Partyflock

Forumonderwerp · 1109275
308x bekeken
Waarschuw beheerder
Heeft hier iemand ervaring met de cactussen / zaden van Azarius.nl (of andere sites als die er zijn)?

Heb zelf een tijdje geleden San Pedro & Peyote zaadjes besteld & geplant. Daarvan is alleen een San Pedro uitgekomen en tot een lengte van 2 cm gegroeid, volgens mij is ie nu dood. Peyote is niks van uitgekomen. Waarschijnlijk ligt het aan mijn nalatige botanische kunsten maar vroeg me af of hier mensen zijn waarbij wel de zaadjes goed zijn uitgekomen. Iemand?

Je kan ook levende cactussen bestellen en ik zit er over te denken om dat te doen. Iemand hier ervaring mee?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
leg eens effe wat meer uit als het je blieft

lik je ook kikkers?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van who's your daddy op woensdag 29 december 2010 om 14:41:
volgens mij is ie nu dood.

hij was maar een clown...
Waarschuw beheerder
Azarius.nl

Spammmerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerdespamerde spam
Waarschuw beheerder
echt een coole reply (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan ook levende cactussen bestellen en ik zit er over te denken om dat te doen. Iemand hier ervaring mee?

heb ooit sanpedro cactus en zaden besteld en die zaden zijn opgekomen van de 20 ofzo heb er nu nog 2 die zo ongeveer 15 cm zijn nu

die levende cactus is al twee keer ingekort wegens te groot worden
donateur
levende cactussen bestellen en ik zit er over te denken om dat te doen. Iemand hier ervaring mee?

Ja, die doen het nu ook niet zo goed meer, maar dat kan ook aan
mijn botanische kunsten

liggen. Ik heb nu beter door hoe je ze moet verzorgen. Mijn nieuwe 3 heb ik bij een smartshop gehaald, die staan er lekker bij:)