It's called mescaline, it's the only way to fly
Wil zo'n san Pedro catus gaan halen. Iemand daar ervaring mee? Want wil dan wel extract maken
In Nederland kun je in een paar smart-shops die cactussen halen maar volgens mij moet je die dan nog wel een (paar) jaar laten groeien
Je moet de binnenkant van de schil ongeveer 7 uur laten koken en er steeds water bijgooien
waarom bestaat dat niet meer
![[img width=60 height=15]http://www.powerbeat.org/images/smile_kots.gif[/img]](http://www.powerbeat.org/images/smile_kots.gif)
Ik hoop dat er ook zoiets bij mij in de buurt komt binnenkort DAMNZ! ik ben jaloers
"Veel woorden en verzen van schrijvers en dichters kunnen niet in hun volledige betekenis begrepen worden, ben ik geneigd te zeggen, door iemand die nooit onder de invloed van mescaline is geweest..."
(H. Havelock Ellis, The World of Dreams, 1911
niet in hun volledige betekenis begrepen worden,
net een stuk van mn mescalinecactus op.
ben best benieuwd
Lees het boek 'De lessen van Don Juan' dan wordt alles iets meer duidelijk
nee t is nog niet te laat, begin een beetje vaag te worden, maar nog niet trippen
'De lessen van Don Juan'
Er zijn verschillen, ieder psychedelisch middel heeft zo zijn karakter maar ook veel overeenkomsten met andere.
Alleen met ketamine voelde het of ik een totaal andere weg bewandelde dan met andere middelen, het was niet vergelijkbaar.
Mijn 40 gram experiment is een beetje mislukt.
Had van 20 gram een beker snot gemaakt door er heet water op te gooien.
Had het grootste deel binnen, maar heb die snot weer uitgekotst! image
De rest van het snot heb ik binnen weten te houden.
De overige 20 gram in 24 capsules gepropt, waarvan 18 opgegeten over 4 uur verdeeld. Had geen trek meer in de laatste 6 capsules.
Niet echt getript. Wel af en toe heftige visuals met gesloten ogen.
Volgende poging, mischien over 2 weken. Dan Alle 40 gram in capsules doen en het binnen 1,5 uur
Kotsten hoort helemaal niet.
Ik had minder binnen dan de vorige keer en heb er weinig van gemerkt.
Het kwam in dit geval alleen door de vreselijke smaak en structuur.
Wel eens een halve liter bitter snot gegeten?
De zelfde dosering in capsules gaf nauwelijks misselijkheid.
Bij pure mescaline wordt de dosis vaak verdeeld twee of drie kleinere doseringen die binnen een uur worden ingenomen om de misselijkheid te voorkomen.
Lucy in the Sky with Diamonds!!!!!
Heel lekker nummertje ook!
En hoe is de vergelijking met 2CB of DOB? Die volgens wat ik gelezen heb, erg moesten lijken op de chemische variant van mescaline
Ik heb het 1x gehad, maar toen werkte het niet (vanwege omstandigheden), maar gast waarvan ik die gekregen had zei dat het erg vette shit moest zijn.
dat zeggen die borrie dealers(crack) ook van hun spulle
ja maar gast 30 x meer dan de normale hoeveelheid
dat is gewoon dom volk
ja maar gast 30 x meer dan de normale hoeveelheid
dat is gewoon dom volk
als je er verstandig mee omgaat..
Tussen 00:00 en 06:00 uur had ik, met gesloten ogen, hele mooie intense visuals. Soms in neonkleuren, soms meer natuurlijke tinten. Ze werden minder snel opgebouwd dan met paddenstoelen of LSD, maar ik werd er helemaal door omgeven. Het begon met één kleur, dan een simpele vorm die zich uitbouwde tot steeds ingewikkeldere patronen. Als ik dacht te weten waar het patroon heen ging dan werd mijn aandacht gericht op een klein stukje aan de zijkant van het patroon en werd ik daar weer in meegezogen in nog ingewikkeldere vormen.
als je gewoon lekker in je vel zit kan er toch niets fout gaan met paddo's..over het algemeen?
Dit had ik ook met mijn laatste paddotrip. Echt geweldig mooi gewoon. Vooral toen ik er salvia bij ging roken werden de visuals erg helder en begonnen ze vrouwelijk vormen aan te nemen. Echt alsof ik Lady salvia in levende lijven voor me zag in de vorm van ingewikkelde prachtige patronen. Ik vind dat zo'n mooi verschijnlijk, ik begrijp alleen echt niet hoe je zulke, subliem in elkaar zittende, patronen kan gaan zien. Het moet haast wel uit een andere dimensie afkomstig zijn denk ik...
Wie heeft daar een verklaring voor??
ik blijf erbij dat het gewoon allemaal tussen de oren zit. Typisch voor de mens om direct naar de het grote onbekende te zoeken als uitleg
zwaar gevaarlijke troep ken beter vergif drinken
broed dit topic is echt vet
respect dude
kennen jullie de film blue berry??
- Neem nooit psychedelica als je vlak daarna afspraken hebt of verwacht wordt om te eten.
- Neem nooit psychedelica als er in hetzelfde huis ook mensen zijn die er niet vanaf mogen weten.
je kan beter niet alleen trippen ook,
ben best benieuwd
ben best benieuwd
jajaj zal wel flikker op moet je zoep van maken ritueel op voorberijden met je geest meevliegen naar de dimensie ben je niet gewenst dan maak je jezelf van kant enuh nog wat
DIE TRIP KEN 3 DAGEN DUREN
geloof r helemaal niks van
dan brand je bek naar de tyfus als je een hap neemt
de film : Fair And loathing in las vegas
geeft je ook wel een indruk van hoe het is
en ik weet wel dat die gasten goed waus zijn
nu moeten jullie zeker die film is zien 'blue berry'
Droog, maar dat is de hoeveelheid die nodig is om DMT oraal actief te maken.
Om het effect van mescaline of paddenstoelen wat te versterken kan je wel minder gebruiken.
lijkt me logisch
maar hoeveel is leuk om mee te beginnen ?
en heb 1 van jullie wel eens mescaline wel eens gecombineerd met andere drugs.. ?
hoeveel nam jij ookal weer fritz?
o, dan heb ik het altijd fout begrepen
goeie muziek luister je trouwens man !
et was mijn bedoeling om het 2 weken geleden voor de eerste keer te doen, dat heb ik hier ook in het topic gezet, maar toen kwam ik erachter dat je toch een flinke cactus moest hebben om voor een goeie te trippen
ik had een slechte trip in september, was vreselijk rot
Extraheren van mescaline is niet moeilijk inderdaad, maar het blijven zeker 15-20 stappen in het proces die je vrijwel perfect moet afleggen, omdat je anders alles verpest.
mescaline.....gek spul, maar niet zo gek als een te hoge dosis DXM (gewoon verkrijgbaar bij uw drogist)
want?
Haha, onzin man. DXM is ten eerste geen hallucogeen, maar een dissociatieve drug. Mescaline is daarnaast volgens heel veel ervaren psychonauten een van de beste tripmiddelen die er zijn met werkelijk kosmische ervaringen.
Dus dat word wel lachen een keer deze zomer als het weer mooi weer is.
Vooral omdat de bad trips vaak door ervaren mensen als toch een zeer leerzame trip wordt ervaring. De Datura trip kan echter tot 3 dagen lang duren!
Volgens Erowid kan je uit één gram dus 10 lichte, 4 gebruikelijke of 2 sterkte doseringen halen.
bijkomend nadeel van datura is geheugenverlies.. echt leerzaam kan het dus volgens mij niet zijn
Oral Mescaline HCl Dosages
Mensen die echt interesse hebben in mescaline, zouden een moeten kijken op een degelijk dope forum.