Partyflock
 
Profiel · 150495
Profielafbeelding · Gassen met die zooi!!!
met Ivo zomerfeesten.....was goed heet lol
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
NaamDavid
WoonplaatsNijmegen (Gelderland)
LandNederland 🇳🇱
Geboortedatum
Leeftijd45
Geslachtman
Geaardheidhetero
Relatieja
Favoriete genresdarkcore, hardcore, hardstyle, industrial hardcore
hardcore, hardstyle
Lid sinds6 december 2004 20:43
Statusinactief
Laatst hier6 april 2011 13:01
Laatste aanpassingmaandag 19 april 2010 om 16:10

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 21 mei 2011: Ravezone, Matrixx, Nijmegen

Statistieken

75451·pagina's bekeken
6·foto's
23Partyflockvrienden
10·favorieten
215·evenementen bezocht
10·oude interessante evenementen
91·winactie deelnemingen
3·flocks
1230×geciteerd
665·opmerkingen
25·waarderingen
31·forumonderwerpen
2465·forumberichten (onderwerpenlijst)
14·flockonderwerpen
354·flockberichten (onderwerpenlijst)
1×positieve karma
1·positieveling
1588·privéberichten verzonden
1416·privéberichten ontvangen
Waarschuw beheerder
Eerlijk van Naatje gejat:

.....maar echt te vet:

[img width=1024 height=67 cacheid=0015f5ad000528a2442316d11e00024bdf]http://www.noviomagus.nl/Vrij/Panorama/PanoJac2.jpg[/img]


Ik en een stel schuumkes in de matriXX (ik met twee heerlijke goudgele rakkers!);P

[img]http://www.bikini2990.net/photos/2006/04-21_1/images/6553_flex.jpg[/img]

Project Hardcore.be

Ik en Ivo:

[img width=678 height=452 cacheid=00162aa5001b53466237dcd01e00024bdf]https://photo.partyflock.nl/images/55834/main/239417.jpg[/img]

Deel van de groep:

[img width=200 height=200 cacheid=00099051001b5347269e904c1e00024bdf]http://img132.imageshack.us/img132/9013/pjh2df.jpg[/img]

[img]http://www.rage-online.be/pictures/200604081/Afbeelding%20136.jpg[/img]

Schuumkes:

[img]http://www.rage-online.be/pictures/200604081/Afbeelding%20133.jpg[/img]

Tsja:

[img width=374 height=53 cacheid=000060e3001b539bc21fd3701e00024bdf]http://www.smsbericht.com/images_/Scannen0005.jpg[/img]

Dagje op pad in Kroatie:

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a001b570e0b50f64a1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TZMMSONL[/img]

Ons jacht:

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a001b57116ae619571e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=7BOYNPXX[/img]

Ik met een lekker biertje in Kroatie 2005:

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a001b571679fe9fe01e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MPXRUQUK[/img]

Het winnende volleybalteam:

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a001b572c8929a6351e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=PNLXICPP[/img]

Ik, TT en Paul, je ziet zo al dat het een ratje is....

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a0001091b163b564b1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=KCMJQ8EF[/img]

Mijn lieve katjes: Rannie en Sjarrel:

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a001b57320d82bbee1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=4ZUUKHOF[/img]

"Debieltjes on tour" : Praag 08-12/11-12 2005

Je zou denken dat Frank (groen shirt) pillen op had, maar dat was volgens mij niet zo.....

[img width=500 height=377 cacheid=0009917e001b5734af8be6ec1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=WKAUMX46[/img]

Debieltjes die gaan stappen:

[img width=500 height=377 cacheid=00099180001b573519fbb3a61e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YUGVNBDO[/img]

[img width=500 height=377 cacheid=00099181001b5737b6d8ea3f1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=6EV4GGB4[/img]

Paul doet z'n ding:

[img width=500 height=377 cacheid=00099183001b5738b15a03241e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=OJO8ZXAQ[/img]

Wouter wilde op de foto:

[img width=362 height=480 cacheid=00099185001b573abcd691991e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=CBFPZCNT[/img]

Tatoo-Paul bij een of andere tatoo-billy:

[img width=500 height=377 cacheid=00099189001b5740b64a582f1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=WTJFVMTS[/img]

Wouter en Peter zijn weer vriendjes:

[img width=362 height=480 cacheid=0009918b001b5744c975327c1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=QJPXPQU8[/img]

Paul na twee halve liters:

[img width=500 height=377 cacheid=0009918d001b574630d5d8261e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZD8U38F6[/img]

Paul die in de trein probeert een oudere dame te versieren:

[img width=500 height=377 cacheid=0009918f001b5749642cdb621e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ALN3N3OE[/img]

FF een biertje pakken:

[img width=500 height=377 cacheid=00099190001b574b87e8b02a1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=OXKEF7XV[/img]

Ivo, Paul en ik:

[img width=500 height=377 cacheid=00099191001b5752961a44aa1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=IHOYXEYS[/img]

OOoooooHHHhhhhh:

[img width=500 height=377 cacheid=00099192001b5753fdad76141e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HXHDXNBY[/img]


Die vrouwen wilden graag voor ons uit de kleren:

[img width=500 height=377 cacheid=00099196001b575a4c79f17c1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZW68VUV7[/img]

Wouter wilde weer op de foto:

[img width=500 height=377 cacheid=00099197001b575bf32caf461e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=6FXVJQIR[/img]

wel leuk hoor junkske.....

Paul voordat ie vies werd:

[img width=500 height=375 cacheid=00099198001b575c9e746d0d1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=JQUB7VZX[/img]

Paul werd vies:

[img width=500 height=375 cacheid=00099199001b5760796566871e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=FN8OQLHL[/img]

Paul, Bas en Wouter met op de achtergrond ons hotel:

[img width=500 height=375 cacheid=0009919c001b57644bc4381e1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=CFLXZCWX[/img]

Tsjjaaa...

[img width=500 height=375 cacheid=0009919e001b57681bb9dffe1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HPNRAWDJ[/img]

Net een ansichtkaart:

[img width=500 height=375 cacheid=000991a2001b576a91e88b511e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HYLGPG8U[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=000991a5001b577a9bae97ac1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=U7EFKLQM[/img]

Frank en Wouter gaven een "private show".....

[img width=500 height=375 cacheid=000991a6001b5786da5322ce1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=R4FL76EG[/img]

Wouter met zijn o zo mooie flesje.....

[img width=500 height=375 cacheid=000991a7001b578a5f8ef3451e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MRYMI6WQ[/img]

Frankie en ik:

[img width=500 height=375 cacheid=000991aa001b578b055dd8ff1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=VDXGJW37[/img]

Tmf Hakkuhhhhhh

[img width=500 height=375 cacheid=000991ab001b578ea8f32b741e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=VADAMUN7[/img]

Frank deed de Klompendans, maar dan zonder klompen:

[img width=500 height=375 cacheid=000991ac001b5790dc7fcaec1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=QTKPQOW6[/img]

Frank Baars en Aytac kwamen ook nog ff langs:

[img width=500 height=375 cacheid=000991b0001b5794d294ff071e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=APKJMC3D[/img]

Paul die de weg wist:

[img width=500 height=375 cacheid=000991b3001b579b0a3533cf1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=FSJOKEMA[/img]

Twee maten:






















[img width=500 height=360 cacheid=0002e307001b57a01dcc77fe1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=FQBRFOPW[/img]

Ik en Bas op Center Parcs: TMF Hakkuuhh!!!

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a001b57a4c7e9d2061e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=AT6ECDFY[/img]

Peter en ik mountainbikevakantie Oostenrijk 2004

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a001b57a8a070f4fa1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZJVITBUE[/img]

Tom liet zich even van zijn beste kant zien:

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a001b57ad137f28d51e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=O3LTWFRB[/img]

....en Renier!!!

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a001b57b2befe32bc1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LJEQDEDD[/img]

een van mijn bro's, Paul:

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a001b57b64cd721fa1e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=XAI3EOTY[/img]

....en de andere: Wouter met een gekke Peter erbij.
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a001b57b9e27be3b51e00024bdf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=WFZ3J68C[/img]