Partyflock
 
Profiel · 848833

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 12 november 2011: Pussy lounge, 013, Tilburg

Statistieken

geen·pagina bekeken
8Partyflockvrienden
10·evenementen bezocht
4·oude interessante evenementen
6×geciteerd
139·opmerkingen
3·waarderingen
616·privéberichten verzonden
807·privéberichten ontvangen
Waarschuw beheerder
Ze zeggen perfectie zit zonder fouten.
Schat, ik bén het perfecte.
& geloof me ik maak fouten..
ik leerde van myn moeder dat je moest leren van je fouten..
dus ik neem die fouten niets kwalijk.
ik bekijk ze gewoon van de kant dat 't wijze lessen voor me zyn.
Hoe laag mensen mij ook proberen te krijgen,
ik blyf mezelf vertellen dat ik pérfect ben!
dat moet ook al wel kloppen,
want als ik niet perfect was..
zouden 'r niet zoveel mensen zyn die me leven interessant vinden.
die verhalen over my weten die ik zelf niet eens ken van mezelf.
maar zolang myn familie/friends my blijven stimuleren,
blijf ik aan de top met de gedachte dat ik pérfect ben!
Dat jy mij een kapsones wijf vindt.
boeit me geen ene moerrrrrrrr.
zolang myn mama my behandelt als een prinsesje
& mijn familie my het gevoel geven dat ik een koningin ben
& dat myn vrienden en familie myn koninkrijk zijn..
weét ik van mezelf dat ik het gemaakt heb in myn leven.
en voor nog écht wel een tijdje aan de top zal blijven.
mocht het ooit mis gaan?
en ik neerval op de bodem.
onthoud dan myn mama leerde me;
'na vallen komt opstaan & na regen komt zonneschijn! '
Conclusie?: My krijg je niet beneden!
mocht jy ooit denken aan de top te staan?
schatje, ik haal de grond onder je voeten vandaan!


------------------------------------------------------------------------------------------------

R.I.P Opa:'(
11-01-1934/25-10-2008

Niemand die heeft kunnen voorkomen,
Dat je zo plotseling en onverwachts van ons heen bent gegaan.

Eindelijk, na al die jaren onvoorwaardelijke trouw,
Die voorbije 16 jaren die je hebt gewacht,
Enkel en alleen bestemd voor jou enige vrouw.

De reis die je maakt, eentje van het hogere soort met slechts één enkel doel.
Je vrouw in je armen sluiten, voor dat ene warme gevoel.

Wat wij willen is dat je nu gelukkig bent,
Dat je jou verdiende rust uiteindelijk hebt gevonden.

Laat nu jou droom maar uitkomen.
Wees niet bang, jou nacht van de vrede is gekomen,

We zullen je allen heel erg missen.
Dag opa.
Van ons allen een dikke kus, dat heb je verdient.



------------------------------------------------------------------------------------------------



Ik heb geleerd dat alles gebeurd om een rede,
dat je moet leren uit de foute van je verleden
Ik heb gezien dat niet iedereen te vertrouwen is
zelfs je gevoel heeft het soms mis
Ik weet nu dat je soms iemand moet laten gaan,
terwijl die gene altijd in je hart zal blijven bestaan
Ik besef nu dat je moet doen wat je hart zegt
en niet moet vechten voor iemand die niet voor jou vecht
Ik heb geleerd dat je niet meer moet houden
van iemand die het niet waard is
Ik heb mezelf voorgenomen om nooit op te geven
altijd me dromen moet nastreve
Ik heb gemerkt dat je hard moet zijn
Gevoelig zijn geeft alleen maar pijn!!!!