Partyflock
 
Profiel · 543929
Profielafbeelding · [NL]..DeKleinePierenWaaister;)..[NL]
Haten=verlaten
NaamAnGeLiQuE Of AnS
WoonplaatsHardinxveld-Giessendam (Zuid-Holland)
LandNederland 🇳🇱
Beroepsuper lieve moeder zijn voor men dochtertje en voor mijn zoontje
Geboortedatum
Leeftijd34
Geslachtvrouw
Geaardheidbi
Relatienee
Favoriete genresacidtekno, early frenchcore, early hardcore, early hardstyle, early rave, freestyle, french tek, frenchcore, happy hardcore, hardbass, hardcore, hardstyle, industrial hardcore, oldschool, raw hardstyle, reggada, reggae, reggaeton, rock & roll, speedcore, tekno, terror
caribbean, hard techno, hardcore, hardstyle, latin, rock
Lid sinds27 februari 2007 17:58
Statusactief
Laatst hier16 mei 2026
Laatste aanpassingdinsdag 2 september 2025 om 15:28
Waarschuw beheerder
1....
Ik ben zo ontzettend verliefd
als je van iemand houdt
en elkaar vertrouwt
is het toch zo mooi, niks anders om aan te denken om elkaar liefde te schenken
dat komt het eerste bij jou op
niets kan er meer veranderen
mooi zo het samen te zijn, elkaar te vertrouwen samen een huisje bouwen

met zo iemand als jij nooit meer alleen..
alleen maar samen zijn
ik kan mij alleen zijn niet meer voorstellen zonder hem mijn geliefde
verliefde geliefde
wat kan er mooier zijn dan dat?
alleen voor jou schat.............
2...

Ik blijf van je houden
Dingen die gebeuren die hebben soms nare geuren
Dingen die gebeuren hebben meestal een zwarte keur
Dingen die gezegd worden zijn meestal niet te geloven


Maar mijn liefde voor jou zal nooit doven
Want jij bent er altijd voor mij.
Als jij lacht word ik weer blij
Jij bent mijn ster die in de hemel staart
Als ik naar de hemel kijk zie ik jou in het midden
Soms ben ik aan 't bidden
Bidden naar de hoop dat je bij mij terug komt


3...
ik mis jou
Lieve schat,

ik mis jou
je hand die over mijn wang gaat
je lippen die de mijne raken
je adem die ik voel
je ogen die mij aankijken
de lieve woordjes die je zegt
ik wil jou terug


4...
klein hart?Men hart is veel te klein
Het zit vol met emoties en pijn
Het zit ook nog eens vol scheuren
Zal wel bij iedereen gebeuren
Of er nog plaats voor liefde is weet ik niet
Het zit nog veel te vol met verdriet
Eigenlijk is het wel ironisch
Het is de liefde die daar verantwoordelijk voor is
Ik zou men hart eens moeten legen
Maar wat houd er mij tegen?
Is het mijn drang naar zelfbehoud?
Of


5...
Ik vind je lief
je bent speciaal
mijn hartedief
jij bent het helemaal


6...
Je weet wat ik voor je voel
Maar ik zelf weet niet precies wat ik bedoel
Ik voel het branden in mijn hart
Liefde, maar ook van pijn…
Ik weet niet of jij wel bij me wil zijn
Misschien wel… maar je zegt het niet
Misschien niet en dat snap ik niet
Ik wil jou hier bij mij
Jou voor altijd aan m’n zij…
Met jou wil ik verder gaan
Met jou durf ik de wereld aan
Maar in m’n eentje gaat dat niet

Jij hoeft niet meer bang te zijn
Ik leg m'n armen om je heen
Ik blijf heel de nacht bij jou
nee ik laat je nooit alleen
En als ik je glimlach zie
dan weet ik dat jij het bent
Op jou heb ik al zolang gewacht


7...
Ik zal er altijd voor je zijn,
het maakt niet uit wanneer.
Dag en nacht en elk uur,
ik ben er, telkens weer.
Ik zal er altijd voor je zijn,
het maakt me niet uit waar.
Al ben je ver weg of dichtbij,
we zijn er voor elkaar.
Ik zal er altijd voor je zijn,
hoe moeilijk 't soms ook is.
Ik zal je steunen, waar je gaat,
hoe erg ik je ook mis.
Ik zal er altijd voor je zijn,
bij alles wat je doet.
Al maak je fouten of iets stuk,
het delen doet soms .
Ik zal er altijd voor je zijn,
bij woede of berouw.
Bij mij kun jij altijd terecht
zoveel geef ik om jou.
Ik zal er altijd voor je zijn,
ook bij verdriet of spijt.
Ik zal er altijd voor je zijn.
voor eeuwig, en altijd!

8...
vriendinnenVriendinnen zijn er om op elkaar de leunen,
En als je het moeilijk hebt elkaar te steunen,
Vriendinnen mogen je elk moment bellen,
Om elkaar alles te kunnen vertellen,

Vriendinnen houden van elkaar,
Zelfs al is de tijd zwaar,
Want dan verlang je juist naar de vriendschap,
Liefde geven is geen bijzondere eigenschap,

Je moet elkaar kunnen vertrouwen,
En zonder te vragen op elkaar kunnen bouwen,
Als vriendinnen moet je elkaar alles kunnen vertellen,
En niks aan andere doorvertellen,

Elkaar helpen wanneer de een het moeilijk heeft,
En dat je elkaar warmte en liefde geeft,
Wanneer de gene verdriet heeft elkaar troost,
En elkaar niet verwaarloost,

9...
een vriendin.een vriendin met wie je alles bespreekt
een die luistert en de band niet verbreekt
niet alleen om mee te lachen en te huilen
maar waar je in rottige tijden ook mag schuilen
ik ben blij dat ik zo'n vriendin ken
die me in deze tijden steunt en neemt zoals ik ben
van die vriendinnen zijn er niet veel
maar ik ben blij dat ik zo'n vriendschap deel

10...
Ik ben misschien niet het meisje
dat je graag ziet.
Ben zeker geen model.
Ben geen meisje waar iedereen
positief over is.
Ben geen meisje die alles doet
wat er van haar verwacht word.
Ben niet het meisje dat geweldig
word genoemd bij elke boy.
Ben het meisje dat af en toe een
grote bek geeft.
Het meisje dat veel fouten heeft
gemaakt.
Het meisje die niet altijd zo
lief doet.
Maar wel het meisje dat er zelf
is,en dat ook blijft.
Dingen meegemaakt in het verleden,
maar dat was toen en ik ben naar
de toekomst aan het leven.
Ben niet altijd het meisje dat
word gerespecteerd.
Maar het boeit me niet wat mensen
van me vinden.
Maar als je zo nodig over me wil
praten!
Doe het dan recht in mijn gezicht,
en niet achter men rug om!