Partyflock

Forumonderwerp · 944026
1481x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 33973, 23538}
Waarschuw beheerder
Beste flockers,

hier ff een setje van mij, style is Hardstyle, zit wel een hoog beukgehalte in, blijft lekker pompen..

als het je wat lijkt en je hebt even de tijd om het te beluisteren zou ik het erg op prijs stellen !! en als je een reactie kwijt wil wat beter kan of zo, brand los zou ik zeggen...

http://www.megaupload.com/?d=8B21Y94R

Style = Hardstyle
duur = 66min

01 Homeboy intro
02 Dutch Master - Get Up
03 D-Block & S-te-Fan - Our Way
04 Luna & Thilo - Existance (D-Block&S-te-Fan remix)
05 Zany & Beholder - Midnight
06 Mr Puta - Green Stuff
07 Prophet & Headhunterz - High Rollerz
08 Tatanka - Mess Up
09 Donkey Rollers - Fusion of Sound
10 Davide Sonar - Techno Boheme
11 KGB's - Farenheit
12 Zanza Labs - Control your mind
13 Wild Motherfuckers - Fuck it up (tat&zat mix)
14 Brennan Heart - Evolution of Style
15 Equal Mindz - Hardminded (LDMF-apella)
16 Trilok&Chiren vs. Alpha2 - Initial Attack
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Homeboy op maandag 30 april 2007 om 18:22:
dat is waar, maar ik doe het ook voor de lol, als je het nou leuk vindt of niet ?!

iedereen zijn eigen smaak toch !!

Zeker waar... heb geprobeerd house en r&b te mixen op een feest, aangezien de andere dj niet op was komen dagen...KUT dus hehe... 'lukte' wel, maar zal wel een rete oncreatief mixje geweest zijn
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Homeboy op maandag 30 april 2007 om 17:52:
laat horen wat je ervan vindt !!

komtie:

eerste wat me opvalt! het tempo ligt te hoog! voor een setje dat je niet in een grote ruimte met veel plubiek draait, klinkt het echt niet meer, vind ik. als ik een beetje tel, kom ik al snel aan de 155 BPM ong. beetje jammer vind ik dat...

verder, eerste mix is goed, je gooit hem er lekker vroeg in, en komt mooi uit!
tweede mix niet heel bijzonder, mixt hem íets te snel weg, speelt net niet genoeg met de midden- en hoge tonen, daardoor klinkt het alsof er een beetje een abrupt einde komt, verschil is te groot.
derde mix: sorry, maar die vind ik echt nergens naar klinken. een grote chaos van geluiden, niet normaal meer....heel erg rumoerig! en opeens draai je existence weg...jammer!
vierde mix: klinkt opzich wel aardig, denk alleen dat hij mooier was geweest als je Green Stuff er vanaf het begin in had gegooid en hem wat langer liet doorlopen...
vrijfde mix: gewaagd om hem midden in dat breakje te gooien, High Rollerz is een kut plaat om in te mixen. daarna speel je niet helemaal gelukkig met de faders volgens mij:) mix komt wel mooi uit verder!
zesde mix: gwn safe en goed! je haalt high Rollerz íets te snel weg, maar verder prima!
zevende mix: opzich wel leuk geprobeerd, maar klinkt iets te chaotisch allemaal...speel wat subtiler met de tonen, dan klinkt het allemaal wat gaver!
achtste mix: ook weer zo abrubt...komt niet goed uit! vind het tof dat je probeerd om lekker snel door te mixen, maar doe dat alleen als het echt goed past allemaal. nu klinkt het weer zo half, dan duurt je mix maar steeds 20 sec. langer, beter dan het scheef aan elkaar plakken om het zo maar te zeggen:)
negende mix: loopt helemaal toppie. zit er goed op, goeie timing, past netjes! klinkt gwn goed!
tiende mix: heel knap hoe je Control the mind erin gooid. precies zoals Tatanka zelf op Qlimax! erg vet gedaan....alleen wederom weer, kapt hem net wat te abrubt af, maar de vette timing maakt veel goed! netjes.
elfde mix: gwn nette mix! hoor je wel 2x licht bijsturen, maar dat is niet zo erg. geen poespas, gwn strakke overgang!
twaalfde mix: ook gwn netjes! weinig mis mee
dertiende mix: ook erg netjes, komt lekker uit zo, weinig mis mee! gwn goed.
veertiende mix: erg vet hoe je de vocals van LDMF erdoor gooit. toppie! klinkt ook mooi bij elkaar!
loopt opzich ook wel mooi, maar toch dat einde, de break van Initial attack komt er toch te sterk in uit....net niet subtiel genoeg gemixt...

al met al dus veel 'gezeik' terwijl het opzich wel een aardig setje is. zie het vooral niet al gezeik, maar gwn als opbouwende kritiek. dit is hoe ik het hoor en wat ik er van vind. succes er mee verder, zie graag nog eens een setje van je voorbij komen.

btw, ik blijf er bij dat het tempo te hoog lag en dat Midnight niet goed op zn plek zat in de set:P

Grtzz, Tes
Waarschuw beheerder
@ Teskee

kijk gozer, hier hebben wij wat aan (y) ik zie het ook niet als gezeik, en de meeste punten die jij aangeeft heb jij ook erg goed op gelet..

ik heb de set nog eens beluisterd en het verhaaltje hierboven erbij gepakt en ben tot de conclusie gekomen om mij nu te gaan focussen op het uitmixen !! het is idd bij een paar overgangen te abrupt en te chaotisch !! maar het blijft toch anders draaien op de slaapkamer !!

het tempo vind ik heerlijk zo (y) 155bpm idd.. welcome to my world !!
Uitspraak van Timmie_Z op woensdag 2 mei 2007 om 01:50:
heel knap hoe je Control the mind erin gooid. precies zoals Tatanka zelf op Qlimax! erg vet gedaan....

haha goed opgelet (y) heb hem ook van tatanka gejat :bloos:

en ja, de laatste plaat.. wou graag een uur vol hebben, past niet echt in het rijtje thuis vind ik zelf !! maar jah, toe maar !!
Uitspraak van Timmie_Z op woensdag 2 mei 2007 om 01:50:
btw, ik blijf er bij dat het tempo te hoog lag en dat Midnight niet goed op zn plek zat in de set

Midnight vind ik er heerlijk in klappen, alhoewel de mid en high van de beide platen op gelijk stonden !!

te hoog dus, het was kiezen of delen :P

thnx voor de reactie !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan bij homeboy....kan me prima in de kritiek vinden, maar het tempo heb ik geen moment last van gehad. Dat heb je tenslotte op de Dance-events ook altijd:)

Een lekkere vlotte mix waar ik prima uit me dak op kan gaan:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Homeboy op woensdag 2 mei 2007 om 19:09:
thnx voor de reactie !!

goed dat je het zo oppakt! jij komt er wel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soda op woensdag 2 mei 2007 om 23:32:
maar het tempo heb ik geen moment last van gehad

pcies, ik erger mij eerder aan die trage enstandaard tempo..
Uitspraak van Soda op woensdag 2 mei 2007 om 23:32:
Een lekkere vlotte mix waar ik prima uit me dak op kan gaan

beter heb ik het niet kunnen zeggen (y)
Uitspraak van Timmie_Z op donderdag 3 mei 2007 om 11:56:
goed dat je het zo oppakt! jij komt er wel!

thnx dude, ik doe mijn best !!
Waarschuw beheerder
Wordt gedownload kerel (y)
Waarschuw beheerder
grappig die flanger bij Dutch master ;)

Gaat lekker gozer (y)

D-Block & S-te-Fan - Our Way
Blijft een geweldige plaat :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Procell op donderdag 3 mei 2007 om 21:59:
grappig die flanger bij Dutch master

niet alleen bij Dutch Master ;)
Uitspraak van Procell op donderdag 3 mei 2007 om 21:59:
Blijft een geweldige plaat

lekker idd (y)

laat ff weten wat je van de hele set vond !?
Waarschuw beheerder
Top set gozer!

Zoals Teskee! al eerder zei, jij komt er wel :)
laatste aanpassing

Artiest ProCeela
Waarschuw beheerder
Mensen kunnen altijd zo zeiken over hardstyle gaat op jump lijken .. ik weet niet welke shit jullie luisteren maar "mijn" hardstyle is toch totaal anders als Jump hoor :S

Ik zal je setje is downen man .. je hoort het later van me :) (Y)
Waarschuw beheerder
@ Dj D3lay

thnx man, zal jouw set ook ff downloaden.. ben benieuwd !!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 00:00:
Mensen kunnen altijd zo zeiken over hardstyle gaat op jump lijken .. ik weet niet welke shit jullie luisteren maar "mijn" hardstyle is toch totaal anders als Jump hoor

die van mij is ook jump :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Homeboy op vrijdag 4 mei 2007 om 18:20:
zal jouw set ook ff downloaden.. ben benieuwd !!

toppie :d

Waarschuw beheerder
ik vind m zwaar relaxt! net op cd gebrand voor in de auto, knalt lekker weg

good job
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 mei 2007 om 18:42:
ik vind m zwaar relaxt! net op cd gebrand voor in de auto, knalt lekker weg

good job

haha thnx (y)

in de auto knalt ie zeker lekker, als je een dikke sub hebt tenminste :P
Waarschuw beheerder
klinkt super man (Y)

moet je vaker doen ;)
Waarschuw beheerder
lekkere hardstyle
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesley:bye: op zondag 6 mei 2007 om 23:47:
moet je vaker doen

thnx, heb nog wel een set online !!

italian hardstyle á lá TBY !!
Uitspraak van Glenn89 op dinsdag 8 mei 2007 om 19:58:
lekkere hardstyle

thnx.. (y)

Artiest Nemo
Waarschuw beheerder
donateur
:woep: :respect: !!
Waarschuw beheerder
Echt een knalsetje :bounce:

Lekker tempo ook..

Get up en our way :respect:
Waarschuw beheerder
haha thnx !!!
Uitspraak van Nacky op woensdag 16 mei 2007 om 20:13:
Get up en our way

lekkere vocal, past er leuk bij !!

Artiest Proxiron
Waarschuw beheerder
lekkere tracklist!! ga em ff checken (y)
Waarschuw beheerder
rlaxxx laat wel even weten wat je ervan vindt (y)

Waarschuw beheerder
mijn mening: goede platen!! verder vind ik de mixen hier en daar wat te snel ingestart waardoor je soms een korte en beetje rommelige mix hebt. maar de andere kant ervan is dat je wel meer platen kan draaien... :) over t algemeen: goed setje(y)!! t zijn kleine dingen zoals afwerking in de mix af en toe en niet helemaal strak hier en daar waar je aan kan werken denk ik.

jij start veel in aan t begin van een break ofnie?
wat voor mixer heb je, pioneer?

grtz

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Homeboy op zaterdag 21 april 2007 om 17:40:
zit wel een hoog beukgehalte in, blijft lekker pompen..

aardig tempo ja,soms beetje rommelig
maar wel lekker beuk setje :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 12:54:
jij start veel in aan t begin van een break ofnie?
wat voor mixer heb je, pioneer?

hoe bedoel je dit precies ?? dat ik hem al erin gooi aan het begin van de break of zo ??

heb een pioneer idd, djm400
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 19:45:
aardig tempo ja,soms beetje rommelig
maar wel lekker beuk setje

thnx man, in het begin wel beetje chaotisch maargoed !! hij blijft wel doorknallen toch ?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Homeboy op zondag 20 mei 2007 om 12:49:
hoe bedoel je dit precies ?? dat ik hem al erin gooi aan het begin van de break of zo

ja idd.
Waarschuw beheerder
doe ik zo af en toe idd, als je een beetje door wil mixen moet je wel !!

ik had wel elke plaat uit kunnen laten draaien maar dan heb je zo'n simpel setje, ik probeer steeds wat nieuws, en probeer mijn slechte punten te verbeteren :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Homeboy op zondag 20 mei 2007 om 16:23:
ik had wel elke plaat uit kunnen laten draaien maar dan heb je zo'n simpel setje

ja daar zit wat in. maar ik vind de meeste hardstyle plaatjes wel lastig te mixen op die manier, moet t nog btr bij elkaar passen...
en ik ben persoonlijk geen fan van korte mixen (soms rommelig) die je daardoor krijgt.

Uitspraak van Homeboy op zondag 20 mei 2007 om 16:23:
ik probeer steeds wat nieuws, en probeer mijn slechte punten te verbeteren

(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 18:47:
en ik ben persoonlijk geen fan van korte mixen (soms rommelig) die je daardoor krijgt.

als het tempo goed is hoor je mij niet klagen,en helemaal een plaat uitdraaien is ook zo saai vooral bij hardstyle (y)

Waarschuw beheerder
ik vind een rommelige mix niet om aan te horen hoor. dan liever uit draaien. mja ieder zijn ding he. de uitdaging voor mij is dus eerder inmixen maar dat het wel blijft klinken... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 18:47:
ik vind de meeste hardstyle plaatjes wel lastig te mixen op die manier, moet t nog btr bij elkaar passen...

daar heb ik mij dus een beetje op gefocusd met dit setje, tracks proberen eerder te mixen en goed te laten klinken !!

er zitten paar rommellige overgangen bij, maar wtf, ik vind het wel lekker knallen, tempo is goed, platenkeus kan ermee door en daarom wou ik even weten wat de rest van de flockers ervan vindt :P

ik kan hier goed mee uit de voeten met de feedback die je hier krijgt, ook al word je afgezeken, ik bekijk het van de positieve kant mensen !!

we leren het door te vallen en weer op te staan, en dat net zo lang tot je de top hebt bereikt aaight !!

nog meer die de set geluisterd hebben ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Homeboy op zondag 20 mei 2007 om 20:27:
daar heb ik mij dus een beetje op gefocusd met dit setje, tracks proberen eerder te mixen en goed te laten klinken

(y) er zitten zeker goeie mixen bij. ik heb t zelf ook ff getest, maar bij sommige kan t gewoon niet denk ik...

enne, ik geef kritiek. jij vroeg om de meningen dus zeg ik eerlijk wat ik ervan vind :) daar heb je tenslotte t meest aan toch? vind ik ook fijn ook al is t negatief. en als t negatief is, is t niet meteen afzeiken natuurlijk.

Uitspraak van Homeboy op zondag 20 mei 2007 om 20:27:
we leren het door te vallen en weer op te staan

idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 20:36:
maar bij sommige kan t gewoon niet denk ik...

denk ik wel, alleen nu nog de juiste plaat erbij zoeken is meestal een probleem !!

vind het tof dat je sowieso feedback geeft, zowel positief als negatief welkom uiteraard !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Homeboy op zondag 20 mei 2007 om 20:39:
wel, alleen nu nog de juiste plaat erbij zoeken is meestal een probleem

ja ok zit ook wel weer wat in idd
Uitspraak van Homeboy op zondag 20 mei 2007 om 20:39:
vind het tof dat je sowieso feedback geeft, zowel positief als negatief welkom uiteraard

ja toch :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik mis partyracer en dj angerfist maar vorral kaluh vandaaluhhh!1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 mei 2007 om 01:14:
ik mis partyracer en dj angerfist maar vorral kaluh vandaaluhhh!1

Das pas off topic Homeboy ;-)
En sneu....
Waarschuw beheerder
Stiekem even meegepikt en blij dat ik dat gedaan heb! :yes:

Want voor het eerst zie ik iemand hier (althans nog niet tegenkomen) hardstyle mixen op een manier zoals ik dat ook graag doe!
vaak als je dan de tracklist zie dan denk je dat de opbouw niet is zoals die moet zijn maar als je de set luistert merk je dat het wel klopt..

grappig dat jij ook op die weg bezig ben om platen bij elkaar te zoeken en op een aparte manier in elkaar te mixen :D

verder geweldige set dus (Y)
alleen qua platenkeuze neig ik zelf meer de italiaanse kant op B)
Waarschuw beheerder
haha oké dan (y)

ik probeer toch nét even iets anders dan anderen !!

probeer je eigen shit te bedenken "al heb ik wel 11 KGB's - Farenheit
12 Zanza Labs - Control your mind van tatanka gejat" :P

maar ben best tevreden, en zal zeker weer eens in de toekomst een set online gooien !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Homeboy op woensdag 23 mei 2007 om 17:15:
probeer je eigen shit te bedenken "al heb ik wel 11 KGB's - Farenheit
12 Zanza Labs - Control your mind van tatanka gejat" :P

en hoe :respect:

P.S. ben nu zelf ook ff aan het klooien hoe ik Control the mind er zo in kan gooien....:X zal binnenkort ook ff een setje online knallen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmie_Z op woensdag 23 mei 2007 om 18:29:
P.S. ben nu zelf ook ff aan het klooien hoe ik Control the mind er zo in kan gooien....

best pittig hé, halfe tel ernaast zeker :P
Uitspraak van Timmie_Z op woensdag 23 mei 2007 om 18:29:
zal binnenkort ook ff een setje online knallen!

kom maar op, ben benieuwd !!
Waarschuw beheerder
nog meer mensen die de moeite hebben gedaan om deze set te downloaden ??

(f)
Waarschuw beheerder
HAHAHAH homeboy toch, das oude koeien uit de sloot halen ;-)
Waarschuw beheerder
i know man, ben gewoon nieuschierig :P
Waarschuw beheerder
zo te zien niemand :P
Waarschuw beheerder
iedereen is op defqon :P
Waarschuw beheerder
Strakke mix homeboy! (y)
Waarschuw beheerder
thnx man (y)