Partyflock

Forumonderwerp · 858290

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Wat zouden jullie doen.
Stel je heb een relatie, Maar die gaat uit Want Je vriend mist zijn vrijheid, de volgende dag wil die je terug en dan elkaar minder zien, nou dat gaat wel owkeej.
Maar dan 3 weken later weer uit, om dezelfde reden.

WAT zou jij doen....

Wat kan je er nog meer aan doen???

ik zou me rot lachen

ermee stoppen... het is niet alleen de lusten en daar lijkt het zo wel op..........

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 14:15:
Wat kan je er nog meer aan doen???

Vrij weinig hé :/
laatste aanpassing
een goed leven beginnen een nieuwe start maken dus er een punt achter zetten en opnieuw de jacht opennen :p

laatste aanpassing

uit is uit...

Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op vrijdag 17 maart 2006 om 14:17:
lekker het vrijgezellen leven in gaan

Precies, want op den duur zal het je slopen in hoeverre het dat nog niet doet!
Als je geen hoogte van de ander kan krijgen kan je het, er naar mijn mening, beter bij laten zitten...
Zodoende heb je dan toch nog een beetje zekerheid!! ;) (Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 14:15:
WAT zou jij doen....

Ik zou hem na de eerste keer uitmaken al niet meer terugnemen....

Hij wou vrijheid, hij KRIJGT vrijheid!!...hoeveel ik dan ook van hem zou houden!

Ik zie dat ook niet zo snel gebeuren bij mij want ik geef mijn vriend alle vrijheid, en waarom ook niet? Ik vertrouw hem!
Laten stikken..
Heb dat verhaaltje ook bij een vriendin gezien..
Zou ik echt niet pikken aan uit aan uit..
in de liefde is het geven en nemen, jij bent nu alleen maar aan het geven..
als hij echt gek op je is dan blijft hij bij je en dan zijn er dingen waar je je aan moet houden en dingen die je op moet geven als dat van 1 kant niet werkt denk ik dat je relatie geen zin heeft. als hij er wel van overtuigt is dat hij verder met je wil dan gaat hij er voor en probeert het het en niet op deze manier. dan word het een relatie wanneer het hem uitkomt anders niet
Opdonderen met die gast :yes:

Als je echt van iemand houd kwets je hem / haar ook niet door hem / haar te laten gaan.
Iemand die in die text geloofd heeft echt zijn verstand niet !
laatste aanpassing

Ophoeren! (Y)
→ als beheerder
Op eigen verzoek gesloten. :flower: