Partyflock

Forumonderwerp · 837266
29 volgers · 895860x bekeken
Waarschuw beheerder
+12-3
Aangezien de oude titel de lading niet dekt, is er besloten om onder de noemer FTMF: Forward Thinking Music Fanatics verder te gaan.
Het topic waar de muziek centraal staat dus post hier je inspiratie, livesets, releases, belevenissen, eigen producties, vragen, Track ID's, locaties, party en alle andere gerelateerde info.
laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Wouter Brok
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 13:47:
Nick Warren

1 van de weinige artiesten op GU die me wel kunnen boeien :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 13:47:
maar Nick Warren heeft me nooit kunnen bekoren.

Ik snap wat je bedoelt. Maar onder Way Out West vond ik hem echt goed. Laatste 2 GU van hem waren inderdaad niet echt je van het. Maar als ik jou was, zou ik deze echt een kans geven :yes:.

Waarschuw beheerder
Fabric - Birthday Weekendat Fabric

Line-up / ROOM ONE: Craig Richards, Terry Francis, Luciano, Shinedoe, Martin Buttrich (LIVE), Ralph Lawson ROOM TWO: Robert Hood, Baby Ford, Mark Broom, Soul Designer (LIVE) (Fabrice Lig) ROOM THREE: Omar S, Patrice Scott, Keith Worthy

:o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 13:59:
THREE: Omar S, Patrice Scott, Keith Worthy

Jawel jawel, veruit de beste zaal voor mij :)
Artiest Mr Tom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xena op dinsdag 14 oktober 2008 om 13:00:
Uitspraak van J. Lovehouse op dinsdag 14 oktober 2008 om 09:11:
01. Nathan Fake - You Are Here (Four Tet Remix)
02. Ellen Allien - Alles Sehen (Miss Kittin Remix)
03. Maus & Stolle - Taxi
04. Zander VT - Get Down
05. Minilogue & Kab - That's A Nice Way To Give Me Feedback (Wighnomy Brothers Quintenzirkel Remikks)
06. Dave Aju - Crazy Place
07. Sten - More Stash
08. Modal - Boy Girl Boy Girl
09. The Mole - Smiling And Running
10. Sascha Funke - Mango (Tobias Thomas & Superpitcher's Como Mango Version)
11. DJ Koze - I Want To Sleep
12. Closer Musik - Giganten
13. Patrice Scott - Visions Of Mantada
14. Milch - Housefrau (Acid Jesus' Pure Sex Remix)

http://freedancemusic.net/house-garage-progressive/va-sascha-funke-watergate-02-2008

wat een tracklist :o

Hele vette tracklist, 100% mijn muzieksmaak:)

Ook een tijdje geleden gedll'd en gisteren geluisterd, echt een top cd terwijl ik normaal niet echt van deze soort minimal hou (op het spul van sten, four tet en koze na dan)
Artiest {SHOWLIST artist 23234, 26378, 24374}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phons op dinsdag 14 oktober 2008 om 14:11:
weet je al wanneer je hem op een gig gaat gebruiken?

als je het over De Under Master hebt, als het aan mij ligt aankomende donderdag in studio80, vrijdag in flex bar, zaterdag 4 uur lang in purple, arnhem en zondag nog een privefeestje :-)
daarnaast al mijn gigs daarna. het wordt echt supertof! (Y)

maar als je het over het digitale ding hebt, daar ben ik 4 weken geleden mee begonnen direct de dag nadat ik de spullen heb binnengekregen en wel in de Gashouder :-)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51036, 57374}
Waarschuw beheerder
Ga hem dan zo toch maar eens luisteren dan. :)

Ben momenteel trouwens al een week verslaafd aan een geniale compilatie van DJ Koze uit 2004, All People Is My Friends.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReyZaMa op dinsdag 14 oktober 2008 om 13:55:
Maar als ik jou was, zou ik deze echt een kans geven

Dan zal ik m iig even beluisteren online. ;)
en please jongens, let niet op de fouten, we still have lots to learn als het gaat om met 8 decks draaien :-), dit was een jamsessie afgelopen zondagavond aan het einde van een wat wel eeuwig leek te duren weekend, maar desalniettemin zeer inspirerend! zo inspirerend dat ik heb besloten om Duncan (Unders aka De Under Master :P) naar elke gig mee te nemen.

en toevallig kwam het uit dat zijn computer de master was voor het tempo en die van mij de slave, vandaar de naam De Under Master & Ille Slave.. Het had ook andersom kunnen zijn, Ille Master & De Under Slave, maar helaas, het had niet zo mogen zijn... :P

maar ja, zo blijf ik wel de bitch van de 2 :P:P
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd ille!
Uitspraak van Phons op dinsdag 14 oktober 2008 om 14:55:
Ben benieuwd ille!

ik ken er nog 1! me me me ME!!
spannende tijden dit, ongelooflijk spannend en alles voelt zo fris en nieuw aan, fakkin hell, dit had ik jaren geleden niet eens durven dromen, al die mogelijkheden, wow! zodra we dit onder de knie hebben gaan we met ableton erbij aan de slag voor extra effecten, dus ricky, als je dit leest, ik ben er bijna klaar voor!

naast dit alles gaat er hoogstwaarschijnlijk nog een 3e persoon mee doen, tis eigenlijk al zeker, maar heb de beste man nog nooit ontmoet.. heb em vanochtend voor het eerst aan de telefoon gehad nadat ik eerst alleen maar goede verhalen over hem had gehoord en hem op filmpjes had gezien, dus dat is best vaag.

tis een goede vriend van duncan met wie hij al jaren speelt, ik ga donderdag met hem uit eten, ben benieuwd. hij heet norman soares, wellicht dat jullie weleens van hem hebben gehoord?

stel dat ie gaat mee doen, dan hebben we alweer een mooie naam verzonnen; Ill Und Soa, hahaha

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
norman soares,

Is dat niet die bongo man met wie hij vroeger dingen deed?

Waarschuw beheerder
maar desalniettemin zeer inspirerend! zo inspirerend dat ik heb besloten om Duncan (Unders aka De Under Master ) naar elke gig mee te nemen.

Zozo :) Unders zit gebakken hahaha! Nice (Y)!! Dus als je Ille boekt krijg je Unders erbij? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en wat is dan de edoeling?
dat je elke gig met z'n 3'en aankomt en 8 decks en trommels gaat doen?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 15:19:
Is dat niet die bongo man met wie hij vroeger dingen deed?

yep, nog steeds, samen met hem en de DD Allstars hebben ze werkelijk overal gespeeld, niet alleen in nederland, maar ook ver daarbuiten. heb vanochtend een filmpje gezien waarbij ze als DD AllStars in Jordanie speelden. Jordanie... ze mogen daar niet eens feesten, maar eens paar jaar wel en damn, daarbij stonden ze in een tempel ruïne op een berg met uitzicht over weet ik veel welke stad, kom ik aan met mijn lowlands gig..

btw: DD AllStars is Duncan De La Funk (Unders), Norman Soares (percussie), Miss Bunty (Vocals) en nog een gast van wie ik de naam ben vergeten (Saxofoon)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 15:24:
Unders zit gebakken

ik zou willen zeggen dat ik gebakken zit :-)
erg inspirerend allemaal, Duncan is namelijk iemand die zijn (administratieve) zaakjes heel goed op orde heeft, ik niet echt, doe maar wat, altijd al gedaan en wachtte eigenlijk op het startschot om het allemaal goed te regelen, denk dat mijn omgang met hem de juiste schop onder mijn hol is.
wat Duncan en ik al eerder hadden besproken en dat wist jij trouwens nog niet, was dat ik bij hem ga inwonen in noordwijk, daar zit ik nu al vanaf zondag en geloof me, kan me niet herinneren dat ik in zo'n korte tijd zoveel nieuwe inzichten heb verkregen

*edit: ben nog niet verhuisd hoor, maar verwacht dat dit binnen een maand gaat gebeuren!

hetzelfde geldt voor hem, bij alle gigs waar ik hem hoorde draaien, draaide hij pompende minimal, geen slechte muziek hoor. maar we hebben afgelopen zondag, voordat we de set hadden opgenomen een tijdje bij hem in de studio gezeten. tijdens deze sessie heeft hij heel veel platen laten horen die hij 'vroeger' draaide. ik heb mezelf er meerdere malen op moeten betrappen dat ik het volgende tegen hem zei; 'damn ouwe, dacht altijd dat ik degene van ons twee was met de betere platenkeuze, daar wil ik bij deze keihard op terugkomen en echt Duncan, wat ik nu hoor is 10 keer beter dan alles bij mekaar wat ik je tijdens je afgelopen gigs heb horen draaien'

jullie merken het, ben fakkin enthousiast, ben benieuwd waar dit gaat eindigen, heb er echt zin in om de jamsessie in de club voort te zetten. tis zo heerlijk om samen met iemand anders laagjes te bouwen en daar is dit programma helemaal voor gemaakt, vind ik dan :-)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 15:24:
Ga je dat wel bij elk feest van te voren melden of neem je hem standaard mee?

van tevoren communiceren, er moet wel ruimte gemaakt worden voor al die apparatuur, temeer als Soa ook meedoet, die heeft een 3d :-)

Uitspraak van Caba op dinsdag 14 oktober 2008 om 15:19:
Succes met je nieuwste ingeving!

thanx, voelt goed die ingeving :-)

het kan ook zijn dat ik compleet de weg kwijt ben, we zullen zien..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Job Jobse op maandag 13 oktober 2008 om 23:21:
Watergate 02

Nu één keer beluisterd en ik vind hem érg vet! Kan hem iedereen aanraden. :)

Waarschuw beheerder
wat Duncan en ik al eerder hadden besproken en dat wist jij trouwens nog niet, was dat ik bij hem ga inwonen in noordwijk, daar zit ik nu al vanaf zondag en geloof me, kan me niet herinneren dat ik in zo'n korte tijd zoveel nieuwe inzichten heb verkregen

Meen je niet! Gruwelijk ouwe! Ille in Noordwijk, dan kom ik een keer langs als ik bij mn oudjes in Voorhout ben (zal je zien he, ben ik nog eerder bij jou thuis dan jij bij mij B)) En ik moet Unders nou toch ook een keertje ontmoeten aangezien we nu bij dezelfde agency zitten :)

het kan ook zijn dat ik compleet de weg kwijt ben, we zullen zien..

We zullen zien inderdaad ;) Ik vind het iig heel vet, lang leve de nieuwe initiatieven (maar toch he, die platen....)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
btw: DD AllStars is Duncan De La Funk (Unders), Norman Soares (percussie), Miss Bunty (Vocals) en nog een gast van wie ik de naam ben vergeten (Saxofoon)

Had daar een tijd terug filmpjes van gezien, dikke tour hebben hun gehad man, rockers!
Uitspraak van TTT...TTC op dinsdag 14 oktober 2008 om 15:30:
en wat is dan de edoeling?
dat je elke gig met z'n 3'en aankomt en 8 decks en trommels gaat doen?

wat dacht je van 12 decks? naar wat ik heb begrepen wil Norman ipv enkel trommelen op bedrijfsfeesten leuke, creatieve dingen doen, dus lekker met zijn 3-en digitaal jammen = lol maken met effecten, loops, weet ik veel wat. daarnaast is het echt een podiummonster, dus ik zie het wel zitten! :-)

stel dat het allemaal doorgaat en ik acht de kans heel groot, dan is de setup als volgt;

- MacBook x 3
- Traktor DJ Studio 3 met 4 decks x 3
- Allen & Heath; 1 Xone 2D, 1 Xone 1D, 1 Xone 3D
- Pioneer DJM800 x 1

Hahaha, straks passen er geen eens mensen meer in de club!

En dit alles is dus uit die jamsessie van afgelopen zondag ontstaan, hoop echt dat het doorgaat en anders doe ik 'het' gewoon met Unders.

Wilde eigenlijk mijn rijbewijs gaan halen na oud en nieuw, dikke kans dat ik een 3D ga halen, heb nu al knopjes te weinig :-)

Waarschuw beheerder
MacBook x 3
- Pioneer DJM800 x 1

Richie eat you're heart out B)
Waarschuw beheerder
Vette shit Ille. Hoop dat jullie verder gaan waar Quazar was blijven hangen :)
Waarschuw beheerder
Leuke naam: chemisch & faithvolle broeders :p?????

Waarschuw beheerder
stel dat het allemaal doorgaat en ik acht de kans heel groot, dan is de setup als volgt;

- MacBook x 3
- Pioneer DJM800 x 1

Hahaha, straks passen er geen eens mensen meer in de club!

Hahha, zit ik hier met Ricktic dagen te oefenen om onze 4 decks sessie voor te bereiden op ADE, sta jij straks voor ons met 12 decks, een trommelaar en lijpe effecten...fuck it, we doen wel gewoon een leuke b2b sessie met 2 decks ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 17:02:
sta jij straks voor ons met 12 decks, een trommelaar en lijpe effecten...

ach, het houd me weer van de straat af zeg maar :P, wat ik het coolste vind is dat het gewoon een nieuwe wereld is die ik kan ontdekken, de deur is open, maar staat pas op een klein kiertje.. :-)
nog cooler is het om dit samen met likeminded people te doen, maar het allercoolste is dat ik musical thoughts kan blijven sharen met de peepz (Y)

Uitspraak van ReyZaMa op dinsdag 14 oktober 2008 om 16:30:
Vette shit Ille. Hoop dat jullie verder gaan waar Quazar was blijven hangen

k ga er eerlijk gezegd van uit dat er niet getrommeld gaat worden :-)
wellicht een tribelhouse plaatje hier en daar ;-)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 16:01:
(zal je zien he, ben ik nog eerder bij jou thuis dan jij bij mij )

lijkt me een uitstekend idee! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 16:27:
Richie eat your heart out

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
gvd lekker bezig jij
die digitale revolutie ook, denk dat ik langzaam over een tijdje ook ga overstappen van scratch naar helemaal digitaal
Uitspraak van Henk Glimlach op dinsdag 14 oktober 2008 om 17:28:
staan volgende week ook samen in de flexbar zie ik net

en wie denk je dat er mee gaat? ;-)

Uitspraak van tiesniewies op dinsdag 14 oktober 2008 om 17:28:
gvd lekker bezig jij
die digitale revolutie ook, denk dat ik langzaam over een tijdje ook ga overstappen van scratch naar helemaal digitaal

voel jezelf helemaal vrij om te doen en laten wat JIJ wilt ouwe, en wederom, of je voelt het of je voelt het niet, ik weet momenteel van mezelf wat ik voel, de tijd zal uitwijzen of dit gevoel juist was, wat een leven! (L)

Uitspraak van lucmast op dinsdag 14 oktober 2008 om 17:25:
Richie eat your heart out

dit zijn rake uitspraken boys, eerst maar ff aankomend weekend aankijken

Waarschuw beheerder
ik heb ze nog niet gecheckt maar als dit echte sets zijn (L):

Âme_-_Live_At_Spain_Is_Different_Goa_Fabrik_Madrid-STREAM-12-10-2008-eMR (Christian Âme)
http://www.megaupload.com/es/?d=QIK08LHA

Dixon_-_Live_At_Spain_Is_Different_Goa_Fabrik_Madrid-STREAM-12-10-2008-eMR
http://www.megaupload.com/?d=K2TAH5L3

Marcus_Worgull_-_Live_At_Spain_Is_Different_Goa_Fabrik_Madrid-STREAM-12-10-2008-eMR
http://www.megaupload.com/?d=3QWCRDY0

Henrik_Schwarz_-_Livepa_At_Spain_Is_Different_Goa_Fabrik_Madrid-STREAM-12-10-2008-eMR
http://www.megaupload.com/?d=OYVD3PYG

Alex_From_Tokyo_-_Livepa_At_Spain_Is_Different_Goa_Fabrik_Madrid-STREAM-12-10-2008-eMR
http://www.megaupload.com/?d=T9Y7E7HY

Âme_-_Live_At_Spain_Is_Different_Goa_Fabrik_Madrid-STREAM-12-10-2008-eMR (Frank Âme)
http://www.megaupload.com/?d=M59NDJ5G
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 17:53:
dit echte sets zijn

damn dat zou ff lkkr zijn.
goed inkomen voor volgende week
Waarschuw beheerder

:|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henk Glimlach op dinsdag 14 oktober 2008 om 17:55:
damn dat zou ff lkkr zijn.

de dixon is binnen en klinkt redelijk echt!!!! nu gauw verder met Worgull :)

Waarschuw beheerder
donateur

doen zeg ik, ik ben ook erg lang 'iffy' geweest over dj-en op laptops,
maar ben er sindsdien minstens net zo verknocht aan geraakt als ille shizzle. :)
Artiest {SHOWLIST artist 50636, 66688}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phons op dinsdag 14 oktober 2008 om 01:06:
jah hehe, zal niet zo'n succes zijn ;).. Beter iets dan niet? :P

zal denk ik niet zo'n probleem zijn hoor

vorige keer ook gedaan met Ozgur Can :)
Waarschuw beheerder
wel lastig als ik dan steeds mn xone 4d moet meeslepen als ik erges moet draaien ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 18:31:
de dixon is binnen en klinkt redelijk echt!!!! nu gauw verder met Worgull :)

Megaupload gaat bij mij op dit moment echt 7.3 KB/sec. :(

Waarschuw beheerder

damn, thanks. weet alleen niet of ik ze wil checken. wil me volgende vrijdag laten verrassen in de Melkweg.
Waarschuw beheerder
die worgull is niet super vind ik
Waarschuw beheerder
Aanradertje :yes:

Fabric 11 - Swayzak
01 - Negativland - Michael Jackson - Negativland/Seeland
02 - Mathew Jonson - Freedom Engine - Itiswhatitis
03 - Konrad Black - White Cigarettes - Swayzak Recs
04 - Akufen - Skidoos - Force Inc
05 - Luomo - Present Lover - Force Tracks
06 - Louie Austen - Hoping (Herbert Mix) - Cheap
07 - Felix Da Housecat - What Does It Feel Like? (Röyksopp Return The Sun Mix) - City Rockers
08 - Rockers Hi-Fi - Push Push [Original Mix] - Island
09 - Chicken Lips Presents Zeefungk - Clap Slap (ft Ciccone Youth Me and Jill) - Session/Geffen
10 - LCD Soundsystem - Losing My Edge - DFA
11 - Mr Oizo - Flat 55 - F Com
12 - MMM - Donna - MMM
13 - Metro Area - Orange Alert (DFA Remix) - Virgin
14 - Thomas Dolby with Salz - One Of Our Submarines (Salz Mix) - Salz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op dinsdag 14 oktober 2008 om 18:57:
die worgull is niet super vind ik

eerste deel vind ik wel dik... tweede helft is beetje plat
Uitspraak van ReyZaMa op dinsdag 14 oktober 2008 om 20:06:
Fabric 11 - Swayzak

ja die is zeker vet!

Waarschuw beheerder
donateur
5 golden years in the wilderness - unmixed and selected by ben watt

wat een tracks, oi oi oi...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gvd lekker bezig jij

Ik had dit al een beetje verwacht en ik denk dat het echt niet blijft bij 12 decks :P. Toen men alleen maar met 2 decks draaide verwachte men ook niet dat 12 decks mogelijk zou zijn. Nu ziet iedereen dat het allemaal kan en gaat er een wereld open. Ik hoop alleen dat het niet te snel allemaal gaat want teveel is vaak foute boel :P.

ps: ille succes en probeer nieuwe shit uit die speakers te blazen :D

Waarschuw beheerder
Heb nog leuke minimal/techhouse/techno plaatjes te koop!!!
Voor 250,- eurie!!!!
check it out --> http://www.discogs.com/collection?user=TechIndo&sort=artist%2Casc
laatste aanpassing