Partyflock

Forumonderwerp · 963402

Helaas dit jaar moeten missen na 2 toffe edities voorgaande jaren.
In ieder geval wel lekker weer, maar ben wel benieuwd hoe het was...
Werd er een beetje hard & lekker gedraaid bij de Maarseveense plassen?

Hoe ging het eraan toe?
laatste aanpassing
Uitspraak van Pleun op dinsdag 31 juli 2007 om 00:56:
Mijns inziens is dat gewoon betalen 2,20

tuurlijk blijft het betalen...
maar ik vind dat persoonlijk erg meevallen...tis beter dan wanneer je iedere keer 0.50cent moet betalen wat vaak hebt op andere feesten!!

Uitspraak van *W* op dinsdag 31 juli 2007 om 13:29:
Rockit: echt uitstekend vermaakt:cheer:

erg genoten van Bart Skils en Opgezwolle, jammer genoeg niet veel van Funk d'Void kunnen zien! verders erg veel gezeten bij de trance area:cheer:
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Uitspraak van ReyZaMa op maandag 30 juli 2007 om 23:53:
nee klopt eerste gedeelte van haar set was idd een drama, maar ze draaide Larry Heard - Sun Can't Compare en dan laat je toch nog wel een leuke indruk op me achter

Toch zonde dat dat nummer op die Dixon verzamelaar uitkwam.. Of is het ook op een ander label uitgekomen??
dude, die boom was anders ook goed te doen hoor

Voelde me anders wel een btje bekeken hoor ;)

:roflol:

Ik vond het in één woord super! :cheer: :cheer:
laatste aanpassing

Na toch behoorlijk veel sets gehoord te hebben van Ellen Alien durf ik wel te zeggen dat haar sets vaker rommelig zijn. Het mixen is vaak niet echt om over naar huis te schrijven. Ik vind haar sets voornamelijk vermakelijk omdat ze af en toe ook risico's durft te nemen wat platenkeuze en de manier van mixen betreft. Verder natuurlijk een leuke verschijning met (meestal) een redelijke dosis aanstekelijke enthousiasme.

Komen er nog ergens sets online? Bijvoorbeeld de set van Craig? ;)
Uitspraak van Mr. Baas op maandag 30 juli 2007 om 21:54:
De jackie/cola´s zijn op SMS iig niet zo laf als dat ze in NL vaak zijn

Dat dan weer wel ja! ;)
Uitspraak van ChemicalCleo op dinsdag 31 juli 2007 om 00:41:
als je 1 drankbonnetje gaf mocht je naar mijn weten verder de hele dag gewoon doorlopen...

Uitspraak van Pleun op dinsdag 31 juli 2007 om 00:56:
Mijns inziens is dat gewoon betalen

Dank je wel pleun! ;)

Maar goed, zoals ik al zei, zeiken kunnen we altijd, waar het op neer komt:
Rockit: echt uitstekend vermaakt

En niet anders! ;)
Artiest Faux
Ik ben gekomen voor Ellen.. Ik heb ellen gezien, gehoord en genoten!
Wat een heerlijke set en wat een interactie met het publiek!!

Een dj die gewoon het geluid uitdoen voor 1 meisje (held) die schreeuwt om de beat is gewoon echt vet bezig!!!

Er zijn nog meer mensen verliefd op Ellen geworden!

Opgezwolle brak de tent af! Dikke vette sit! Lang niet meer hip hop shit gehoord en de laatste keer dat ik uitging waar er hip hop werd gedraaid kan ik me niet herinneren!!

Goed opwarmertje voor de rest van het weekend!!

Blauer see was fcuking amazing! Niet normaal meer! Heerlijk genoten van vieze Duitsers (L)!
Uitspraak van Fcukmme op dinsdag 31 juli 2007 om 17:56:
Ik ben gekomen voor Ellen.. Ik heb ellen gezien, gehoord en genoten!
Wat een heerlijke set en wat een interactie met het publiek!!

Een dj die gewoon het geluid uitdoen voor 1 meisje (held) die schreeuwt om de beat is gewoon echt vet bezig!!!

Er zijn nog meer mensen verliefd op Ellen geworden!

helemaal met je eens :)
lekker energiek en voor jezelf zijn! heb ook genoten van haar!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 16:30:
Komen er nog ergens sets online? Bijvoorbeeld de set van Craig?

Oeh, ik hoop het! :)
Uitspraak van TECHNOFREAK 2 op dinsdag 31 juli 2007 om 17:42:
Dank je wel pleun!

You're welcome ;) haha
Uitspraak van TECHNOFREAK 2 op dinsdag 31 juli 2007 om 17:42:
Maar goed, zoals ik al zei, zeiken kunnen we altijd

Inderdaad... daar heb ik ook altijd wel een handje van :$
Maar wat je zegt... ik heb ook echt gewoon de hele dag genoten! En dat vergeet ik niet hoor ;)

Was super... :bounce:

Lekker uit me dak gegaan bij Oscar Mulero en Steve Rachmad :P
Die trancestage vond ik niet echt tof, waarom moeten die fokking mc's altijd in slecht engels door de muziek heen bleren? Hier staan trouwens nog een paar foto's van rockit die een vriend van mij had gemaakt: http://vice.typepad.com/vice_netherlands/2007/07/maarssen---rock.html
*offtopic*

AAAAAhhh!!!! Over een weekie kom ik nu ongeveer aan in Duitsland... What's on my mind??? SMS natuurlijk
Uitspraak van TECHNOFREAK 2 op woensdag 1 augustus 2007 om 14:49:
AAAAAhhh!!!! Over een weekie kom ik nu ongeveer aan in Duitsland... What's on my mind??? SMS natuurlijk

YES YES YES ESEMES!!!

Afgelopen zondag blauer see als opwarmertje gehad! Oh man... Duitsers zijn toch zo chill! Ze willen soms niet voor je opschuiven.. maar een beetje aanpassen en je hebt de grootste fun met ze!!!
3 dagen lang vol feest!! Raak ik eindelijk mijn maagdelijkheid kwijt!
Check nu het volledige video-report van ROCKIT hier:

http://www.seeyoudance.nl/player.php?id=79

Weet je het antwoord op de vraag die in het report gesteld wordt, dan maak je ook nog eens kans op de dubbel cd BLOOMINGDALE 2007
Uitspraak van Fcukmme op woensdag 1 augustus 2007 om 15:06:
3 dagen lang vol feest!! Raak ik eindelijk mijn maagdelijkheid kwijt!

Same here! ;)
was mijn eerste rockit, maar heb me prima vermaakt :p !!!
hoop leuke mensen leren kennen en de sfeer was top!, vond rockit stuk relaxter dan extrema dit jaar!
echt top dag gehad met een heerlijke afsluiting van steve rachmad! :worship:

(f)
Ik moet het nog 1 keer zeggen:

Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen

En dan die shit met die polsen die ze tegen elkaar aan sloeg de hele tijd!? :S Wat was dat voor vage shit!? Ik begreep er niets van...
:D

Artiest {SHOWLIST artist 20378, 31299}
Uitspraak van Pleun op maandag 30 juli 2007 om 20:30:
Achja, blauersee was ook leuk hoor! 3,- voor een cola en 6,50 voor een Jägermeister-cola.. Dat was dan m'n 1e en de laatste

klopt, maar daar kreeg je dan ook 33 cl ijskoude cola in glazen felsjes voor (tov 25 cl lauwe cola in een plastic beker voor 2,20) Wiskey Cola was idd 6,50 maar ook daar ging 0,33 cc wiskey in, terwijl dat normaal 0,20 cc is. Ofetwel, prijzen vielen best mee... ;-)

Overigens snap ik dat gezeur over de prijzen niet. Het is toch normaal dat het allemaal net wat duurder is als in een reguliere club? in A'dam betaal ik ook gewoon 5,50 minimaal voor een baco-tje of wiskey cola! Een festival organiseren kost gewoon klauwen met geld en de dj's worden ook steeds duurder dus.....het is geen liefdadigheidswerk ;-) er gaat zoveel tijd en energie inzitten dat er ook gewoon kanken verdient moeten worden.....En ga nu geen vergelijkingen maken met andere landen zoals Duitsland, want dat is apples met peren vergelijken.....
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
ik heb hier nog een ongebruikt kaartje liggen :C
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 14:15:
want dat is apples met peren vergelijken.....

indeed :yes:

haha, apples indeed
Wat een dag was het weer:D

Voor de mensen die bij mij in de buurt zijn geweest gedurende deze dag... Grote kans dat je op de foto staat, aangezien ik dat ding constant in mijn hand leek te hebben:O:P:

https://partyflock.nl/album/296683/1410053
Uitspraak van yophobanjo op vrijdag 3 augustus 2007 om 11:38:
bij mij in de buurt zijn geweest gedurende deze dag..

Hoe lang minimaal?? O:)
Set van Rachmad net weer es teruggeluisterd, wát een heldenset! (l)
Ruskin - Fallen (l)
afsluiter The Sun Can't Compare

Steve Rachmad at Rockit Open Air (28-07-2007)
Dunca at Rockit Open Air (28-07-2007)
Benny Rodrigues at Rockit Open Air (28-07-2007)
staan op http://ondemand.livesets.com/

Uitspraak van yophobanjo op vrijdag 3 augustus 2007 om 11:38:
https://vip.partyflock.nl/album/296683/1410053.html

zal es kijken ;)
Is het setje van Carl Craig ergens te downen!?

op naar de volgende editie met een GEWELDIGE line-up en wessel is jarig :cheer:

Uitspraak van Soon. op donderdag 16 augustus 2007 om 10:19:
Is het setje van Carl Craig ergens te downen!?

Ook nog steeds op zoek!