je kent me nie eens, ik wil niet eens meer naar defqon. gaan jullie allemaal lekker maar, ga lekker hypocriet bezig zijn.
whehehe...dit zegt me al genoeg. Onze supergabber is bang dat hij zijn status verliest en schrapt een feest uit zijn agenda vanwege een discussie op internet....whahaha...hoe nep wil je zijn!!!
UndergroundPsyco 5 mei 2003 23:16
fuck off!!!!! id&t moest de hardcore niet meer... nu moeten ze het laten ook!! geen id&t meer in de hardcore scene... optieften met dat knakenvolk vuile aasgieren gore geldtrekkers. nu er weer geld te verdienen valt willen ze opeens toch wel.. id&t is groot geworden door de hardcore en het heeft ons laten vallen als een baksteen, id&t heeft de hele hardcore scene uitgemolken door alleen maar mainstream spul uit te geven en happy remixen te maken. fuck off!!!! nu wil ik ff zeggen no historical backspin!!!!! nooit geen hardcore feesten meer georganiseert door id&t!!!!!
fuck off!!!!! id&t moest de hardcore niet meer... nu moeten ze het laten ook!! geen id&t meer in de hardcore scene... optieften met dat knakenvolk vuile aasgieren gore geldtrekkers. nu er weer geld te verdienen valt willen ze opeens toch wel.. id&t is groot geworden door de hardcore en het heeft ons laten vallen als een baksteen, id&t heeft de hele hardcore scene uitgemolken door alleen maar mainstream spul uit te geven en happy remixen te maken. fuck off!!!! nu wil ik ff zeggen no historical backspin!!!!! nooit geen hardcore feesten meer georganiseert door id&t!!!!!
Wat ons Ondergrondse Psychose niet snapt is dat ID&T een bedrijf is dat, net als alle andere bedrijven, winst wil maken. En hij snapt dan ook niet dat als een bedrijf met een ander concept meer geld kan verdienen, hij dat uiteraard gaat doen. Het heeft helemaal niks met Hardcore te maken jongen. Stel nou dat jij een schoenengroothandel bent, en je verkoopt opeens de meest populaire schoenen van dat moment. Dan opeens zijn die schoenen uit de mode, en zijn er andere schoenen in de mode. Als we dus jouw moeten geloven zou jij dus gewoon die ouwe schoenen blijven verkopen, want tja je kunt nu eenmaal niet die paar liefhebbers van de ouwe schoen links laten liggen, dat is zielig. LUL TOCH NIET MAN!!!!!! Dan stap je als bedrijf toch over of niet dan, dan ben je toch gek als je dat niet doet ofwel dan......... Geld is geld, elke party organisatie is puur op het geld uit, wen er maar aan. Die hebben echt schijt aan welke soort muziek ze wel of niet draaien, als het maar volk trekt.......
Bertuz >>> idd......uiteindelijk is ID&T gewoon een bedrijf!! en het belangrijkste voor zo'n bedrijf is winst maken...want anders worden er ook mensen ontslagen die brood verdienen met dat werk.....en daardoor hun gezin niet meer kunnen onderhouden (in principe dan he) zo bekijk je het van een andere kant...zou het dan nog zo gek zijn dat ze hardcore op een laag pitje hebben gezet destijds....
uiteindelijk gaat t allemaal om t geld...
uiteindelijk gaat t allemaal om t geld...
UndergroundNerd>> VAL DOOD! Je hebt altijd je manse praatje, en je gelul zit me nou TOT HIER! Flikker alsjeblieft op naar je underground vriendjes op MSN, en ga daar je manse praatje verkondigen. En geen hardcorefeesten meer van ID&T?? Wat de f*ck heb je dan te zoeken op Defqon???
ik dood vallen?? me oma is pas overleden, dinsdag om precies te zijn, dus die opmerking bevalt me nu al helemaal niet. dan mij ook nog persoonlijk aanvallen. je kan te ver gaan. en je bent NU te ver gegaan, het boeit me geen fuck wat ik jou doe, dit is nog niks, het kan veel erger.
maar haico, reken er maar op he dat ik je zeker terug pak. jij mij aanvallen, ik pak je wel terug!! had gewoon ff nagedacht voordat je wist waar je aan begonnen was, had ff nagedacht wie ik ben en waar ik weg kom. ik zeg niks over jou, ik val jou nie lastig en ik laat jou in jou waarde..
maar jij moet mij zonodig aanvallen en dan vooral die opmerking val dood, die trekt mij erg aan en die valt me nu erg verkeerd...........
Dit schreef onze Speedy dus... BOEIEND! Ten eerste, hoe moet ik weten dat z'n oma dood is? En ten tweede, pleur op! Wil je me pakken?? Kom me maar halen, ik ben niet bang voor je nerd...
Hij leeft in z'n internerd wereldje, waar ie maar aan het schelden is op alles en iedereen, nou krijgt ie een keer de volle laag terug. Ik heb het helemaal gehad met dat irritante gelul van hem! Meneer met z'n pasjes trekken?? PLEUR OP! Je beweegt 2 seconden spastisch, en gaat dan weer "cool" met je armpjes over mekaar staan. Meneer ik heb vrienden?? Mensen uit Enschede/Glanerbrug maken je belachelijk! Ik ken genoeg mensen uit Enschede, en die vinden je gewoon een zielig mannetje!
Hij laat me zogenaamd in me waarde? Hij heeft alleen maar commentaar op elk feest wat georganiseerd gaat worden, ik heb het helemaal gehad met dat show-gezeik van hem. Laat hem maar eens met meneer Irfan in discussie gaan, dan word ie er vierkant uitgeluld. Maar nogmaals, hij kan wel denken dat ie me kan bedreigen, no problem, ik kom hem wel een keer tegen...
Hij laat me zogenaamd in me waarde? Hij heeft alleen maar commentaar op elk feest wat georganiseerd gaat worden, ik heb het helemaal gehad met dat show-gezeik van hem. Laat hem maar eens met meneer Irfan in discussie gaan, dan word ie er vierkant uitgeluld. Maar nogmaals, hij kan wel denken dat ie me kan bedreigen, no problem, ik kom hem wel een keer tegen...
Whahahaha Undergroundje de noeste die hard gabber.
Ga toch fietsen man afgekeurde boer. Gewoon weer een keer met 20.000 man keihard hakken. Maar goed. als ik jouw zo hoor zou ik maar nooit zelf een bedrijf beginnen want dan ben je binnen no-time failliet.
Een ding weet ik wel. Mijn dag is weer helemaal goed en heb er al zin AN!
R.I.P. Pim Fortuyn
Ga toch fietsen man afgekeurde boer. Gewoon weer een keer met 20.000 man keihard hakken. Maar goed. als ik jouw zo hoor zou ik maar nooit zelf een bedrijf beginnen want dan ben je binnen no-time failliet.
Een ding weet ik wel. Mijn dag is weer helemaal goed en heb er al zin AN!
R.I.P. Pim Fortuyn
ok ik beken ik ben een meeloper
in 99 ben ik gestopt met de gabberfeesten nadat ik de vele voetbalrellen nazi figuren en slechte hardcore zat was geworden daarna nooit meer wat aan hardcore gedaan op wat oldstyle feestjes na.
toen kwam het bericht dat thunderdome 10 jaar bestond feest was in rap tempo uitverkocht en ikke balen omdat het toch begon te kriebelen.
uiteindelijk is het mij gelukt om een gratis kaartje te bemachtigen en ben vol verwachting naar de rai gegaan.
daar bleken veel mensen te zijn die net als ik waren en veel "goede" hardcore fans van nu gelukkig weinig mensen zoals underground huppelepup wat een goede zeg maar geweldige sfeer met zich mee bracht.
een wereld ging voor mij open de gabber was weer gezond verklaard en wacht met spannig af op de volgende thunderdome voor het jaarlijkse herdenking van mijn jeugd waar de gabber een hoofdrol in speelde
in 99 ben ik gestopt met de gabberfeesten nadat ik de vele voetbalrellen nazi figuren en slechte hardcore zat was geworden daarna nooit meer wat aan hardcore gedaan op wat oldstyle feestjes na.
toen kwam het bericht dat thunderdome 10 jaar bestond feest was in rap tempo uitverkocht en ikke balen omdat het toch begon te kriebelen.
uiteindelijk is het mij gelukt om een gratis kaartje te bemachtigen en ben vol verwachting naar de rai gegaan.
daar bleken veel mensen te zijn die net als ik waren en veel "goede" hardcore fans van nu gelukkig weinig mensen zoals underground huppelepup wat een goede zeg maar geweldige sfeer met zich mee bracht.
een wereld ging voor mij open de gabber was weer gezond verklaard en wacht met spannig af op de volgende thunderdome voor het jaarlijkse herdenking van mijn jeugd waar de gabber een hoofdrol in speelde
ach we zien wel waar het is als het rai is ben ik zeker aanwezig, hmh weet ik niet zo zeker nog.
ze zeiden vorig jaar al meerdere malen dat Rai echt een uitzondering was, maar wellicht was dat om de verrasing dit jaar groter te maken
heej het was een goed feest en iedereen was tevreden denk ik dus wellicht dat de overheden het wel oke vonden om er nog één te gevn ...you never know!
maar vooralsnog ga ik er niet vanuit , dan kan het alleen maar meevallen
ze zeiden vorig jaar al meerdere malen dat Rai echt een uitzondering was, maar wellicht was dat om de verrasing dit jaar groter te maken
heej het was een goed feest en iedereen was tevreden denk ik dus wellicht dat de overheden het wel oke vonden om er nog één te gevn ...you never know!
maar vooralsnog ga ik er niet vanuit , dan kan het alleen maar meevallen
en uurtje eerder 
shockers en IC zijn ook van 9 tot 7 dus
shockers en IC zijn ook van 9 tot 7 dus
Ja ik von het ook een lekker sfeertje in de rai 
Enne als er weer een thunderdome komt benk zowiezo aanwezig natuurlijk
Enne als er weer een thunderdome komt benk zowiezo aanwezig natuurlijk
Ben er ook wel weer bij Thunderdome a Decade was super dus.
lady nightshade <-> 24 mei nuclear bass 7 mei 2003 10:17
vond het vorig jaar maar een beetje grimmige sfeer door al die duitsers en italianen, gewoon anders dan anders beetje teveel agressie in me ogen naar elkaar toe, hoop dat dat dit jaar minder is
vond het vorig jaar maar een beetje grimmige sfeer door al die duitsers en italianen, gewoon anders dan anders beetje teveel agressie in me ogen naar elkaar toe, hoop dat dat dit jaar minder is
De sfeer was juist supervet en iedereen die ik ken die er was vond dat. Heb echt totaaaal niemand gesproken die de sfeer ook maar enigsinds agressief vond. En ook online hier nooit iets van terug gelezen. Vraag me dan toch af hoe het komt dat jij het zo anders hebt ervaren dan iedereen.