Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
heeft officiele stadsrechten
dacht je moeder dat ook toen ze de helft van je lul eraf beet kheb hem hier op sterk water staan
Ach ik wil hem wel een keer in het team hebben, ze lachen hem allemaal uit.. Dan wilt hij snel terug naar zijn mama.. Pff wat een figuur eerlijk waar..
hahahaha..
alleen heeft mams nooit tijd voor hem.. die heeft het te druk met het neuken van zijn marine team/familie
hou je bek gay jij moet niet zo dom lulle ik sla hem kapot met jou erbij en al die andere gasten
hou je bek gay jij moet niet zo dom lulle ik sla hem kapot met jou erbij en al die andere gasten
Sukkel kom maar op terschelling daar ga jij huile dan sla ik je kapot idioot
helemaal alleen??? dan moet je wel heel erg sterk zijn
wat een toontje, ben een beetje geschokeerd nu! je woorden vullen mijn hart met angst, de liefde voor de pijpbeurten van je moeder zijn eruit gevlogen
helemaal alleen??? dan moet je wel heel erg sterk zijn whuahahhahahahahaha
nee niet egt, kben een vreedzaam persoon, kbied geen weerstand aan zijn lkkr vuisten, hij duwt ze altijd erg ver erin
je bent gewoon gay met je gay foto's
manu lukt cker sla hem zo neer kleine jap of wat dan ook dat het is
luitjes ik ben pleite....
tjernodebiel....
veerman voor gevorderden.....lukt je wel.....ennuh,ff een welgemeende tip.....je ken nog zoveel ervaring op doen op een schaap,je bent nu 20,ga es naar de hoeren....
luitjes ik ben pleite....maybe later.....ennuh tjernodebiel....ik wens je veel succes met je cursus...veerman voor gevorderden.....lukt je wel.....ennuh,ff een welgemeende tip.....je ken nog zoveel ervaring op doen op een schaap,je bent nu 20,ga es naar de hoeren....
joh.. zou toch je vriendinnetje maar is onderzoeken Bommelse Apfelkuche
daar weet jij tog alles van sgat
hij hoeft alleen maar nar je te blazen
Sukkel ik heb meer geneukt dan jou
ze zegt idd wel dat ze vroeger een heel ander persoon was
hij is maar een beetje groter dan mij ik sla hem toch
Rotte gay dat je bent jij laat je elke dag neuken
wordt het niet tijd voor een meeting ofzo???
ja weet ik, dat doe jij altijd vind t alleen jammer van je erectie problemen
vind t alleen jammer van je erectie problemen
Ja zoiets...
ja weet ik, dat doe jij altijd vind t alleen jammer van je erectie problemen
daar wil ik bij zijn
Manu jij bent gewoon een anabowle spuiter ik word als ik zo oud als jou ben 10x breder met je dikke kop sukkel
ik hoop voor jou datje zijn leeftijd haalt.. als ik bij jou op ie boot had gezeten.. dan had jij allen niet meer op die boot gezeten.. dan had je al een zeemansgraf
Hahah Ja dat gaat hij zeker krijgen, als ik hem tref!!
jij ja stomme gay
ik hoop voor jou datje zijn leeftijd haalt.. als ik bij jou op ie boot had gezeten.. dan had jij allen niet meer op die boot gezeten.. dan had je al een zeemansgraf
sorry je bent naakt niet egt aantrekkelijk
stomme slet
je moet je bek houden
weet zeker dat er meer meide op mij zouden vallen
stom wijf
auw die doet vast pijn
had ie maar geen grote mond moeten hebbe tegen mij
niemand wint een woordenwisseling van mij,
en dat is nog teveel eer vind ik eigenlijk.. gewoon een komo-zak is ook wel goed...laatste aanpassing 27 oktober 2006 05:18
dus je wil die prachtige onderwater wereld met hem op zadelen kunnen we niet maken!
stomme slet je moet je bek houden weet zeker dat er meer meide op mij zouden vallen stom wijf
sorry je bent naakt niet egt aantrekkelijklaatste aanpassing 27 oktober 2006 05:18
Kijken als hij dan nog zo'n grote bek heeft..
Ga je je nu ook player noemen?
Nee dat is hij niet
nou val je door de mand hoe weet je dat???
Nee dat is hij niet
kheb fotos van hem op internet gezet, werden beoordeeld met maar 1 sterretje en zeer ranzig
maar hij had 1 positieve reactie