Eerlijk van Naatje gejat:
.....maar echt te vet:
Ik en een stel schuumkes in de matriXX (ik met twee heerlijke goudgele rakkers!)
Project Hardcore.be
Ik en Ivo:
Deel van de groep:
Schuumkes:
Tsja:
Dagje op pad in Kroatie:
Ons jacht:
Ik met een lekker biertje in Kroatie 2005:
Het winnende volleybalteam:
Ik, TT en Paul, je ziet zo al dat het een ratje is....
Mijn lieve katjes: Rannie en Sjarrel:
"Debieltjes on tour" : Praag 08-12/11-12 2005
Je zou denken dat Frank (groen shirt) pillen op had, maar dat was volgens mij niet zo.....
Debieltjes die gaan stappen:
Paul doet z'n ding:
Wouter wilde op de foto:
Tatoo-Paul bij een of andere tatoo-billy:
Wouter en Peter zijn weer vriendjes:
Paul na twee halve liters:
Paul die in de trein probeert een oudere dame te versieren:
FF een biertje pakken:
Ivo, Paul en ik:
OOoooooHHHhhhhh:
Die vrouwen wilden graag voor ons uit de kleren:
Wouter wilde weer op de foto:
wel leuk hoor junkske.....
Paul voordat ie vies werd:
Paul werd vies:
Paul, Bas en Wouter met op de achtergrond ons hotel:
Tsjjaaa...
Net een ansichtkaart:
Frank en Wouter gaven een "private show".....
Wouter met zijn o zo mooie flesje.....
Frankie en ik:
Tmf Hakkuhhhhhh
Frank deed de Klompendans, maar dan zonder klompen:
Frank Baars en Aytac kwamen ook nog ff langs:
Paul die de weg wist:
Twee maten:
Ik en Bas op Center Parcs: TMF Hakkuuhh!!!
Peter en ik mountainbikevakantie Oostenrijk 2004
Tom liet zich even van zijn beste kant zien:
....en Renier!!!
een van mijn bro's, Paul:
....en de andere: Wouter met een gekke Peter erbij.
![Bron: http://www.mijnalbum.nl/Foto=WFZ3J68C [img width=500 height=375 cacheid=0013a20a001b57b9e27be3b51e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=WFZ3J68C[/img]](/images/cache/0013a20a001b57b9e27be3b51e00024bdf)