Nadat ik vorig jaar met een stel vrienden naar de verjaardag van Outblast was geweest, vonden we dat we het dit jaar niet over mochten slaan. Zo gezegd, zo gedaan! Wij (SmellySock, B@sje, visvijver terreur en ik) gingen wederom naar de Hemkade om een hele avond los te gaan.
Om 22:09 vertrok onze trein richting Zaandam, wat niet zonder slag of stoot ging. Hier en daar vertraging, maar uiteindelijk waren we toch rond 00:05 in Zaandam.… 12
Om 22:09 vertrok onze trein richting Zaandam, wat niet zonder slag of stoot ging. Hier en daar vertraging, maar uiteindelijk waren we toch rond 00:05 in Zaandam.… 12
Cowboy1985, 6 november 2005 19:45
Gisteren was het dan eindelijk zover. We gingen naar een superfeest. Ik heb et dan over DefQon op Almere Strand. Om 12:09 vertrokken we met de trein naar Almere, waar het dus allemaal plaats zou vinden. Na een kleine anderhalf uur hadden we onze bestemming bereikt. En dit zonder vertragingen door de NS, klasse hoor .
Nadat we ons kaartje hadden ingeleverd bij de ingang en gefouilleerd waren door de Security kon het dan eindelijk beginnen. Eerst waren we even naar de Red Area gelopen.… 3
Nadat we ons kaartje hadden ingeleverd bij de ingang en gefouilleerd waren door de Security kon het dan eindelijk beginnen. Eerst waren we even naar de Red Area gelopen.… 3
Cowboy1985, 20 juni 2004 17:41
| Feest | Datum | Auteur | Publicatie |
|---|---|---|---|
| Outblast · 12 | Cowboy1985 | 6 nov 2005 | |
| Defqon.1 Festival · 3 | Cowboy1985 | 20 jun 2004 |



