Partyflock

Forumonderwerp · 606947
ik heb een verhaal gehoord... heel vaag... weet nie of het waar is hoor... k heb het maar gehoord...:S

in engeland hadden 2 jongens een meisje verkracht... met een doek over haar hoofd... dus na die verkrachting belden ze hun maatje op of hij ook nog wou... dus die jongen er naar toe... meisje nog steeds doek over haar hoofd en die jongen bezig... bleek dus dat het zijn zusje was!!!!!! even later had ie zichzelf door zijn kop geschoten....:S

ja kreeg een e-mailtje binnen met dat verhaal,alleen stond dat het een jongen uit rotterdam was ofzow:S
maar toch wel heel ziek,vind het gewoon ziek,want zo'n meisje heeft d'r hele leven wel een trauma door zoiets en zulke mensen gaan de bak in en komen er na een paar jaar weer vrolijk uit:@

donder op joh met je R'dam!

in R'dam wordt je zomaar neergeknald maar niet verkracht!

komt uit de uk datzogenaamde kutverhaal! :(
2 fireblade --> dus jij wilt zeggen dat er in Rotterdam niemand wordt verkracht? :s
Ik ben TEGEN de doodstraf ,maar voor sommige delicten mogen ze het van mij weer aanschaffen

Verkrachters bv
pedo's

etc etc

Echt ziek dit!!!!!

mocht het waar zijn...very sick maar das de wereld waar we now a days in leven,ziek.

ennuh jammer dat ie zelfmoord heeft gepleegd,beetje makkelijke uitweg.
zo'n iemand verdient het meer om levenslang te krijgen,elke dag geconfronteerd worden met zijn eigen daden

tering wat erg zeg....

maar idd sowieso verkrachting is toch verschrikkelijk? maar omdat het zn zusje is is het ineens erger... tuurlijk is het anders maar dan blijkt het pas door te dringen hoe ziek je dan wel niet bent.

2 legato
dan wordt hij misschien steeds geconfronteerd met zijn daden, maar zij wordt er ook steeds mee geconfronteerd dat hij nog leeft. Als mijn broer mij zou verkrachten en hij maakt zichzelf niet af, dan doe ik het wel voor hem.
Heb het ook al een paar keer gehoord... Weet niet of ik het moet gelove...
Maar, als het wel waar is, die gaste zou je gewoon allemaal af moete schiete...
Dat ze aan zoiets al durve denke..... GETVER!!!!!

hmm ziek

"waar heb ik mijn honkbalknuppel gelaten die lui moet nodig eens heropgevoed worden"
ik vind het ook een apart verhaal...

dat meisje herkent toch de stemmen van die gasten als het de vrienden van haar broer zijn?

Mocht het toch waar zijn dan is het te ziek voor woorden.... :kots:
Daarom juist... Dur klopt niets van ....

het verhaal "rammelt aan alle kanten"

Ik zag een aantal reacties over het castreren van verkrachters, hun lul afhakken, en dat ze geen wijf kunnen krijgen ofzo... voor de duidelijkheid: seksueel misbruik heeft helemaal niks te maken met seks (seksueel gefrustreerd zijn), maar met MACHT! Het draait allemaal om macht, die dan wel op een lichamelijke manier wordt geuit.
Vaak hebben zedendelinquenten een gebrekkige opvoeding gehad (NB: opvoeding gebeurt niet alleen door ouders) of ze zijn zelf seksueel misbruikt.

Hun lul afhakken helpt dus voor geen meter. Dan oefenen ze op een andere manier macht uit, bijvoorbeeld lichamelijk geweld, of penetreren met andere voorwerpen.

Ook al zou dit verhaal toevallig een broodje aap verhaal zijn, dit soort dingen gebeuren echt wel, en nog veel ernstigere dingen...dus ja: The world is sick! Maar dat is oud nieuws...
laatste aanpassing

oke mensen,dit verhaal is wel gebeurt...in rotterdam,die gast die zijn zusje heeft verkracht was vroeger een goede vriend van mijn broer(niet dat mijn broer ook zo gestoort is)maar ze zaten nog wel op de zelfde school.maar die jongen had zijn zusje verkracht en na dat de zak er af gehaald(je weet hoe het gaat in buitelandse familie's)als iemand wat verkeerds doet wordt het gestraft...op deze manier strafde hij zichzelf...want als hij het niet had gedaan deed zijn familie dat wel.Kijk dit verhaal is ook gewoon te ranzig voor woorden,maar toch het is gebeurt...ook hier in nederland....

Maar het is lang niet zo erg als dat ze nu op katten jacht gaan maken vind ik in dit land ook niet kunnen ,meschien moet ik "pistole Paultje" maar eens raadplegen die weet wel raad met katten jagers ,zielig men!

Laat die Pumaa`s toch met rust en schaf een kliko aan als je vuilniszak weer eens verscheurt is !!

...ik hertstel net zo erg ! :(

Pistolen paultje is de grootste looser van iederen!

Nep HErman Broods verkopen! :(

zo'n sukkel is het!!!

wel tof opzich van zijn vrienden dat ze nog aan hem d8en toch?

en als het zijn vrienden zijn moeten zijn zusje toch ook eigenlijk kennen?

ik hoop dat dit verhaal niet waar is!En net goed dan dat die broer ze eigen heb doodgeschoten de eikel gewoon er ook nog effe opduiken!
::[Addictive]:: 9 april 2003 19:17
Als mijn broer mij zou verkrachten en hij maakt zichzelf niet af, dan doe ik het wel voor hem.

:cry:
laatste aanpassing
HAHAHAHAHA

Wat een nerds allemaal weer hierzo.
Ik geloof er echt geen ene hol van.

Warezguy 10 april 2003 23:38
:'(

Aaah! lief broertje! :lief:
Dan weet je dus wat je niet bij mij moet flikken! (K)
laatste aanpassing
2 mister sniff a lot....

Als iemand een pistool tegen me kop zegt en verkracht je zus dan zeg ik tegen hem ok als jij eerst je pistool in je kont stopt en een kogel door je darmkanaal werkt!

Simpel dus :)
Echt behoorlijk sick dit zeg :bah:
Damn..echt te erg en ziek voor woorden gewoon.. :bah:

Maar dan nog..zou je je eigen zusje niet herkennen, aan haar kleding en spullen die ze bij dr heeft ofzo?
Erg ziek dat dit soort dingen gebeuren...

Maar die gozer had eerst die "maten" van hem, moeten laten leiden en daarna moeten afschieten...vervolg­ens had hij daarna zich met zn zielige laffe smoelwerk door zn hoofd moeten knallen!!!DE LUL

zijn allemaal spookverhalen er circuleren er wel meer sja internet he
ziek!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!

volgens mij is dit verhaal niet waar ik hebhet namelijk al een keer eerder gehoort en diegene zei dat het in nederland was en die zei niet erbij dat die jonge zich zelf daarna heeft dood geschooten maja kan best waar zijn

daar heb ik zo'n doorstuur mailtje over gehad.
Bah, naar verhaal zeg, hoop dat het niet waar is.

Snap alleen niet dat iedereen denkt dat je het zusje van je vrienden herkent.

Ik ken zoveel vrienden hun zussen/broers niet en ik denk dat zij die van mij ook niet kennen.

Maar goed, dat is niet helemaal het punt verder.

Zieke mensen, kut-wereld, waar houdt het op? Met een paar honderd jaar hebben mensen de wereld incl. zichzelf afgemaakt gok ik.

Die mensen moeten ze afschieten. :devil: Ben blij dat hij het zelf al heeft gedaan. :D
Die mensen moeten ze afschieten.

Opzich geef ik je daar gelijk in. Maar als ze worden doodgeschoten lijden die mensen ook niet, en zijn ze zo van hun straf af. Als je nou gewoon die martelstraffen die ze vroeger hadden weer invoert denken mensen wel 2x na voor ze het doen. Bv aan armen en benen paarden vastmaken en ze dan uit elkaar drijven ofzo, dat verdienen ze...
Wat lopen er toch verziekte mensen op deze aardbol rond :bah:

het zal maar je zusje zijn!

Wat een stom antwoord zeg!

Of het nou je zusje is of niet, zoiets doe je niet!
word hier zo misselijk van.. serieus.. :bah:
mijn beste vriedin is vroeger sexueel misbruikt door haar vader... 240 uur dienstverlening was de straf...

een vriendin van me is 2 jaar lang door 4 buurjongens verkracht, en idd het is macht. want zj is bang, zij is verpest, zij zit in de knoop, zij gaat niet meer uit omdat ze bang is ze tegen te komen.. en die jongens.. die hebben lol, een van die jongens heeft excuses aangeboden, dat terwijl hij toeschouwer was elke keer, hij heeft haar nooit aangeraakt, toch terrecht excuses aangeboden.. de rest van die jongens, het is dat ze het mij niet wil vertellen, lopen nog steeds ongestraft rond.. als ik weet wie het zijn, dat laat ik er zeker wat aan doen..

doodstraf: nee helemaal niet. idd, laat ze maar rottenb, levenslang, ook in gevangenissen vinden verkrachtingen onder de mannen plaats,.,., het is ziek, maar dat lijkt me wel een gepaste straf.. uiteindelijk zullen zijn mede gedetineerden het leven zo zuur maken, dat hij niet meer wil..

dit soort zieke dingen komen dus wel degelijk voor in nederland..
Zoals ik al eerder heb aangegeven is oog om oog, tand om tand de beste oplossing.

In deze situatie: Pik en handen eraf!
broodje aap