
HET WITTE EILAND
OOSTFLAKKEE - Het bezoek dat de PvdA fractieleden van Provinciale Staten vorige week aan Oostflakkee brachten, heeft in ieder geval een concreet resultaat opgeleverd. Statenlid Irene van Kooten was dermate onder de indruk van de presentatie over de noodzaak van alcohol- en drugspreventie op Goeree Overflakkee, dat zij zich sterk wil maken voor een startsubsidie via de provincie.
SPEEDGEBRUIK __________/ /
Vincent de Knegt, preventiemedewerker van het Boumanhuis, maakte het gezelschap deelgenoot van zijn zorgen over het grote alcohol- en drugsgebruik op Goeree Overflakkee. "Het speedgebruik is hier al jaren een groot probleem. Dat is een zorgelijke situatie, want aan speedgebruik kleven veel meer risico's. Het middel werkt snel verslavend en ook de lichamelijke gevolgen zijn snel merkbaar," aldus De Knegt. Naar zijn mening werkt met name de eilandelijke cultuur er aan mee, dat dit probleem niet wordt onderkend. Men wil hier de vuile was niet buiten hangen, waardoor het probleem lang onzichtbaar is gebleven, zo concludeerde hij. Ook denken de mensen vaak dat zoiets hier op het eiland niet voorkomt. "In de dorpskernen bestaan vaste jongerengroepen met een eigen discipline. Wil iemand daar uit, dan wordt er soms dwang uitgeoefend om hem bij de club te houden. Daar gaat zelfs zo ver dat een heel gezin kan worden geterroriseerd," signaleert De Knegt een van de bestaande problemen.
EEN GROTE GLIMLACH
Ha Ha Ha, Hi Hi Hi.. Een politieman met een buis in zijn neus. Dat moet wel, hij heeft geen keus. Hij geeft zichzelf geen keus. Want een politieman is nou eenmaal een kneus. Zeker op dit Eiland zijn ze zo dom. We lachen ze uit, Daar gaat het om. De politie narren ons, dat merken we wel. Maar wij zijn veels te snel. Ze denken alles maar te kunnen achterhalen, Maar met dat Kutloontje kunnen ze toch niks Betalen. Voor de Jongeren zit er maar 1 ding op, REBELLEN... Er is nou eenmaal geen kanker te doen in deze Fucking Dorpen. In je eigen Dorpen Weggestuurd worden, nergens naartoe kunnen, geen eigen plek krijgen omdat al het geld naar de kerk toe gaat. Tis geen Fantasie, tis de Waarheid. Het enige hoe je het Drugsgebruik kunt verminderen is de Jeugd iets voor hun eigen geven.... Zolang Mensen te Naiief zijn om naar de Jongeren te luisteren zullen er altijd Horzels en Kadavers zijn die lekker in het weekend Rondhorzelen over het Eiland.....BUUTEGEWEUN... Geen ons dan niks, dan kan ik lekker blijven Horzelen Ha Ha Ha Ha...
Zit de politie met 80 recherche de Drugs proberen in te dammen.... Het gaat ze toch NIET lukken..... En toen werd het gewoon een Spelletje. Zolang de gemeente, politie aan dit spelletje meedoen, heb ik in ieder geval de grootste lol....
PAK ONS DAN!!! HAHAHA
LEKKER GEZEGD
Lekker gezegd Speedy Gonz en ORG Ik weet precies hoe ze over ons denken HOUSE MUSIC MAAKT JONGEREN KAPOT TOCH?????? Bevooroordeelde gereformeerde eilandbewoners Wij hebben drugs als verslaving jullie de kerk......
voor de mensen die me haten lees dit dan goed
Stik, sterf, verrot, verteer,
Lazer op en donder neer,
Val in mootjes,
Voor mijn pootjes,
Val dood,
van mij part in de goot,
Krijg de tyfus,
krijg de tering,
Neem de taxi naar de hel,
Het allerslechtste en vaarwel!
DE KANKER VOOR JULLIE ALLEMAAL!!!!!!!!!!
• † • TERROR UBER ALLES • † •
TERROR is. TERROR leeft. TERROR gebeurt. TERROR beweegt. TERROR neemt. TERROR geeft. TERROR weet. TERROR spreekt. TERROR doet. TERROR laat. TERROR komt. TERROR gaat. TERROR uniek. TERROR muziek. TERROR van vlees en bloed. TERROR waagt. TERROR wint. TERROR breekt baan. TERROR bonkt. TERROR staat. TERROR valt. TERROR is overal. TERROR ontroert. TERROR verwarmt. TERROR grijpt bij de keel. TERROR knettert. Knalt. TERROR ontketent. TERROR heerst. TERROR heelt. TERROR zuivert, lichaam en geest. TERROR swingt. TERROR vecht. TERROR is waar. TERROR is echt. TERROR geen loze kreet. TERROR geen leeg gebaar. TERROR werkt. TERROR versterkt. TERROR ontwapent. TERROR toont. TERROR laaft. TERROR loont. TERROR is water. TERROR is brood. TERROR lacht. TERROR huilt. TERROR in. TERROR uit. TERROR legt bloot. TERROR daagt uit. TERROR kookt. TERROR bruist. TERROR troost. TERROR bijt. TERROR bloedt. TERROR heeft schijt. TERROR is zwart. TERROR is wit. TERROR is rood. TERROR is niet grijs. TERROR vloekt. TERROR moet. TERROR verbroedert. TERROR zoekt. TERROR vindt. TERROR wijst. TERROR schokt. TERROR eist. TERROR hoog. TERROR laag. TERROR voor. TERROR na. TERROR rookt. TERROR jaagt. TERROR is eigen baas. TERROR vereent. TERROR verzoent. TERROR begeestert. TERROR woedt. TERROR bevrijdt. TERROR bewijst. TERROR begrijpt. TERROR vervoert. TERROR spreidt. TERROR sluit. TERROR bezielt. TERROR verrijkt. TERROR geeft hoop. TERROR verblijdt. TERROR schittert. TERROR glanst. TERROR flitst. TERROR danst. TERROR verhit. TERROR zweept op. TERROR bemint. TERROR verleidt. TERROR roept. TERROR voelt. TERROR groeit. TERROR bloeit. TERROR blaakt. TERROR blijkt. TERROR betovert. TERROR geilt. TERROR ademt. TERROR zweet. TERROR fluis-tert. TERROR schreeuwt. TERROR ontmaskert. TERROR snijdt. TERROR glijdt. TERROR sluipt. TERROR slijpt. TERROR spuit. TERROR klinkt. TERROR dwingt. TERROR lonkt. TERROR blinkt. TERROR vraagt. TERROR raakt. TERROR verlost. TERROR verbaast. TERROR viert feest. TERROR verklaart. TERROR is bitter. TERROR is zoet. TERROR is hot. TERROR is cool. TERROR ijlt. TERROR vooruit. TERROR voorbij. TERROR ver weg. TERROR dichtbij. TERROR paraat. TERROR bereid. TERROR op weg. TERROR Is ALTIJD
I'm tellin' you, this kid is Wicked Dumb. Incorporate the message; you're beyond,
and that's for thinkin'
you can take me down?
Lyric for lyric,
your fat ass would have more of a chance in a straight-off fight.
Yo, you fuckin' wanna be called a gangster?
You disgust me. But the truth is,
you're as bitch as all people.
You ain't a killer, understand that?
Pull back to gimmick -
Paint your face if it makes you feel wicked,
but the bottom line is this:
You're a bitch and I can break your pride ánd bones in a minute.
Dissin' you wasn't even worth production,
in either physical or verbal pullback I beat you like percussion.
You're a fat-whacked motherfucker.
End of discussion!
HOE HERKEN JE DAT JE HARD GAAT ?
-Je alles en iedereen begint te knuffelen.-Je alle wereld problemen in 3 minuten oplost.-Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.-Als je je gezicht niet meer voelt.-Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in de jukebox moet duwenen hij dan zegt dat er alleen een boom staat.-Dat je zelfs uit je dak kan gaan op Abba.-Je kaak een eigen leven begint te leiden.
-Je pupillen zo groot zijn dat mensen zeggen dat je mooie bruine ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.-Je je gsm zoekt terwijl je hem al in je hand hebt.-Je een 'wereldse' sms gestuurd heb terwijl het later alleen maar gebrabbel lijkt te zijn.-Je je volgende pil of wat ook al in de aanslag hebt.-Iemand aan de andere kant van de zaal ziet uitrusten met z`n armen boven zijn hoofd, en jij al 10 minuten lang dacht dat ie een coole hoed op heeft.-Je 60 km per uur op de snelweg rijdt.-Je iedereen zijn naam denkt te kennen op een groot feest.-Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt,terwijl je in werkelijkheid je hele bek kapot hebt gekauwd.-Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag erna vind je wit poeder in je schoenen.-Je naar een disney poster staart en zweert dat het een vrienden foto is.-De persoon achter je gaat bellen omdat je hem kwijt bent.-Dat je 2 uur hebt staan wachten op een dj die je graag wou horen en als ie draait,na 5 minuten weg gaan.-Als je er meer dan een half uur over doet om een sms te versturen.-Je elke 5 minuten kijkt of je niets bent verloren.-Je na een houseparty uren met je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent.-Je een heel pakje peuken er in een uur door heen gerookt heb.
-Je een drankje wil halen, en als je bij de bar staat er geen idee van hebt wat je er eigenlijk zoekt??
DE MEESTE HEBBEN ALTIJD WEL WAT TE ZEIKEN OVER L0NSD@LE 0F WAT
DAN 0OK MET ONS TE MAKEN HEEFT.. JE KRIJGT AAN JE K0P DAT JE RACIST BENT.. N0U, VO0RDAT JE GAAT O0RDELEN, LEES DAN EERST DIT STUKJE TEKST MAAR FF EN DENK
DAAR MAAR G0ED 0VERNA Z0UK ZEGGUH !
NEEJ, wij w0rden do0r JULLIE (buitenlanders) gediscrimineerd! JULLIE k0men hier w0nen, JULLIE willen jullie eigen sch0len hebben, jullie willen m0skeeen enz enz enz ! Jullie m0eten maar alles z0 hebben, z0als jullie willen !
Als ik hier met de Nederlandse vlag lo0p ben ik in jullie 0gen discriminerend bezig terwijl ik hier wel in m'n eigen land loop ! Jullie hebben het al z0 ver gekregen, do0r dat AANSTELLEN van jullie, dat we zelfs met het merk L0nsd@le (b0ksmerk) met een ro0d wit blauwe kraag niet meer op een party binnenk0men terwijl dit GVD 0ns land is ! En uiteindelijk durven jullie n0g rechtuit te zeggen dat WIJ respect vo0r jullie moeten hebben.? haha FORGET IT ! niet 0p deze manier ! Ff vo0r alle duidelijkheid JULLIE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, EN WIJ ZIJN EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND EN HIER HANGT EEN VLAG MET DE KLEUREN RO0D WIT BLAUW EN GEEN ENKELE ANDERE KLEUR ! Als je hier k0mt w0nen, moeten jullie 0nze cultuur o0k respecteren ! Ik ben no0it racist geweest maar kan het wel w0rden en de aanhang w0rd alleen maar groter.! Als jullie n0rmaal tegen 0ns hadden gedaan hadden wij o0k normaal terug gedaan, maar ja gaat moeilijk als wij altijd gediscrimineerd w0rden 0p straat do0r jullie en het zal o0k fucking m0eilijk w0rden 0m dat weer allemaal recht te zetten dat wij jullie n0g gaan respecteren. maar dat komt denk ik NEVER NO0IT MEER ! Jullie vragen je no0it eens af waarom wij z0 zijn geworden.? Tr0uwens waar slaat dat 0p wij m0gen niet met 0nze EIGEN NEDERLANDSE VLAG L0PEN. Nee dan ben je een discriminerend perso0n vo0r buitenlanders. HALL0 IK ZIT WEL FF IN ME EIGEN LAND HIERO ! Als buitenlanders met hun vlaggetje l0pen enz0 in hun EIGEN land whahahaha is dat o0k discriminerend 0fz0? En n0g iets als : L0nsd@le, Fred Perry, Ben Sherman, Pitbull en Ho0ligan in hun 0gen racistisch is.. wat moet FUBU en die KARL KANI SHIT dan wel niet zijn voor 0ns ?