijs jij hem mij de volgende keer even aan dan Basie?
ja de eerstvolgende keer als we bij George zijn!

laatste aanpassing
Owkey, zal ik je de volgende x bij george even van de baan vegen!
Wat een drukte de laatste tijd hier..
Ongelofelijk..!!
CURLING STRIKES BACK!
Wat een spullen bied KRZA aan, goede shit man!
Ik ben nu ff een week je op curling kamp, deze keer in de afganstadische woestijn in Awajinesiscvhe! Speciale droog training! Dus watch out for me!!
 
tevens om jezelf te laten 'uitblinken' in de curling sport;

laat de wereld zien waar jij van houdt,
nu exclusief op PartyFlock:


the pearl-collection


voor de welvarende curler, the diamond-collection


een chique brosche


ook verkrijgbaar in het oorbelmodel


(uit eigen collectie)


voor bussiness cards




wat sleutelhangers, altijd leuke hebbedingetjes


een van mijn favorieten

:P
laatste aanpassing
wat een super coole curling atributen zijn dat toch. ... :K :K

Onze club heeft nu zomer reces, dus ben ik nu een beetje aan het klooien met mijn curlingstemen op een curlmatje bij mij achter in de tuin.. :gaap: is toch niet alles....ben blij als het weer winter is!
 
zijn dat die speciale special-glide matten?
ik had daar laatst ook al iets over gehoord, blijkt echt superglad materiaal te zijn toch?
jeuzus... ik kijk soms curling maar nooit gewete dat zowveel mense t nog leuk vonde en die sport beoefenden... maargoed... veel mensen vinden het saai om te doen... maar ik denk dat t moeilijker is dan menig een denkt:P
Ola , Curling Amigos ..

Wat een geweldig feest daar in Spanje , echt fantastisch.
Die spanjaarden hadden echt een mega hal in gevroren met wel 67 curling banen . met demo's en shows en zelfs een minitoernooi ( ik was 9e geworden van de 25 :cry: )

Maar wat kunnen die gasten glijen zeg , niet normaal . met El Curlór Di Ice als absolute topper natuurlijk :respect: ..

Ik heb een handtekening gehad maar die werd door de duane in beslag genomen :boos: .
en ik heb de HAMMER XL gezien ( achter glas welis waar maar toch ..dichterbij dan iemand uit Curling Nederland ooit geweest is :P) ..

Ik zit nog helemaal in een Curl Roes ,..maarre ik moet nu snel gaan want mijn hobbykamer ontdooit en ik wil nog wat steentjes gooien ...

Doeiiii
IS de Hitte al voorbij ?
Dan kunnen de Curling Banen weer bevroren worden ...
Vandaag even gebrobeert te curlingen, maar het is toch wel weer ff wennen naar zo'n tijdje hoor....

Allemaal weer een fijn curling seizoen toegewenst!!!!
jaaa het was weer zover , de eerste stenen zijn weer gegeleden ...

maar er moet weer getrained worden want de meeste stenen verdwenen naast de baan :s
Dat probleem had ik ook!! kop op! je moet gewoon weer ff inkomen!
Een goede oefening die ik altijd in de zomer doe is: Bowlen, helpt echt om de handjes weer lekker los te krijgen!
 
bowlen is heerlijk en hardstikke leuk

ik doe het echt vaak

(serieus, vind ik leuk om te doen)
ik vind bowlen moeilijk . Omdat ik dan geen handgreep heb om de bal aan vast te houden ..

en ik probeer de bal vlak voor de Pins te laten stoppen .:S Ndat ik natuurlijk de baan geveegt heb ..

HOOOOEEEEEYYYEAAAAAH­H , bijna winter !!
acces...jonge doe het rustig aan he! Volgens mij heb je last van curlingerietus. Als je het er echt moeilijk mee hebt weet ik nog wel een goed adresje waar ze je van curlingeritus af kunnen helpen. Ben ik ook nog steeds onder behandeling :P
Curling is als sex, eerst goed mikken in de roos en dan flink ketsen.
 
bij welke club zit jij? ik bij de dappere schuivers uit woerden, als je met de trein langs woerden komt dan zie je ons olimpisch stadion. mooi hoor
ik zit nog steeds bij de bezemhelden, en daarvan het eerste team van de zaterdag van de regio Noord-midden.

Maar welke klasse speel jij met de dappere schuivers? Die spelen dacht ik wel hoog toch?
Dat stadion van jullie is dat niet gebouwd door ene Karel A. die ook ene club vitesse de hemel had beloofd maar deze vervolgens hard op hun hoofd kregen? Ik wil alleen maar zeggen...pas op J!
laatste aanpassing
 
Curling... da's toch geen sport!
 
ik pas zeker op. er is nu ook niet veel geld meer bij de club. dus ook geen thee meer in de pauze, anti.
ik zit eigenlijk te denken om bij de gladde-sagbies te gaan
 
Curling... da's toch geen sport!


STERF!!!!! :P
er gaat een battle plaats vinden tussen de Bezemhelden en Sweepout! komt allen

zaterdag 4 oktober
22.00 uur silverdome Zoetermeer


be there or be square!
laatste aanpassing
 
cc Mijdrecht de bestuh!!!
Ik las dat er geen Curling Club shirts meer gedragen mogen worden op feesten :( ..
het moet niet gekker worden .

dat komt allemaal door die Cruligans uit Mijdrecht...
 
klopt, de harde kern van de curligans woont bijna allemaal in wilnis
ZO curlerz...Das lang geleden dat ik hier ben geweest!

*verklaring*
Na mijn laatste post hier ben ik op training gegaan in de afganstadische woestijn in Awajinesiscvhe!
K ben alleen ontvoerd daar!! Hele tijd vast gezeten! Uiteindelijk lieten ze me gaan, nadat ik me "slider 2003x" me beste steen had afgegeven!
Ben nu een ECONVO*
*Extreme curler onder vreemde omstandigheden!
Tot gauw Curlmaatjes!! :BOUNCE:
laatste aanpassing
Hierbij wat curlinguitslagen voor de nieuwsgierige onder ons:

Bezemhelden - Harde glijders 25-3 :D
Sweepout - In 2 the rose 33 - 33
Quickgliders - Glijkleuters 2 - 1
CV Glyhard - Backstone gliders 11 - 11

Wou ik even laten weten!
Ja ik heb de wedstrijd gezien van QuickGliders live op Curlnal+ in de lokale Curl kroeg.

Sjeezus wat een Thriller , gewoon in blessure tijd schoof de Glijkleuterse middenveld glider de curl-stone ernaast ..
na deze overwinning zijn trouwens wel vernielingen aangericht buiten de Curl-Arena.
beetje jammer dat er altijd figuren zijn die niet tegen hun verlies kunnen ...

make Curl ,not war !!
Je hebt weer 100% gelijk Acces. maar ja, er zullen altijd wel randfiguren rondlopen bij curling die er meer komen voor het vechten dan voor de sport. Ach ja het is nu eenmaal een ruige sport en dan trek je snel bepaalde "types" aan.
Laatst ben ik bedreigd door de supporters van "De achterbakse curlers"
Ze zouden me in het ijs vast vriezen als ons team zou starten met onze nieuwe stenen! Niet dat ze ooit een kans zouden maken tegen ons!
Uiteindelijk heb ik de curltimidatie lijn gebeld! 0900-curlhulp, en die heeft de supporters allemaal een stadium verbod van 6 maanden gegeven!
Eind goed, al goed!
 
Werkzaam bij Basslinerz Music
curling is toch die "maak de baan schoon doormiddel van een normale veger zodat er een kegel door kan glijden op GLAD ijs" sport
 
ik had ook nog wat opgevangen van die curl-rellen,
ik was er namelijk bij met me me maten van
de C-side van Quick-gliders :devil:

en we hebben ze dik aangepakt!
nepschuivers!
Een heugdelijk feitje kwam mij laats ten oren:

Uit "De culring"

De sjeik van Dubai is van plan de grootste overdekte curlingbaan ter wereld te bouwen. De hal zal 150 bij 200 meter overspannen en er zal plaats zijn voor 60 curlingbanen :O, daarnaast zal er een bezem megastore in gevestigd worden, een curl&stone store en een lifestyle curlingmulti-store waar de laatste trendy curling kleding en accesoires gekocht kunnen worden. Tevens komt er een curl café en bioscoop waar continu curlingmovies vertoond zullen worden. Al hoewel curling op dit moment nog een kleine tak van sport is in Dubai, waar op dit moment vooral kameelrijden, golfen en zandkasteel bouwen populaire sporten zijn verwacht de Sjeik dat curling een glansrijke toekomst tegenmoet kan zien in Dubai. Als rede voor deze onverwachte wending gaf De Sjeik aan "eens aan wat anders toe te zijn". Om de culringsport aan te moedigen in het steenrijke oliestaatje krijgen alle inwoners "vrijwillig" curlingles van grootheden zoals: Boris Yscold, Joeri "quicksweep" Laknof en Matthew "sleekslide". Inwoners die geen gehoor geven aan de vrijwillige oproep tot het nemen van curlinglessen zullen, volgens de Sjeik "passend op de noodzaak tot het nemen van deze lessen worden gewezen". Boze geruchten doen de ronde dat inwoners die weigeren aan deze trainingen mee te doen gestenigd zullen worden met curlingstenen. The curldome zoals de hal zal heten zal in 2005 geopend worden voor het publiek en biedt plaats aan 25.000 curlingfans. Doelstelling van de Sjeik is om in 2007 tot de wereldtop door te dringen en bij de winterspelen van 2008 minimaal een aantal podiumplaatsen te bemachtigen.
laatste aanpassing
dit begint uit de hand te lopen!!
Ik wil staatsburger van Dubai worden :D!!
Ongelofelijk dit...Ik ging bijna van me bezemstokje toen ik dit las!
Alle curlstenen nog aan toe!! Niet normaal dit!
vind ik ook bas, dit is gewoon oneerlijke concurrentie! Als je kijkt wat wij hier hebben. Een zielig ijshalletje met wat houten banken en een frietkraam.... :(
Supersport..
Ook die online game.. Machtig..
Tjsa zou ut ook wel willen doen maare wel team zou me willen??
is iedereen geblesseerd ofzo?
ik ben aan het revalideren, mijn revalidatie verloopt spoedig...
ik ben alweer op de baan aan het trainen:D
 
wat denk je van mij, kheb ff 3 km gesprint, zodat ik niet alt te moe met het afzetten. Het is Echt Top Sport, beter dan Voetbal (dat was een grapje)