Partyflock
 
Forumonderwerp · 1133485
Voor deze operatie moet je forumbeheerder zijn!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Het is alweer een tijd geleden, dat wij een dj contest georganiseerd hebben.

Toen merkten we al dat de vraag naar een contest groot was. Ruim over de honderd mensen hebben een demo verzonden voor onze laatste dj contest.

Het resultaat mocht er dan ook zijn! Zeer talentvolle artiesten die op de avond hun ding deden, voor een zaal wat binnen anderhalf uur na openingstijd dicht moest, wegens drukte!

21 September gaan we het weer eens dunnetjes over doen. Zelfde locatie, zelfde muziekstijl en hopelijk weer hetzelfde hoeveelheid talent!

Sfeerimpressie voorgaande contest:





Zie onderstaande voor alle benodigde info. Heb je nog vragen, stel ze hier of PB me ff of stuur een mailje naar manuel@solid-soundz.nl

DATUM
21 September 2012

LOCATIE
Metropool, Hengelo. Onderhand zeer bekend om een zeer goed geluidssysteem.

APPARATUUR
Er zullen platen & cd spelers aanwezig zijn. Het is dus een vrije keuze waarmee jij draait.

DEMO VEREISTEN
Demo moet ongeveer 45min zijn. Stijl is Hardstyle.
Downloadlink moet te downloaden zijn tot 1 september.
Geadviseerd word om je demo via Soundcloud te sturen, weet je zeker dat de link geldig blijft.

INFO CONTEST
Inzenden kan TOT 1 September. Wegens vele aanmeldingen zullen inzendingen NA 31Augustus niet meer behandeld worden.

JURY
Jury zal zoals gewoonlijk bestaan uit 2,3 of 4 bekende artiesten. Wie dit zullen zijn horen jullie later. Zoals jullie als altijd van ons mogen verwachten, zit hier weer minimaal 1 (inter)nationaal bekende artiest bij. Een vorige contest hadden wij Crypsis in ons midden!

PRIJS
Bij onze contesten zijn geen geldprijzen etc te winnen, wel een opstap voor meerdere boekingen, draaien tussen de bekendste artiesten en ervaring op doen.
De winnaar van de contest zal dan ook draaien op ons aankomend feest later dit jaar, meer info hierover later.

AANMELDEN
meld je aan (inclusief demo) via djcontest@aszeszment.nl of stuur je demo naar:
Solid Soundz Events
tav DJ Contest
Hunenborg 33
7556MP Hengelo

SUCCES
 
Artiest The Vanisher
Waarom nou weer hardstyle dan :p
gewoon van je geloof afstappen elio, ik denk dat jij een prima hardstyle dj bent 8)
 
Heb net een shitload aan hardcore tracks gekocht dus geld is op:P
Artiest {SHOWLIST artist 54136, 55331}
Goede contest! Gezellig en veel publiek! Dus solid soundz er komt weer een demo aan!
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Word zekers weer een top avondje in Metropool!!
 
Artiest {SHOWLIST artist 56342, 78981}
Gezelligheid!
Artiest Attaca
Meteen even een demo maken :D
Succes alle deelnemers :D :bier: goed veur mekaar hierzo
 
Artiest Defector
zeker goede contesten van Solid Soundz Events! Zeker de moeite waard om een demo in te sturen :)
Metropool is ook een geweldige locatie!
 
+1 :jaja:
Alweer tientallen demo's binnen, gaat weer snel!

Ook kunnen wij bevestigen dat Radical Redemption de rol van hoofdjury lid op zich zal nemen!
Uitspraak van ManUmaX op woensdag 11 juli 2012 om 12:18:
Radical Redemption de rol van hoofdjury lid op zich zal nemen!


:respect: laat hij ook zijn draai kunsten zien ?
Zal waarschijnlijk wel dan haha :)
 
Artiest Lady Bex
Doorgestuurd naar de artiesten van I.C.E. Bookings
 
Artiest Refuze
Vorige keer zelf uitgekozen! Was goed georganiseerd en volle bak. Top organisatie!

Ik ga me deze keer niet inschrijven om nu iemand anders de kans te geven. Deelnemers, succes!
Artiest {SHOWLIST artist 70730, 87780, 66568}
Voorgaande keren helees niet aan meegedaan, maar ga deze keer zeker een demo'tje opsturen!
Artiest {SHOWLIST artist 57077, 72981, 67213}
heb al een x mee gedaan super organisatie .. :)

maybe doe ik dit jaar weer mee ..
laatste aanpassing
Ik doe zeker mee en dit keer solo als D-Xtended!!!
Werkzaam bij H4S Events
Artiest {SHOWLIST artist 82069, 90708, 67702}
ga ook maar is een demo maken, hopen dat ik mag draaieng :P
Demo verstuurd, hebben jullie het ontvangen :)?

gr
Tickets zijn nu ook via Paylogic voor ASZESZMENT vs H4RD.COR3 verkrijgbaar!

https://frontoffice.paylogic.nl/?event_id=37483&point_of_sale_id=1853&keepThis=true&TB_iframe=true&height=500&width=450

Scoor nu je ticket nog met 50% korting!!!!
FF een status update:

weer vele 10tallen demo's binnen! Super weer! Ondanks de vakantie periode weer erg veel aandacht :)

let wel even op dat je evt downloadlink naar je demo nog wel t/m de eerste week van september geldig is.
Uitspraak van ManUmaX op dinsdag 21 augustus 2012 om 07:51:
let wel even op dat je evt downloadlink naar je demo nog wel t/m de eerste week van september geldig is.


euhhh heb per ongeluk men demo van men soundcloud gegooid... weet niet of jullie hem toevallig al hadden gedownload ? anders moet ik toch ff een nwe maken :lol:
we zijn al begonnen met het beluisteren van de demo's. nog niet die van jou.
ff nog zorgen voor een link dan ;)
Uitspraak van ManUmaX op dinsdag 21 augustus 2012 om 16:32:
ff nog zorgen voor een link dan


vanavond online en ingestuurd (Y) :)
Uitspraak van ManUmaX op woensdag 11 juli 2012 om 12:18:
Alweer tientallen demo's binnen,


moet er ook een track list bij?
want die was ik vergeten

Tzijn namelijk alemaal remixes die ik ingezonden heb!!
helaas geen tijd meer om een demo te maken ... succes voor de andere (Y)
Demo gestuurd :) Ben benieuwd en succes allen!
2 weken geleden ontvangen.

Uitslag voor, of dit weekend online!
Door technische vertragingen, zijn wij helaas nog niet klaar met alle demo's!
Dit houd in dat niet vandaag, maar morgen of overmorgen alle 5 deelnemers bekend gemaakt zullen worden!
Excuses hiervoor.

Tevens iets anders:
Earlybird tickets zijn 3/4 uitverkocht! Als jij ook voor 50% korting (!!!) te ticket wil scoren, wees dan snel!
De 5 winnende deelnemers zijn benaderd!

Wanneer zij allen bevestigd hebben, zullen de namen bekend gemaakt worden!

Wij hebben weer zeer vele demo’s mogen ontvangen. Wij hebben al deze demo’s zo veel mogelijk, beluisterd, beoordeeld en gecategoriseerd.
Er zaten hele goede, maar ook mindere demo's tussen. Al met al was het een moeilijke opgave!

Ook hebben wij demo's binnen gekregen die niet meer luisterbaar waren tot September. Die zijn dus ook niet behandeld, wegens vele aanmeldingen.

Wij hebben voor deze contest een zo groot mogelijke en veelzijdige line-up proberen samen te stellen. Dit betekent dat wij wel 20 demo's hadden die door konden gaan, maar we hebben maar plek voor 5.
De 5 winnende acts:

- Undefined

- Vitality

- Goatbusters

- Black Sunrise

- Troublemakerz

Succes deelnemers! Jullie krijgen binnenkort alle laatste benodigde info.

Jury:

Radical Redemtion

Vecino

Cemon Victa

Wij hebben voor deze contest een zo groot mogelijke en veelzijdige line-up proberen samen te stellen. Dit betekent dat wij wel 20 demo's hadden die door konden gaan, maar we hebben maar plek voor 5.
ik weet al wie dr gaat winnen :P
Succes allemaal :D
Moge de beste winnen.

Wel allemaal op tijd komen om deze mensen te supporten :D
komt er ook nog een hardcore editie??
Grtzz
aszeszment is hardstyle :)
Aftermovie! :)

laatste aanpassing