Partyflock

Forumonderwerp · 612030
Artiest {SHOWLIST artist 14001, 46276, 35890, 35886}
Wie s er nog meer curling freak? Ik vind het fantastische maar helaas...niemand die ik ken vind het leuk :(

Duzzz...kom op curling gekken laat je horen!

Ik zelf zit bij curlingvereniging: De bezemhelden
mmm...onze rivaliteit vergeten. Ik ben die x dat je mij uit mijn veegconcentratie haalde niet vergeten. Ben ik nog steeds erug pissed over :P

Maar okee zand erover...kom maar langs dan! Gaan we ff :bounce: op de laatste top 40 hits!

Welk hotel zit jij?
ZAND EROVER???
HOE VOEL JE JE NOU???:P
WEET JE HOE LANG JE DE SWEEPINGMOP BEWEGING MOET MAKEN ALS ER ALLEMAAL ZAND OP HET IJS LIGT??
En dit noemen zich curling fans/spelers???

(niet door vertellen, maar hebben jullie ook weleens doping gebruikt tijdens het curlen?? Ik een keer vicks blue, nou ik kreeg zoveel zuurstof, ik schoof zoals ik nog nooit geschoven had..:D)
mmm...ik voel me in mijn hemd gezet :(
Was id geen juiste opmerking in Curlingland. Want zand op het ijs is echt een doodzonde!

Doping....daar ben ik structureel TEGEN! Dat verpest de hele curlingcultuur! (heb wel een x met fishermans friend op gecurlingd, moet zeggen wordt je zeer emotioneel van :C maar zwiepen ging als een gek, Ik blies de steen zowat vooruit) Maar mondje dicht want ik ben er TEGEN :P!

Curling the game
laatste aanpassing
UH???
KRZA: DAT SPEL HAD IK 3 JAAR GELEDEN AL BINNEN!!!
TEGENWOORDIG SPEEL IK NOG ALLEEN..
EXTREEEM CURLING TO THE MAX 2005 GOLD SECOND MASTER EDITION BY CURLING FREAK GAMES :d,\
GEHACKED VIA VELE OMWEGEN MAAR UITEINDELIJK HEB IK HEM BINNEN. IK GA ZELFS NIET BIJNA NIET MEER ECHT CURLEN, :(SCHAAM:(. MAAR HET IS GEWOON EEN F*CKING CURLING VET SPEL!

Ja daar ben ik weer...
Na een weekendje meditatie ter voorbereiding op het toernooi der toernooien...
Ik hoop dat het geholpen heeft...

Ik heb ook nog even geïnvesteerd in supermooie gloednieuwe curlingboots 'apollo x-tra'!!

Tjonge jonge marco man wat een superhippe vette coole curlinggympen. Zullen je wel een vermogen hebben gekost? Ik curling gewoon op sokjes.

Ik heb me voorbereid door flink te knallen op rush in de winkel van sinkel met mn curlingmaatjes.

Aha..dat is een zeer intensieve krachttraining..
Zo te zien heb ik ook nog veel in te halen op jullie..
Toch maar wat beter m'n best doen...

Daarom heb ik maar eens raad gevraagd aan de master-curlinger aller tijden: 'John Hardslider'

Hij heeft me veel nieuwe en handige trucs geleerd die ik hier uiteraard niet openbaar ga publiceren...dat lijkt me duidelijk
jajaja , afgelopen weekend hebben wij een oefenwedstrijd ter voorbereiding van t toernooi ter nouwernood gewonnen.
Annie "ijspriem" schoof in de slotseconden van de wedstrijd ,de steen van de tegenstanders genoeg centimeters aan de kant om voor ons de overwinning binnen te slepen .
zie hier het resultaat van de laatste actie van de wedstrijd . :

Winnen is goed !!!!!

S.T.D.R RULEZZZZZZZ

Oei..daar zullen jullie Annie "Ijspriem" wel dankbaar voor zijn...

Maareh..is het bij jullie ook altijd gemengd douchen na een wedstrijd/training..­.??
Dan kun je nog ff je curling-talenten onder de douche laten zien..altijd leuk..:D
laatste aanpassing
Ja zeker weten dat we Annie dankbaar waren , pfieeeuw wat een thriller zeg, die slotminuten :S .

Nou het gemengt douchen is er nog wel, maar in de ideen bus heeft een of andere onverlaat het idee geoppert om de Curling Ladies een eigen kleedkamer te geven :cry:..

echt balen want Brenda "the Curling Body" is aan onze selectie toegevoegt :kwijl:, dus ik hoop dat het voorstel er niet door komt.

Bid voor mij en mijn mannelijke curling collegae..
laatste aanpassing

Ik ga toch voor the sole gliders! :D gewoon me eigen schoen lopen toch het lekkerst

WALK TO THE HACK, STEP ON, DELIVER, STEP OFF & PICK UP

Ik zal elke avond voor je bidden...

Bij ons is dat voorstel nog niet aan bod gekomen..
Op zich is dat best jammer aangezien Bettie "Granny-slide" van 83 jaar bij ons in het team zit..

Aan de andere kant is het ook weer niet zo erg.
Er zijn namelijk geruchten dat het supertalent Jessica "Stone-Teen" van 14 jaar ons team komt versterken...:kwijl:
laatste aanpassing

Damn, wanneer jullie Jessica "Stone-Teen" in het team krijgen worden jullie echt onverslaanbaar! :D
laatste aanpassing
in ieder geval onweerstaanbaar :D ..
laatste aanpassing
Hmm ik krijg de vrouwen uit mijn team niet op de foto :( ..

Heb iemand nog Curling babes op een pic ?
hiero een foto van de enige echte curlingsloerie uit ons team:

Hennie de Zwabberaar
Zij is ZO hot in ons team, maar helaas laat ze zich door bijna iedereen uitvegen.
Jammer...ik had altijd wel een oogje op haar :cry:
laatste aanpassing
Hiero nog een foto van mijn curlingvriendin! Anne de doorrammer

Zij is echt superfanatiek. Zie die houding en die spanning op haar gezicht en vooral die techniek met het vasthouden van de bezem. ja ja zo subtiel en toch perfect zucht....

Zij speelt trouwens bij curlingvereniging de "doorschuivers" en dit was op het only-woman "sweeping chiks" toernooi
laatste aanpassing
*SLIK* wat een top wijven :) ..(y)
Jammer dat mijn contract het niet toelaat anders ging ik over naar jou club :kwijl:

idd hoe ze die bezem vast houdt :respect: vroeger was ik al stiekum een beetje gek van haar, ik heb hier nog wel een foto die ik mocht maken van haar tijdens de ICE-OPEN in kazachstan .
:lief:

Let weer op de techniek van bezem-houden.
ik snap niet dat je op haar kan vallen access... die curlingsloerie uit japie's team vind ik wel wat voor je, maar die kan je weer lekker neit krijgen he!
ja door die bezemtechniek ben ik verliefd op haar geworden..het ziet er gewoon TE perfect uit. Zo hot en mijn eigen "bezem" kan ze ook goed vasthouden :P

Tja..haar bezemhouding heeft toch voor een revolutie gezorgd in curlingland...I'm So proud!

Maar...hoe zit het met jullie liefdes in curlingland?
ik moet zeggen dat ik nog helemaal onbekend ben in curlingland, maar het ziet er zeer interessant uit allemaal! zijn er geen voorbeelden van enkele mannelijk curling spelers? Misschien dat ik mij er dan ook wel mee inlaat.
Tuurlijk misschien kan ik een plaatje vinden van een paar " echte Helden " ..

Omdat de oorlog net begonnen was moesten de heren Schuilnamen gebruiken . vandaar dat de namen bij de "leken " onder ons niet meteen bekend voorkomen .
Japie Marco en ik weten wel beter he ;)

.
Heej Japie/ Marco: is dat ff lekker om weer te zien , die goeie ouwe tijd , met de Gebezemde Beker !
laatste aanpassing
eigelijk hoort deze post bij "Films& tv"

HIJ KOMT ERAAN ....

de film van het jaaarrrrrr :)
ik glijd hier helemaal weg van me stoel...
To acces --> ;)

Die film jonge ik kan niet wachten tot die uit is een 4 uur lange film zonder pauze over curlinghelden ! :K

Jongens en meiden check dit:

Curlingbier....het feest kan beginnen want de curlinghelden zijn binnen! La la la
Zet je feestneus maar vast op want dit wordt party'n !
laatste aanpassing
moet ik dit serieus nemen? japie, nooit geweten dat je zo'n curling fan was, curling is toch ook zo'n snoepje...:kwijl:
Gio jonge ook Curling fan?

Ik ben in ieder geval die-hard fan van deze super sport.

Curling 4 live!

Inderdaad acces..die goeie ouwe tijden..
daar droom ik nog vaak van..
Ook nog lekker met die houten, harde bezems..
Tegenwoordig is het alleen maar hi-tech shit in de curling-wereld..:9

En dat curling-bier schijnt trouwens echt effect te hebben op je prestaties...
Daarom drink ik ook liters per dag weg van dat spul, ook al is het niet te zuipen..:kots:

Volgens mij is ons topic over deze fantastische sport een beetje doodgebloed..:cry:
Curling vind ik altijd wel leuk om naar te kijken maar ik snap er eigenlijk niet echt veel van.
Curling "snap je niet "

Curling is a way of Life !! :D

Curling is een gevoel..Het zit niet tussen je oren, maar in je ziel..
Als het op tv is dan blijf ik altijd wel ff kijken :D
Het ziet er erg leuk uit :D

Artiest Hungry
Geniale sport voor als je je verveeld ;)
Zo pfoe....ben net terug van een 4 daags curling-trainingskamp in Haaksbergen. En ik moet zeggen ik ben kapot.

Maar t s niet voor niks geweest. Ik heb wat nieuwe moves geleerd van de enige echte: "sliding" Loek

Hier doet de master himself de fameuze "three times spinning back-dive sliding" voor. Ik ben diegene met de bezem links. Deze fameuze move heb ik helaas nog niet onder de knie maar "sliding loek" heeft me wel de basis voor deze en andere "throw and slide" moves bijgebracht :respect: to Loek!
laatste aanpassing
goed veel oefenen op de badkamervloer jongen! dan komt het allemaal vanzelf wel goed! :D

Duss kom jij zo aan die perfecte "Sliding move", Ik heb een last van een zwabber curl dus ik mocht niet mee met ons trainingskamp :( mooi k*t kan ik weer een halfjaar wachten.

Aha..zo'n trainingskamp is inderdaad erg handig
Vooral als je met een 'grote' meetraint..

Ik heb binnenkort ook zo'n kamp met de fameuze Igor 'Curlski' Ivanov...een echte Oost-Europese topper..(Y)

Ik hoop dan de move 'triple topspin with an backcurl effect' te leren...
Dit zou een goede toevoeging van mijn arsenaal aan moves zijn en een goede stap richting het kampioenschap...

Op deze foto kun je zien hoe hij het vorig jaar uitlegde aan een teamlid van mij...
laatste aanpassing
Ja curlingmakkers het was een geweldig kamp. o.a. dankzij Hennie de Zwabberaar, Ik heb ff bij haar in de roos gecurld :P

Als jij marco die 'move' onder de knie hebt doe je een grote sprong voorwaarts. Ik probeer al jaren de simpele "smash-through the middel curl" maar helaas ik kan m nog steeds niet.

Helaas s trouwens de vloer van mijn badkamer van tapijt. Kan dus niet thuis oefenen. :@

Oef..Hennie de Zwabberaar..Jammiiieieie..

"Smash-through the middel curl"..Dat is inderdaad een lastige...

Ik ben trouwens aan 't sparen voor een eigen ijsbaan in m'n achtertuin...

Genoeg ruimte dacht ik zo, ofniet?
Zo waar woon jij....de achterhoek?

Maar wel lastig al die heuvels. Voor een goede curl-baan heb je natuurlijk een perfect glad gemaakt ondergrondje nodig. Dat wordt nog graven makker!

Zelf woon ik in Zwolle, maar ik heb een stuk land opgekocht in Zwitserland op een hoog gedeelte..
Hier is de luchtweerstand lekker laag, waardoor ik zeer hard kan glijden..

De bulldozers komen volgende week als het goed is. Dan moet we het landschap maar eventjes glad strijken..

Als het allemaal af is kom je dan ook een keertje ouderwets curlingen??
Heej Vet idee man , dan houden we een "Baltic Curling Party".

Ik weet nog wel wat toppers die wel een steentje mee willen glijden met ons ( als ik mee mag doen natuurlijk :))
wat dacht je van , "wild glijer wilma" offe
"Vincent vrieskist de Jong"
"Gladde gerard"
Me telefoon boek van mijn siemens staat helemaal vol ....

Wow..dat word me toch een feessie..oef..
Mooie curling-vrouwen, veel curling-bier en uiteraard véél, nee, héél véél ijs..

Dat wordt lachen!!(Y)(Y)
JIppie!

Curling in het land van heidie en tirol! Dat wordt zeker leuk! Ik pak mijn misthoorn en verenhoed alvast uit de kast want..ik kom dan zeker langs.

Schijnt echt sensationeel te zijn curlingen op die hoogte. Vooral de snelheid en gladheid van het ijs dragen daartoe mee. Ja ja curling voor de echte profs! En dat zijn WIJ :D
Ik ben net terug van een trainingkamp uit ecuador!!
Speciale hoogte stage trainingen. Zeer ijle lucht.
Dus heb nu een enorme conditie en ben gewend om nu met een lage luchtweerstand te spelen..
Ik denk dat mijn team dit jaar het promoveert tot de klasse, W.G.D.D. klasse (wij glijden goed door klasse)
En ik heb een handtekening van de Zuid Amerikaanse curling held (ze hebben er daar maar 1) Senor Gonzales Slidehardos. Hij staat op me bezem...!! jaloers??
Zeer jaloers :@

Je moet die bezem wel ff meenemen naar het "curling mid summer outdoor event" op de Beeksebergen! Ik moet m zien!

En jullie naar de klasse W.G.G.D. laat me niet lachen! Moeten jullie wel erruug goed getraind hebben. Want jullie zullen het op moeten nemen tegen ons b-team van de bezemhelden! En die worden getraind door MIJ ! Dus ik zou zeggen: watch out couse the "bezemhelden" gone puth you down!

Oh my god! Slidehardos, dat is dus één van mijn favorieten..
Ik ben dus echt stikjaloers op jouw..:(

Pas trouwens op voor de bezemhelden..
Daar heb ik laatst nog dik van verloren..
Echt outsiders!!