Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 15:19:
Is dat niet die bongo man met wie hij vroeger dingen deed?
yep, nog steeds, samen met hem en de DD Allstars hebben ze werkelijk overal gespeeld, niet alleen in nederland, maar ook ver daarbuiten. heb vanochtend een filmpje gezien waarbij ze als DD AllStars in Jordanie speelden. Jordanie... ze mogen daar niet eens feesten, maar eens paar jaar wel en damn, daarbij stonden ze in een tempel ruïne op een berg met uitzicht over weet ik veel welke stad, kom ik aan met mijn lowlands gig..
btw: DD AllStars is Duncan De La Funk (Unders), Norman Soares (percussie), Miss Bunty (Vocals) en nog een gast van wie ik de naam ben vergeten (Saxofoon)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 15:24:
Unders zit gebakken
ik zou willen zeggen dat ik gebakken zit

erg inspirerend allemaal, Duncan is namelijk iemand die zijn (administratieve) zaakjes heel goed op orde heeft, ik niet echt, doe maar wat, altijd al gedaan en wachtte eigenlijk op het startschot om het allemaal goed te regelen, denk dat mijn omgang met hem de juiste schop onder mijn hol is.
wat Duncan en ik al eerder hadden besproken en dat wist jij trouwens nog niet, was dat ik bij hem ga inwonen in noordwijk, daar zit ik nu al vanaf zondag en geloof me, kan me niet herinneren dat ik in zo'n korte tijd zoveel nieuwe inzichten heb verkregen
*edit: ben nog niet verhuisd hoor, maar verwacht dat dit binnen een maand gaat gebeuren!
hetzelfde geldt voor hem, bij alle gigs waar ik hem hoorde draaien, draaide hij pompende minimal, geen slechte muziek hoor. maar we hebben afgelopen zondag, voordat we de set hadden opgenomen een tijdje bij hem in de studio gezeten. tijdens deze sessie heeft hij heel veel platen laten horen die hij 'vroeger' draaide. ik heb mezelf er meerdere malen op moeten betrappen dat ik het volgende tegen hem zei; 'damn ouwe, dacht altijd dat ik degene van ons twee was met de betere platenkeuze, daar wil ik bij deze keihard op terugkomen en echt Duncan, wat ik nu hoor is 10 keer beter dan alles bij mekaar wat ik je tijdens je afgelopen gigs heb horen draaien'
jullie merken het, ben fakkin enthousiast, ben benieuwd waar dit gaat eindigen, heb er echt zin in om de jamsessie in de club voort te zetten. tis zo heerlijk om samen met iemand anders laagjes te bouwen en daar is dit programma helemaal voor gemaakt, vind ik dan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 15:24:
Ga je dat wel bij elk feest van te voren melden of neem je hem standaard mee?
van tevoren communiceren, er moet wel ruimte gemaakt worden voor al die apparatuur, temeer als Soa ook meedoet, die heeft een 3d
Succes met je nieuwste ingeving!
thanx, voelt goed die ingeving
het kan ook zijn dat ik compleet de weg kwijt ben, we zullen zien..