Partyflock

Forumonderwerp · 769161

Waarschuw beheerder
Een vraagje voor de dames én heren van pf:
Wat vinden jullie ervan als 2 meiden zoenen?
Vinden jullie dat geil, mooi, vies, lekker, raar, en ga zo maar door. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden als 2 meiden staan te zoenen....laat t me weten!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ow my god, grote steen?

Waarschuw beheerder
Je verpest m'n humeur! :@

Waarschuw beheerder
hoezo verpest ik humeur dan?

Waarschuw beheerder
donateur
heb ik nog nooit gezien..

Gebeurt dat wel eens dan? :o

Waarschuw beheerder
is uit de mode hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het..........

een kuttopic

Waarschuw beheerder
donateur
dubbel

zoekfunctie!

Waarschuw beheerder
Ten eerste is het geen kuttpoic, want als ik uitga zie ik echt wel ns n paar meiden zoenen. Dus dan kom ik ook bij mn tweede punt: hoe kan t dan uitzijn?

Waarschuw beheerder
dubbel! :yes:
altijd die discussies over 2 vrouwen die zoenen...
9 vd 10 keer doen ze t alleen maar om aandacht te vragen... dat is gewoon zielig en maakt t al n stuk minder geil...

Waarschuw beheerder
:vaag: pf hallo heb je niets anders te doen :vaag: ga zoenen ofzo is dat een trend ofzo bi zijn pff:vaag:

Waarschuw beheerder
als het mooie meiden:

Kei lekker.....(y)

Waarschuw beheerder
Ik ben t wel met Melanie eens, t is vaak dezelfde discussie en ook vaak dezlefde mensen die die discussie op gang helpen.
Waarschuw beheerder
donateur
Dubbel zo geil ;) [img width=14 height=11 cacheid=000004bf000104eda56eed101a00b0bca3]https://partyflock.nl/images/redmail.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het zo zielig als je op een feest staat en er een camera rondloopt of een fotograaf foto´s aan het maken is en 2 meiden elkaar gewoon flink overdreven gaan lopen bekken. :gaap: Niet echt spannend meer. Verzin is iets echt orgineels.

Waarschuw beheerder
Mijn piemel wordt er altijd misselijk van, soms zelfs zo erg dat hij moet spugen.. :S
9 vd 10 keer doen ze t alleen maar om aandacht te vragen... dat is gewoon zielig

Inderdaad... stelletje aandachtvragers...
En dan zetten ze die foto ook nog op hun profiel, zijn ze helemaal geil.... :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die mokkels denken dat als ze zoenen met elkaar bi zijn :vaag:

beffen godver :P nee dat doen ze niet dus wat nou bi ?? :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En dan zetten ze die foto ook nog op hun profiel, zijn ze helemaal geil....

precies... maar ja, je hebt van die mensen he?
als je op zo n manier aandacht moet vragen, denk ik dat ze verder niet echt interessant zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
Als het een gemeende zoen is wel :yes: Als het is omdat ze aandacht willen zie je het verschil wel en is het een stuk minder spannend!

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel geil :kwijl: alleen dan moet et wel een supergeile overdreven zijn recht voor je neus. Stomme teasers ik wordt altijd te geil van hun. Altijd een meter voor me neus en dan kijken ze me geil naderhand aan en dan weet ik niet wat ik moet doen. Moeten ze maar met mij doen :P vind ik ook wel leuk. En niet dan weglopen :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rukker 8)
Waarschuw beheerder
ja maar dat kan toch helemaal niet?
2 meisjes echt waar joh?

Waarschuw beheerder
zooooooo kom jij es effe uit je ei

[img width=419 height=381]http://www.daf.uni-mainz.de/landeskunde/2003_2/Umweltschutzalt/Images/Ein%20EI%20wie%20das%20andere%20schlecht.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
het doet me niet zoveel.

vrouwen die elkaar beffen daarentegen wel :kwijl:

Waarschuw beheerder
Heerlijk als 2 mannen zoenen :kwijl:
Waarschuw beheerder
Tja je moet wat als je geen echte man kan krijgen :D
Gadverdamme trouwens...

Waarschuw beheerder
zo dubbel als DUBBEL maar zijn kan :frusty:

ik zeg: Zoekfunctie :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Dubbel; maar vind het zeker geil!!!!
Waarschuw beheerder
omdat het 9 v de 10 keer is om indruk te maken vind ik het zielig..

het zou wat anders zijn als ik mijn huiskamer binnen kom lopen en ik kom zoiets tegen > geil
Waarschuw beheerder
nou word der egt niet geil van 2 meiden te zien zoenen..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind zielig (N)

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker de gang laten toch.. Het is niet zo dat ik daar extra geil van word ofzo. Ik vind het te verschrikkelijk voor woorden als er een hele massa jongens in een cirkel eromheen gaan staan.. Dan vind ik er geen zak meer aan. Liever 2 meiden waar niemand anders bij is.

Waarschuw beheerder
Hey Mystique!!! Met jou kan ik praten! Die wijven hier op pf die n zoiezo wat voor n foto dan ook die zij "geil" lijken te vinden op n profiel zetten. En zeker als ze staan te zoenen met n ander wijf, want dan is t inderdaad aandacht trekken. Kots kots
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook 2 vriendinnen die een lesbisch stel zijn, en als hun elkaar een liefdevol zoentje geven vind ik het wel sweet :lief:

Maar 2 wijven die elkaar staan af te lebberen in een discotheek om aandacht te trekken zijn gewoon goor (N)
Waarschuw beheerder
T is gewoon ranzig.. gebrek aan zelfrespect noem je dat.
Ik ga helemaal mee met satanica :)

Waarschuw beheerder
ben het ook eens met satanica....tis gewoon geen lekker uitzicht...maar kan wel begrijpen dat mannen het fgeil vinden
Waarschuw beheerder
Niet echt spannend meer. Verzin is iets echt orgineels.

tja.. ik zit te wachten op de dag dat ik twee dames volop elkaar zie rimmen midden op de dansvloer :D

Waarschuw beheerder
2 gasten dat is pas goor. als ik vrouw zou zijn zou ik ook andere vrouwen aflebberen op de dansvloer.
Waarschuw beheerder
donateur
2 gasten dat is pas goor. als ik vrouw zou zijn zou ik ook andere vrouwen aflebberen op de dansvloer.

Zooooooooooooooooo cliche :gaap:
2 vrouwen zijn geil, 2 mannen zijn vies...

Integenstelling tot vrouwen geven mannen elkaar nauwelijks in ht openbaar een zoen, en als ze dat wel doen zul je ze elkaar niet zien aflebberen!

Waarschuw beheerder
hm tsja...kan leuk zijn

Waarschuw beheerder
Maar 2 wijven die elkaar staan af te lebberen in een discotheek om aandacht te trekken zijn gewoon goor

:yes:

Zoiets heet aandacht vragen

Waarschuw beheerder
Triest! Btje aandacht vragen.. Doe toch normaaaal :p

Waarschuw beheerder
donateur
aandacht-trekkerij..

Waarschuw beheerder
Yeah.. Pleur op met die sletjes.. :[

Waarschuw beheerder
ik vind...

:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: ik vind t uitgekauwd

Waarschuw beheerder
Hangt er van af of het mooie vrouwen zijn zo niet dan doet t me weinig. :S

Waarschuw beheerder
ik vind wel geil twee van die zoenende meiden
Waarschuw beheerder
ik vind kussende mensen gewoon normaal hoor of het nu twee vrouwen of twee mannen of een man en een vrouw zijn.
zoenen is (bijna) altijd goed